WHEM Zeeuwse babbelaar ervaring(en)?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben hier onlangs ook geweest. Dame in kwestie is een hele lieve en vriendelijke vrouw. Je krijgt de locatie van een parkeerplek en vanuit daar krijg je de instructie voor het ontvangstadres. Ik moet wel zeggen, als je wat achtergrondinformatie over haar weet, dan is het adres niet meer te missen.

Half uur voor intiem en PZC voor €50. Zeer goedkoop en een nette ontvangstruimte. Je kunt volgens mij niet douchen na de daad, wel krijg je vochtige tissues om je gereedschap schoon te maken, dit doet zij trouwens ook wel voor je.

De sex was voor mij prima, maar niet heel spannend. Er zat niet echt een opbouw in. In de kamer kleedt zij zich uit en jij ook en dan ga je op het bed liggen. Wat mij betreft had hier meer spanning in kunnen zitten en misschien had ik dit zelf op voorhand moeten aangeven.

En het zou inderdaad zomaar je buurvrouw kunnen zijn. Al met al met een redelijk content gevoel weggegaan, alhoewel ik niet heel snel voor de sex zou terug komen. Indien de nood hoog is en je je kwakkie kwijt wilt, dan is dit in mijn optiek een prima adres. Voor die prijs mag ik eigenlijk niet eens klagen.
 
Wel een keer langs geweest voor een trekdate. Het gebeurde allemaal boven in de slaapkamer. Ze verraste mij toen door te pzc. Uiteindelijk hield ik het niet meer en trok ze me af tussen haar borsten zoals afgesproken. Prima en fijne date. Ga er nog wel een keertje langs.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan