Zeesterren, dekhengsten, … jouw vakjargon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waarom zouden de dames waar jij heen gaat, gaan klagen over onhygiënische mannen? Dat is een not done.

Overigens heb ik ooit een man gehad die waarschijnlijk zijn leuter al 2 weken in z'n onderbroek hield. Die stonk zo verschrikkelijk erg dat ik er 2 condooms om heb moeten doen en nog rook je alles er dwars doorheen. Dat was echt een gatverdamme uurtje..

Dus nee.. een goed stinkende pik ruik je door een condoom heen.
Als ik in een privéhuis kom is geregeld het eerste dat, meestal door de dame zelf,
mijn kleine vriend grondig gewassen wordt (als er geen douch beschikbare is).
Dus dan snap ik ook niet hoe je het als dame accepteert met iemand ongewassen aan de slag te gaan.
 
Wat ik ervan begrijp is dat bij een te strakke voorhuid, je het niet kan wassen met middelen die je in een standaard privéhuis aantreft.







Hoe deze mensen zich dan wel moeten wassen weet ik ook niet. Zal wel iets voor bestaan

Je bent daar dan heel lang mee bezig en dat gaat af van de betaalde tijd en sfeer kan ik je zeggen...

Besnijden is in some cases echt het beste 🙏🏽 Heeft dan niks te maken met religie maar persoonlijke hygiëne.
 
Als ik in een privéhuis kom is geregeld het eerste dat, meestal door de dame zelf,
mijn kleine vriend grondig gewassen wordt (als er geen douch beschikbare is).
Dus dan snap ik ook niet hoe je het als dame accepteert met iemand ongewassen aan de slag te gaan.
Ik was mijn kleine vriend ook altijd eerst thuis. En meestal gaan we nog eerst in de douche alvorens aan het avontuur te beginnen. Dolle pret onder de douche
 
Wat ik ervan begrijp is dat bij een te strakke voorhuid, je het niet kan wassen met middelen die je in een standaard privéhuis aantreft.

Hoe deze mensen zich dan wel moeten wassen weet ik ook niet. Zal wel iets voor bestaan.

Je kan die nergens goed wassen. Als dat vel zo strak zit en hij gaat nooit over je eikel heen, dan is je pik nooit schoon. Enkel aan de buitenkant.

De enige die daar nog wat aan kan doen is een chirurg, maar die stap is voor velen te hoog om te nemen. Gaat tenslotte om je privé dingetje.

Dus zitten de dames en de eigenaar met een pielemans die echt stinkt en SMAAKT naar een combi van verrotte kaas, bedorven vis en zure melk, incl stukjes!
Buiten dat.. kan het ook nog eens infecties aan je piel geven:

>Een vernauwing van de voorhuid van de penis (phimosis) heeft tot gevolg dat de voorhuid niet gemakkelijk over de eikel is terug te schuiven.

Bij een vernauwde voorhuid kunnen de volgende klachten optreden:

1. Problemen met plassen;
2. Pijn tijdens een erectie en geslachtsgemeenschap;
3. Ontsteking van de eikel of voorhuid.

Een vernauwing kan aangeboren zijn, maar ook ontstaan door slechte hygiëne. Juist doordat de voorhuid niet goed terug te schuiven is - en de eikel eronder dus niet goed schoongemaakt kan worden - kan zich onder de voorhuid talg (smegma) ophopen. Dit kan weer tot nieuwe infecties en verdere vernauwingen leiden.

Maar personen met dit blijven natuurlijk gewoon aanmodderen met alle gevolgen v dien 😞
 
Een te strak vel om je eikel is een (bescheiden) medische aandoening. Ik ben daarvoor als tiener er bij de schoolarts uitgepikt. Die wilde even controleren of ik het vel wel naar achteren kon krijgen. Dat lukte niet, dus aan het werk ermee.
De remedie was met kleine beetje proberen en er wat olie opsmeren. Steeds een millimeter verder naar achteren en uiteindelijk lukte het en daarna was het ook over.
Piemelbrie (smegma) is gewoon smerig. Je moet je zakie gewoon goed wassen. Als je dat niet doet, mag je wat mij betreft door elke dame geweigerd worden. "Kom maar terug als je weet hoe het hoort".
 
De remedie was met kleine beetje proberen en er wat olie opsmeren. Steeds een millimeter verder naar achteren en uiteindelijk lukte het en daarna was het ook over.
Ja, zo heb ik het ook gedaan, maar zonder doktersbezoek, toen ik een jaar of 12 was denk ik? Uit eigen beweging. Ik dacht, dit klopt niet, dit velletje moet gewoon naar achteren kunnen.
Toen dat een keer gelukt was ging het steeds makkelijker, sindsdien geen enkel probleem meer.
Heren: als je je voorhuid niet helemaal naar achteren kan trekken is er iets mis.
 
Maar personen met dit blijven natuurlijk gewoon aanmodderen met alle gevolgen v dien 😞
Ik verbaas me echt over deze discussie. We pretenderen allemaal hygiënisch te zijn. Dan komt er een smeerkees bij een dvp en dan gaat zij er mee aan de slag? Dit snap ik dus gewoon echt niet. Is voor mij al een reden om niet bij deze dame op bezoek te gaan.

Maar goed daar gaat het topic niet over, laten we terugkeren.
 
Dat verbaast me dan echt Joke. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar schoon is toch het minimale wat je mage verwachten van een dvp en een klant die haar bezoekt. En als dat voor de klant aan het eind van de (werk)dag misschien iet lukt geef je dit toch aan en vraag je om een mogelijkheid om je op te frissen?

En nu ik dit opschrijf bedenk ik me eigenlijk dat het nog goorder is, dit gaat over mensen met meer dan een zweetlucht van de dag. Ik wil het niet eens weten.
 
Voorbeeld: Kees komt langs, om 13u.
Zegt gedoucht te hebben, voordat hij naar z'n werk ging. Dus volgens Kees: "Ben opgefrist".
Na mijn vraag of hij tussen douchen en 13u nog naar 't toilet is geweest, gaat Kees toch maar even opfrissen.

En zo zijn er TIG.

Ik hou van tijdbesparen voor mijn gasten, douchen thuis scheelt letterlijk dure tijd. Maar dan moet er wel max 2 uur tussen zitten en geen toiletbezoek uiteraard.

Enne.. 1 op de 2 vergeet zeep, vergeten hun billen en alles daartussen. Heb serieus meerdere keren remsporen op mijn sprei of laken gehad en dat kwam niet door anale spelletjes.
 
Wat is de leukste ? Met andere woorden, welk type ontvang je het liefst ?
Goede vraag. Heb er niet meteen een term voor anders dan 'mijn ideale date' of iets dergelijks.
Ik hou van mijn klanten zoals ik graag mensen heb in het algemeen. Ruimdenkend, intelligent, ondernemend,...
Sinds dat ik zelf mama ben klikt het logischerwijs nu wat beter met papa's. Je begrijpt elkaar gewoon.
Ik begrijp nu nog meer waarom ze bij mij zijn. Sleur geraakt er gewoon makkelijk in met zo mini's.
Dus mijn cliënteel is meestal tussen de 30-45 jaar. Zelfstandig, papa en ook licht kinky aangelegd.
Anders ga je u niet aangetrokken voelen tot iemand die zo openlijk over seksualiteit praat en haar job zonder schaamte uitoefent.
 
Voorbeeld: Kees komt langs, om 13u.
Zegt gedoucht te hebben, voordat hij naar z'n werk ging. Dus volgens Kees: "Ben opgefrist".
Na mijn vraag of hij tussen douchen en 13u nog naar 't toilet is geweest, gaat Kees toch maar even opfrissen.

En zo zijn er TIG.

Ik hou van tijdbesparen voor mijn gasten, douchen thuis scheelt letterlijk dure tijd. Maar dan moet er wel max 2 uur tussen zitten en geen toiletbezoek uiteraard.

Enne.. 1 op de 2 vergeet zeep, vergeten hun billen en alles daartussen. Heb serieus meerdere keren remsporen op mijn sprei of laken gehad en dat kwam niet door anale spelletjes.
Dit kan beter allemaal in het vieze pikken topic.Een vieze pik kan je wassen of een condoom omdoen.Een vieze geest niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan