Algemeen Yu&Mi Eindhoven Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond voor eerste keer geweest maar nooit meer. Uur massage met jacuzzi gekozen. Water van jacuzzi was lauw en smerig, jets bliezen koude lucht, onder de douche inzepen zonder eerst nat maken. En bij verlaten mocht ik heel discreet langs 3 wachtende mannen lopen.
Het aanbod in Eindhoven eo moet wel heel erg slecht zijn als mensen hier op herhaling naartoe gaan.
 
Ik kom er ook niet meer, omdat ik de prijzen niet meer in verhouding vind staan met de kwaliteit van de service, hoewel deze laatste ook grotendeels afhangt van de dame. Maar laat ik het dan zo zeggen, de service van de salon zelf vind ik onvoldoende, met voor mij meest storend het feit dat je er alleen contant kunt betalen. Als ik dan nog maar moet hopen dat ik een dame tref die voor mij echt de moeite waard is, dan neem ik een dergelijke gok liever niet meer.
 
Valide punten. Alles aan Yu&Mi doet gedateerd aan, van het interieur en de receptie tot inderdaad het feit dat je er anno 2023 niet eens kunt pinnen. Wat dat betreft hebben ze het aan de overkant veel beter voor elkaar. Veel mooiere, modernere en schonere salon.
 
Het is even geleden dat ik er geweest ben, maar ben eigenlijk altijd tevreden geweest bij Yu&Mi.

Alleen die "wachtrij" in de gang vind ik inderdaad niet prettig. Vooral andersom...als je zit te wachten en de gast afscheid ziet nemen van de dame waarmee jij een afspraak hebt.
 
De laatste jaren stond MW altijd bij mij verreweg bovenaan. Door af en toe een midere ervaring toch wel eens uitgeweken naar YM. Veel klopt wat hier boven staat. Salon is gedateerd maar dan kan de hygiene toch goed zijn. Vraag me zelf vaak ook af hoevaak de jaccuzi wordt schoon gemaakt. Er wordt toch heel wat afgevingerd, gepijpt en wie weet wat nog meer. Hygiene dames vind ik daar in tegen altijd zeer goed. Deze zullen toch ook wel kijken naar de jaccuzi en er anders niet in kruipen hoop ik dan maar. Wat ik vooral een dingetje vind bij YM is de ontvangst. Veel gastvrouwen daar super maar dan ook super onvriendelijk. Kort, bitcherig, niet meedenkend. Dits is bij MW toch heel anders en veel beter. Ik heb daar ook wel eens gebotst met een gastvrouw maar deze blijven wel netjes en professioneel en zijn niet te beroerd hun excuses aan te bieden als ze fout zaten. De gang is ook zo'n dingetje maar dat weet je vooraf en dat accepteer je of niet. Wel idd vervelend als een dame terug komt met een klant. Ik denk voor dame en klanten niet fijn. Mijn voorkeur gaat naar MW, en zal YM voorlopig overslaan.
 
Het is even geleden dat ik er geweest ben, maar ben eigenlijk altijd tevreden geweest bij Yu&Mi.

Alleen die "wachtrij" in de gang vind ik inderdaad niet prettig. Vooral andersom...als je zit te wachten en de gast afscheid ziet nemen van de dame waarmee jij een afspraak hebt.
Bamihapje heb jij ooit een massage gehad van Danielle of Daniella?
 
Ik snap de punten in het topic helemaal; een vieze jacuzzi heb ik nog niet gezien, maar misschien heb ik er ook gewoon het oog niet voor. Maar mijn voorkeur gaat op dit moment simpelweg gewoon uit naar dames bij Yu&mi, omdat ik daar een klik mee heb...

Als je dat hebt, dan kun je vantevoren een afspraak maken, hoef je niet lang in die gang te wachten en is het geen gokje meer of je iets gaat treffen wat je fijn vind.

Goed. Feit blijft dat je dan natuurlijk wel moet weten met wíe je een afspraak maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan