Recensie Zana, Diepenbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Duvalleke

Newbie
11
05/09/21
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/zana-xx.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Zana geweest op de bekende plaats in Diepenbeek.
Had eerst gebeld naar Alina maar omdat zij pas later beschikbaar was kreeg ik van haar een sms dat Zana beschikbaar was. Even op Redlights gekeken maar nog getwijfeld omdat ik de foto's niet wauw vond. Toch maar toegezegd en zeker geen spijt van gehad.
Ik vind ze veel knapper als op de foto's.
Even in de douche gesprongen en toen ik klaar was stond ze al op mij te wachten en begon ze met haar kontje tegen mijn ondertussen al harde lul te wrijven terwijl ik haar mooie natuurlijke borsten begon te masseren en al wat voorzichtig tongzoenen. Even later het bed op en in standje 69 begonnen. Een lekker fris kutje maar na 5 minuten kon ik het al niet meer houden en lekker klaargekomen. Toen vroeg ze of ze me mocht masseren en als ik seffens nog kon mocht ik nog een keertje komen zei ze. Massage was zacht maar best aangenaam. Even omdraaien en toen de voorkant. Stond weer paraat en nadat ze een condoom had aangedaan kwam ze lekker op me zitten. Ze pakte men handen en voerde ze naar haar mooie borsten. Daarna nog lekker in missionaris lekker diep stoten en ook weer heerlijk tongzoenen. Daarna gevraagd of ze mij nog eens wilde pijpen geen probleem condoom weg en lekker zonder gepijpt. Toen nog liggen tongzoenen en mij lekker afgetrokken tot ik weer heerlijk klaar kwam. Ze verschoot een beetje dat het nog zover spoot de 2de keer.
Zana is een super lieve meid en probeert je zeker te laten genieten. Ik had een super uurtje.
Ze zou volgende week nog daar zijn en dan weer een tijdje naar huis (Letland) gaan. Was trouwens haar eerste keer in België.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan