Recensie Zafira, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex_D

Stamgast
487
27/08/21
241
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2617690-zafira
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had Zafira geappt, aangegeven wat ik wilde en ik mocht langskomen. Eerst straatnaam, bij aankomst huisnummer etc.

Zafira gebruikt blijkbaar foto's van twee personen door elkaar heen, van zichzelf (foto 2, 5 e.a.) en van een andere dame (foto's 1, 6, 7 e.a.). Ze komt dus wel en niet met de foto's overeen, maar we zullen het eens zijn dat de dame op foto 2 want minder flashy is dan de dame op foto 2. Lichaam is iig gelijk. Typisch Zuid-Amerikaans. Dikke brede kont/heupen en dikke geholpen borsten waar je heel voorzichtig mee moest doen.

I.i.g. leuk gezichtje en vriendelijke welkom hetende glimlach, ik werd dus vriendelijk welkom geheten. Naar de slaapkamer gegaan. Overigens zat ze vrijwel hele tijd op haar telefoon terwijl ik binnenkwam en me uitkleedde etc. In de slaapkamer werd het wat ingewikkelder aangezien ze amper Engels spreekt. Het woord 'doggy' kent ze wel maar veel meer niet. Ze chat/appt blijkbaar met behulp van een vertaalapp. Lastig real life communiceren zonder, aangeven wat ik via de app had gevraagd (Russisch) lukte niet wegens iets wat mij deels vertaalproblematisch en deels gemakzucht leek (via app overal ja op zeggen en tijdens het bezoek gewoon je standaardprogramma afdraaien).
Ben beetje gepijpt, haar toen lekker doggy geneukt en daarna vertrokken.
Aardige dame hoor, lekker lichaam maar lastig communiceren en totaalplaatje is dus: niets bijzonders
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan