Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou dat t sowieso niet meer mag verschijnen op advertenties. Ik vind ook dat kinky de optie "neuken zonder condoom" moet weghalen.
inderdaad laten ze daar maar eens mee beginnen
Lijkt mij nogal betuttelend. Van mij mag iedereen voor zichzelf bepalen welke risico's die bereidt is te nemen.
o ja, maar wij moeten wel met z'n allen voor de kosten opdraaien als Jantje zo nodig bare wilt neuken.

Dat vind ik persoonlijk niet. Er zijn bepaalde zaken in het leven waar we niet democratisch over moeten beslissen maar moeten luisteren naar de experts. Het is gewoon veels te gevaarlijk: nzc met sekswerkers. Ik snap het sentiment wel hoor jongens, het is lekkerder en iedereen moet zelf beslissen wat ze doen. Maar safe seks met sekswerkers is een must als je het mij vraagt: geniet van t lekkere weer en vergeet niet dat je meer vocht nodig hebt met deze dagen en daarmee bedoel ik water.

het is in mijn herinnering ook veel lekkerder..
condoom aan en uitdoen ,haalt de 'flow' ook weg..
en natuurlijk..ik begrijp het wel..als je aan het neuken bent of ervoor dat je denkt
'kan mij het verrotten..ik zie het later wel'..
maar heb maar eens een week flink de griep..of kiespijn..
ziek zijn en worden is gewoon kut..meer niet..
heb ik er niet voor over..
effe zonder pak een stuk op de motor doe ik ook niet..
kun je zeggen ,je rijd al 20 jaar ..je bent nooit gevallen..
daar denk je anders over als je in de berm ligt ..en het vel van je ellebogen en knieen IN het asfalt..
en reken maar dat je dan spijt hebt..

o ja, maar wij moeten wel met z'n allen voor de kosten opdraaien als Jantje zo nodig bare wilt neuken.
Heb je enig idee wat er al allemaal betaald wordt van de belasting die je betaalt? Ik zou zeggen ga daar dan ook even de voorvechter uithangen om wat daar mis gaat, en dat is vele malen meer dan kosten voor een SOA, loopt in de miljarden!

en dat is vele malen meer dan kosten voor een SOA,
ik zat nou niet echt te denken aan een Soa dat vaak na een handeling over is , maar meer aan een HIV besmetting waar je een leven lang medicijnen voor moet innemen. En dat op kosten van de belastingbetaler.

Als je zo nodig bare wilt neuken bij een prostituee, dan mag je wat mij betreft zelf voor de behandelingskosten opdraaien bij een SOA of erger. Ik heb weinig medelijden met dat soort gasten.

ik zat nou niet echt te denken aan een Soa dat vaak na een handeling over is , maar meer aan een HIV besmetting waar je een leven lang medicijnen voor moet innemen. En dat op kosten van de belastingbetaler.

Als je zo nodig bare wilt neuken bij een prostituee, dan mag je wat mij betreft zelf voor de behandelingskosten opdraaien bij een SOA of erger. Ik heb weinig medelijden met dat soort gasten.

Diegene die het opgelopen heeft, betaalt ook belasting.

Het is steeds weer hetzelfde geneuzel in deze bare topics.

Ik betaal ook belasting en betaal maandelijks zorgpremie, die ik bijna nooit heb gebruikt. Maar wel op gaat aan mensen die zich de longkanker roken, de obesitas vreten etc....
Betaal dan ook zelf maar de behandelingskosten daarvan.

Laatst bewerkt:
Blabla laten we t vooral vergelijken met andere onverstandige zaken, zoals roken en overgewicht. Kijk er zal altijd bare geneukt worden met dvp's want er is vraag naar. Maar het moet gewoon weg uit advertenties. Op roken hebben we acijnzen om mensen te demotiveren en er is tegenwoordig ook een suikertaks. Bare neuken moet je zelf weten maar moet weg als filter bij "Sex opties" op kinky

inderdaad laten ze daar maar eens mee beginnen

Dat kan je van alles wel zeggen. Roken, drinken, te veel vet vreten, te weinig groente, te weinig lichaamsbeweging, te veel lichaamsbeweging, zonder uitkijken de straat oversteken enz.

Kijk, met mijn verstand zeg ik: safe sex, natuurlijk!

Maar ik weet van me eigest dat het verstand soms een stuk naar beneden gezakt is als ik bezig ben. :ROFLMAO:

Dom? Natuurlijk! Geil? Ja, enorm! Maar dat is puur om het gevoel van bare seks. Er zijn ook kerels die er een kick van krijgen om in een gevulde poes te naaien, voor die gasten is het zaad van hun voorganger het beste glijmiddel. Die kerels vinden het ook reuzegeil om een poes te beffen waar het zaad van hun voorganger nog uitdruipt. Dat lijkt me nou drie keer niks, als ik persoonlijk mag zijn.

Maar ik weet van me eigest dat het verstand soms een stuk naar beneden gezakt is als ik bezig ben.
maar er is wel een verschil of je het onveilig doet bij een hoertje of bij een "gewone" dame.
Die kerels vinden het ook reuzegeil om een poes te beffen waar het zaad van hun voorganger nog uitdruipt. Dat lijkt me nou drie keer niks, als ik persoonlijk mag zijn.
ieder zijn ding, maar volgens mij spoor je dan ook niet.

Aan bare sex kleven voordelen, maar ook nadelen. Hoe men daar mee omgaat is aan de deelnemer zelf om dat uit te maken. Het is niet aan ons om met een vingertje geheven, de bare neuker te wijzen op alle nadelen die bare sex heeft. Dit mag nu wel genoegzaam bekend zijn. Loopt men iets op na het aangenaam bare verpozen, dan moet men niet gaan piepen.
Evenmin dat men dan maar uit de zorgverzekering verwijderd moet worden. dan kan je ook bv rokers en chronisch zieken verwijderen. Ik -bijvoorbeeld- heb diabetes 2. Had ik deze chronische ziekte kunnen vermijden? Ja!! dat had ik. Ik koos voor een een verkeerde levensstijl en verkeerde voeding. En nu zit ik op de blaren. Ben nu mijn levensstijl en voeding aan het aanpassen. En het leven blijft leuk!

maar er is wel een verschil of je het onveilig doet bij een hoertje of bij een "gewone" dame.

ieder zijn ding, maar volgens mij spoor je dan ook niet.
1 Ja, dat is zo. Je hopeloos dan wel dat ze zich regelmatig laat testen.

2. Ik durf dat niet te zeggen. Volgens mij is dat hun fetish. Wel lijkt me dat echt link.
Aan bare sex kleven voordelen, maar ook nadelen. Hoe men daar mee omgaat is aan de deelnemer zelf om dat uit te maken. Het is niet aan ons om met een vingertje geheven, de bare neuker te wijzen op alle nadelen die bare sex heeft. Dit mag nu wel genoegzaam bekend zijn. Loopt men iets op na het aangenaam bare verpozen, dan moet men niet gaan piepen.
Evenmin dat men dan maar uit de zorgverzekering verwijderd moet worden. dan kan je ook bv rokers en chronisch zieken verwijderen. Ik -bijvoorbeeld- heb diabetes 2. Had ik deze chronische ziekte kunnen vermijden? Ja!! dat had ik. Ik koos voor een een verkeerde levensstijl en verkeerde voeding. En nu zit ik op de blaren. Ben nu mijn levensstijl en voeding aan het aanpassen. En het leven blijft leuk!
Al jouw woorden zijn wijs, @Ernstige Neuker

Volgens mij weten de meeste dames niet eens wat er hun eigen advertentie staat en als ze dan ook nog een booker hebben weten ze ook niet wat er telefonisch wordt afgesproken.

En kinky laat het ook gewoon toe he.

Ik snap dat ze geen seksbedrijf zijn - en ook niet die plicht hebben, maar 450 ads on average is wel bizar veel.

Het is puur vissen op zoveel mogelijk aandacht van klanten.

Blabla laten we t vooral vergelijken met andere onverstandige zaken, zoals roken en overgewicht.

Gevoelige snaar geraakt die van toepassing is op jou?

Jammer, maar als er kritiek geuit wordt op bareneukers, kun je andersom ook op dezelfde feiten gedrukt worden

bare neuken is een keuze die je maakt die niet noodzakelijk is.
Roken is niet noodzakelijk
je obesitas vreten is niet noodzakelijk...

En toch doen we het.

Gevoelige snaar geraakt die van toepassing is op jou?

Jammer, maar als er kritiek geuit wordt op bareneukers, kun je andersom ook op dezelfde feiten gedrukt worden

bare neuken is een keuze die je maakt die niet noodzakelijk is.
Roken is niet noodzakelijk
je obesitas vreten is niet noodzakelijk...

En toch doen we het.
vraag het anders even in je kenniskring wat men vind van hoerenlopers die zonder condoom neuken, ik denk dat je wel weet wat het antwoord is.

k zou het eerder vergelijken met drank achter het stuur. Dan vervalt namelijk ook de verzekering in geval van een ongeval.

Het is niet verboden om sex zonder te hebben. Dat jij het niet oke vind wil niet zeggen dat het niet mag.
Dat is met drank op achter het stuur wel anders.

Mensen die problemen met bare hebben zou ik vooral zeggen: vermijd die dames. zie je bare sex aangevinkt, laat ze dan lekker lopen.
De optie weghalen gaat echt niet helpen. je haalt eerder de mogelijkheid weg voor heren die niet bare willen, een dame te checken op haar activiteiten zonder.

vraag het anders even in je kenniskring wat men vind van hoerenlopers die zonder condoom neuken, ik denk dat je wel weet wat het antwoord is.

ah daar hebben we hem weer....de kennissenkring vragen...

Alsof het mij iets intereseert wat mijn kennissen daarvan vinden...... Iedereen zal een andere mening hebben over hoerenlopen.....
En jouwe kennissen, wat vinden die van je DVP bezoek? Ook allemaal zeer enthousiast zeker? En nog zit hier ook nog toch? Dus maakt het jou iets uit?
het gaat mij niet om mij zelf, maar het gaat mij vooral om die mannen die bare neuken bij een sexwerker en vervolgens weer naast moeder de vrouw in bed kruipen.

Daar zou ik mij zeker niet in kunnen vinden, en zou dat ook zeker afkeuren. Vreemdgaan in algemeen al..... Maar wat die mannen doen zoals je omschrijft is mijn probleem niet. Ik ben vrij man, single en heb me tegenover niemand te verantwoorden

Terug
Bovenaan Onderaan