Zeesterren, dekhengsten, … jouw vakjargon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ach ja , het lijkt meer een medisch probleem dan een hygiëne probleem.
IK ben geen DVP, maar zou t wel weten, bij een nauwe Piet direct een condoom erom.
Wat betreft de remsporen, als je winderigheid hebt, dan komt dat al voor.
Dame kan vragen, ben je winderig of ook een check doen.
Natuurlijk moet de man er zelf op letten , maar een wandelaar die vlug/vlug tussen door bijvoorbeeld @JokePrive bezoekt is het ook stukje klantvriendelijkheid allemaal.

Ook dat is professionaliteit van de DVP.
Moet niet denken in problemen, maar oplossingen.
Anders wordt het tijd voor een carrière switch.

Het lijkt misschien onprofessioneel zoals ik soms overkom, maar het is wel duidelijk dat al die "grappige" reacties komen v personen die mij persoonlijk niet kennen. Houden zo! 👍

Is het echt professioneel om te vragen aan je gast of hij last v scheten laten heeft? Het komt sporadisch voor dat iemand dat doet. Het is gewoon, om het even echt bij de naam te noemen, dat iemand zijn kont NIET wast. Dààr krijg je die remsporen van en ook sporen op de handdoek 🤮

En bij Joke (bijvoorbeeld) is er geen vlug vlug, want ik heb een rothekel aan vluggertjes. Dus er is en eigenlijk nooit GEEN reden om niet hygiënisch op jezelf te zijn. Maar die onhygiënische gasten zijn er helaas wel en daar lopen alle sekswerkers wel tegenaan.

Dus nee.. wij maken de problemen niet en we zeggen het ook niet in iemands gezicht, maar wel hier 😀 En waarom moeten wij met oplossingen komen, omdat iemand gewoon een viezerik is?
Zeep overal gebruiken onder de douche, dat is de enige oplossing 🤷‍♀️
 
Het lijkt misschien onprofessioneel zoals ik soms overkom, maar het is wel duidelijk dat al die "grappige" reacties komen v personen die mij persoonlijk niet kennen. Houden zo! 👍

Is het echt professioneel om te vragen aan je gast of hij last v scheten laten heeft? Het komt sporadisch voor dat iemand dat doet. Het is gewoon, om het even echt bij de naam te noemen, dat iemand zijn kont NIET wast. Dààr krijg je die remsporen van en ook sporen op de handdoek 🤮

En bij Joke (bijvoorbeeld) is er geen vlug vlug, want ik heb een rothekel aan vluggertjes. Dus er is en eigenlijk nooit GEEN reden om niet hygiënisch op jezelf te zijn. Maar die onhygiënische gasten zijn er helaas wel en daar lopen alle sekswerkers wel tegenaan.

Dus nee.. wij maken de problemen niet en we zeggen het ook niet in iemands gezicht, maar wel hier 😀 En waarom moeten wij met oplossingen komen, omdat iemand gewoon een viezerik is?
Zeep overal gebruiken onder de douche, dat is de enige oplossing 🤷‍♀️
Misschien is het helemaal geen slecht idee, om hier een apart draaitje van te openen, of misschien is het er al.
Maar komen deze dingen vaak voor of is het meer sporadisch.
Ik zelf ben al een aantal keren afgeknapt op een dame vanwege een onaangename geur die van de dame af kwam.
 
Nou ik heb nog wel een naam die ik hier nog niet gelezen heb😊 & dat is: een snoepje😜

& zeester, gebruiken wij ook, maar er zijn nu eenmaal mannen die zich gewoon lekker willen overgeven & genieten.. al vraag je, je dan soms af of hij wel lekker geniet, dan heeft mijn voorkeur toch wel wat meer interactie😊.

& de term: Grijpgrage gebruiken wij ook, mannen die zo geil worden dat ze de vooraf afgesproken grenzen vergeten, & dat kan ik wel begrijpen, dat los ik meestal met humor op zodat ik weer lekker door kan gaan met mijn ding 😉

máár… dit kan ook een respectloze grijpgrage zijn, een klant die van te voren weet wat niet zal gaan gebeuren, maar dan toch de verovering aangaat. In die gevallen is hij de: gebeten hond want daar word de behandeling niet beter van, dan wordt je als masseuse juist afgeremd. (Je weet als man/klant toch van te voren dat je heel erg wordt opgegeild & geplaagd, máár dit tot een bepaalde grens)
 
Positieve wending 👍

Geef eens een voorbeeld 😁
Een voorbeeld🤣 dat gaat meestal op het moment zelf & dan vanzelf, dit is een lastige vraag om te typen, extra plagen bijvoorbeeld, maar dan op een andere manier plagen.. bijvoorbeeld, in standje 69 (tijdens een body2body, als ik al heb gemerkt dat het grijpgrage erin zit) de armen klem zetten en dan zeggen: steek nu je tong is uit 😜 en dan echt heel dicht bij komen, maar toch net niet 😁, dit tijdens de body, dan voel je dat die handen weer terug willen op me billen, en dat lukt niet, want ik heb hem klem met mijn benen.. Dit hou ik even zo vol en dan kan ik iets zeggen van: potverdikke nu krijg ik geen billenmassage meer, dat is ook niet leuk hoor, dan laat ik eerst 1 arm/hand vrij bewegen, probeert hij het weer zet ik hem weer vast met mijn been & ga dan ook uit die uitdagende positie, (ik heb geen zin om een strijdt te gaan voeren)
Máár meestal kan ik dan gewoon mijn benen weer onder de armen laten omdat de boodschap plagend en met humor wel duidelijk is. 🙂
 
in standje 69 (tijdens een body2body, als ik al heb gemerkt dat het grijpgrage erin zit) de armen klem zetten en dan zeggen: steek nu je tong is uit 😜 en dan echt heel dicht bij komen, maar toch net niet 😁, dit tijdens de body, dan voel je dat die handen weer terug willen op me billen, en dat lukt niet, want ik heb hem klem met mijn benen..
Klinkt als judo 😅...maar opwindender...😍
 
Sorry. Je bedoelt ?
Dat is een woord wat wij gebruiken van hoe het niet moet.. MC-trek, dat je op het einde moet gaan trekken als een gek, omdat het ineens moet gebeuren, zo moet dat dus niet.. (geen afwerkende rukpartij)
Het moet juist moeite kosten dat het erin blijft & geen moeite kosten dat het eruit schiet

Toch nog een woord erbij …
 
Sorry. Je bedoelt ?
Dat is een woord wat wij gebruiken van hoe het niet moet.. MC-trek, dat je op het einde moet gaan trekken als een gek, omdat het ineens moet gebeuren, zo moet dat dus niet.. (geen afwerkende rukpartij)
Het moet juist moeite kosten dat het erin blijft & geen moeite kosten dat het eruit schiet

Toch nog een woord erbij
 
Het lijkt misschien onprofessioneel zoals ik soms overkom, maar het is wel duidelijk dat al die "grappige" reacties komen v personen die mij persoonlijk niet kennen. Houden zo! 👍

Is het echt professioneel om te vragen aan je gast of hij last v scheten laten heeft? Het komt sporadisch voor dat iemand dat doet. Het is gewoon, om het even echt bij de naam te noemen, dat iemand zijn kont NIET wast. Dààr krijg je die remsporen van en ook sporen op de handdoek 🤮

En bij Joke (bijvoorbeeld) is er geen vlug vlug, want ik heb een rothekel aan vluggertjes. Dus er is en eigenlijk nooit GEEN reden om niet hygiënisch op jezelf te zijn. Maar die onhygiënische gasten zijn er helaas wel en daar lopen alle sekswerkers wel tegenaan.

Dus nee.. wij maken de problemen niet en we zeggen het ook niet in iemands gezicht, maar wel hier 😀 En waarom moeten wij met oplossingen komen, omdat iemand gewoon een viezerik is?
Zeep overal gebruiken onder de douche, dat is de enige oplossing 🤷‍♀️

Praten jullie nou nog steeds over die smerige onderwerpen. Ik vond de topictitel wel leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan