Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb 2 relaties gehad in het verleden maar helaas bedrogen. Sindsdien heb ik besloten om nooit meer een relatie te nemen en lekker dvp's te neuken en ben rond de 33 jr dus het is prima zo. Heb geen vertekend beeld van een relatie en zie dvp's echt niet als GFE-achtig. Ik wissel heel vaak af puur voor de seks

Sindsdien heb ik besloten om nooit meer een relatie te nemen en lekker dvp's te neuken en ben rond de 33 jr dus het is prima zo
Dat heb je wel heel snel bekeken met je 33 jaar.
Je moet er gewoon tegen aan lopen, elke week een hoer bezoeken gaat uiteindelijk ook vervelen.
En laten we nou eerlijk zijn, geeft het echt voldoening of is het meer om een leegte op te vullen.

Dat heb je wel heel snel bekeken met je 33 jaar.
Je moet er gewoon tegen aan lopen, elke week een hoer bezoeken gaat uiteindelijk ook vervelen.
En laten we nou eerlijk zijn geeft het echt voldoening of is het meer om een leegte op te vullen.
Mwah het verveelt me tot nu toe niet. En de leegte opvullen vind ik een goede, dat weet ik eigenlijk niet. Ik weet wel dat ik relaties echt uit de weg ga en 100% bezig ben met mezelf in de beste vorm te krijgen, veel geld te verdienen en lekkere dvp's neuken (safe). Belazerd worden in mn relaties hebben me echt serieus veranderd, en voorlopig moet ik echt niet denken aan een relatie: eerst topfit worden en genoeg dvp's neuken en wellicht verveelt het dan wel, geen idee. Na hoe lang verveelde het bij jou dan

Ik weet wel dat ik relaties echt uit de weg ga en 100% bezig ben met mezelf in de beste vorm te krijgen,
Dat is niet zo vreemd dat je relaties uit de weg, gaat als je nog niet zo lang geleden uit een relatie komt, dat heeft gewoon wat tijd nodig.
Belazerd worden in mn relaties hebben me echt serieus veranderd
het hoeft niet altijd zo te gaan hoor, je hebt gewoon een beetje pech gehad.

Ik heb hier wel een leden gesproken van dik in de veertig, die mij vertelde dat ze eigenlijk nog nooit sex hebben gehad, zonder daar voor te betalen. Dat vind ik nou triest.

Maar je kan toch gewoon een meid opduiken in het uitgaansleven.
En nog een tip, gewoon de kinderen van je zus ophalen bij een creche of kleuterschool, daar lopen genoeg gescheiden jonge moedertjes rond, die wel zin hebben in een avontuurtje.

Dat is niet zo vreemd dat je relaties uit de weg, gaat als je nog niet zo lang geleden uit een relatie komt, dat heeft gewoon wat tijd nodig.

het hoeft niet altijd zo te gaan hoor, je hebt gewoon een beetje pech gehad.

Ik heb hier wel een leden gesproken van dik in de veertig, die mij vertelde dat ze eigenlijk nog nooit sex hebben gehad, zonder daar voor te betalen. Dat vind ik nou triest.

Maar je kan toch gewoon een meid opduiken in het uitgaansleven.
En nog een tip, gewoon de kinderen van je zus ophalen bij een creche of kleuterschool, daar lopen genoeg gescheiden jonge moedertjes rond, die wel zin hebben in een avontuurtje.
Nou het is zo'n 1,5 jr geleden dat mn relatie uitging en voel me nog steeds zo. En heb genoeg dames geneukt zonder ervoor te betalen. Haha gescheiden vrouwen neuken klopt 100%. Maar voorlopig blijf ik erbij dat ik nooit meer een relatie wil. Gwn lekker elke dag trainen, veel geld verdienen en af en toe een lekkere dvp neuken (safe) en wie weet welke dames maar t boeit me 0,0 of ik ook gratis seks heb want de meeste dames willen dan een relatie en dat hoeft voor mij echt niet meer. Mij zullen ze niet meer kwetsen😊.

Altijd weer leuk een top volgen en dan zien dat de meesten over van alles praten behalve topiconderwerp. Kunnen jullie niet gewoon bij elkaar op de koffie @ErinEruit en @Fausto. Kun je daar de Tante Mona gesprekken die in de Libelle horen met elkaar bespreken
Goed punt: ik probeerde nog een beetje bij topic te blijven door te benadrukken dat ik safe neuk. Doe jij aan bare sex voodoo1?

Ik neuk wel eens zonder ja maar vind dat niet zo relevant. Iedereen moet zelf weten wat ie wil.
Erger me wel kapot aan mensen die er zo panisch over doen. Zelf wel leuk in het criminele van de prostitutie achter de vrouwen aan. Maar zodra er stukje rubber ontbreekt is het heibel, not done, paniek. Hypocriete lullen zullen we maar zeggen

Ik neuk wel eens zonder ja maar vind dat niet zo relevant. Iedereen moet zelf weten wat ie wil.
Erger me wel kapot aan mensen die er zo panisch over doen. Zelf wel leuk in het criminele van de prostitutie achter de vrouwen aan. Maar zodra er stukje rubber ontbreekt is het heibel, not done, paniek. Hypocriete lullen zullen we maar zeggen
Panisch over doen is idd erg overdreven.
Bijvoorbeeld in België zie je ook diverse bare gangbangs en die zijn druk bezocht hoor.

En nog een tip, gewoon de kinderen van je zus ophalen bij een creche of kleuterschool, daar lopen genoeg gescheiden jonge moedertjes rond, die wel zin hebben in een avontuurtje
Heb je wel eens bij zo'n schoolplein gestaan Fausto? Ik wel (heb kinderen), en werd er niet blij van. Kort, pittige kapsels, slonsig eruitziend, fors overgewicht, grote muilen. Ik dank je feestelijk! Na een jarenlange, op laatst matige, relatie weer eigen baas. Geen zin meer in ellende, bezoek geregeld mijn schatjes en meer is niet nodig 🥳

Heb je wel eens bij zo'n schoolplein gestaan Fausto? Ik wel (heb kinderen), en werd er niet blij van. Kort, pittige kapsels, slonsig eruitziend, fors overgewicht, grote muilen. Ik dank je feestelijk! Na een jarenlange, op laatst matige, relatie weer eigen baas. Geen zin meer in ellende, bezoek geregeld mijn schatjes en meer is niet nodig 🥳
Gelukkig heb je je vaste schatjes die je korting geven dat scheelt je knaken.😉

Krijg geen korting, vraag er ook niet om, zit er ook niet op te wachten. Ken de prijzen. Ik tik het af, of niet.
Je moet het zo zien die 150€ die je voor een halfuur betaald was je vroeger voor een uurtje ook kwijt, dus in principe is er voor jou niets veranderd en anders kan je altijd nog bij je andere schatjes de ramen. Zoals Johnny walk het mooi zegt hun prijzen zijn al tig jaar hetzelfde.😅

Laatst bewerkt:
Misschien zegt dat meer iets over die school.

kort en pittige kapsels, daar heb je volgens mij wel iets mee? of niet?
want je hebt het er best vaak over.

Meestal is een kort kapsel namelijk helemaal niet pittig, ik zag daar van de week ook iemand mee, ze had zelfs nog een tuinbroek aan. Die moet haast wel lesbisch zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan