Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben wel benieuwd hoeveel mensen vinden dat het verboden zou moeten worden, het aanbieden van nzc via advertenties.

Heb deze poll daarvoor aangemaakt: laat je stem horen!

Die kans op.... liggen bij een dame die vele malen vaker bare doen vele malen hoger. En daar vallen die goedkope dames onder.
Dat zie je wel op dat andere forum... Alles boven de 100-150 vinden ze al veel te hoog. Dus die groep krijgt ze veel minder.
Dat versta ik in het gehaal niet. Je hebt hier al 101 topics over de " veel te hoge prijzen" maar sommige hebben dan wel genoeg voor bare, prep, andere soa medicatie. Als ook andere performance pillen?

Das een feit ik heb een dame gezien dat 120€ per uur vraagt met of zonder. Maar zowel hier op gr als op nzc zeiden ze. Als je een soa wil moet je naar haar. Dan vraag ik mij af waarom bezoek je zo een dvp.
euh, ja dat klopt wel, maar dat spreekt toch ook niemand tegen?
Klopt maar er zijn genoeg die het op die manier proberen.

Bijlagen

• Screenshot_20250629_191244_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250629_191244_Samsung Internet.jpg
    85,4 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Dat versta ik in het gehaal niet. Je hebt hier al 101 topics over de " veel te hoge prijzen" maar sommige hebben dan wel genoeg voor bare, prep, andere soa medicatie. Als ook andere performance pillen?

Das een feit ik heb een dame gezien dat 120€ per uur vraagt met of zonder

Tja, ook voor €60 wel...
Die dames bezoek ik dus niet...
Want die dames doen nzc veel meer..... Waardoor de kans op een soa ook veel groter is.

Maar volgens mij begrijp je mij niet, of wil je het niet begrijpen. Ik laat het hier in elk geval bij.
Ieder zijn keuze!

Onzin.
Je betaalt meer, zodat die cheape gasten er niet allemaal overheen gaan voor een appel en een ei. Waardoor ze meer zou neuken zonder condoom.

Doordat ze minder klanten (bare) heeft, ook minder sexuele contacten = minder kans op.....
Nou, ik vind dat gedoe van voor twee geeltjes mag Jan en Alleman bare echt heel vervelend, ja. Want dan hebben we zo langzamerhand een heuse rivier van sperma die van de ene vagina naar de andere vagina stroomt. En wat drijft daar allemaal niet in?

Ik kwam wel bij Chinese vrouwtjes en het eerste wat ze vroegen was: no condom? In de hoop dat ik
Ja, zou zeggen. Want dat is voor die vrouwtjes weer vijftig euro dat in het kistje voor haarzelf gaat. Dat vind ik aan de ene kant heel sneu en aan de andere kant heel link.

Dat soort vrouwen vind ik ook ranzig. Zegt tegelijk ook vaak wel wat over de hygiëne etc.
Als je je 8x per dag laat volspuoten door een willekeurige man....

Dan heb ik persoonlijk liever een vrouw die 300-400 vraagt, en het met 1 of 2 bare doet op een dag.
Je hebt eerst heel lelijk tegen me gedaan, maar ik geef het gewoon toe: elk woord wat je zegt, is gewoon waar.

En ik baal ervan, want ik ben ook niet vromer als de paus. Maar je speelt zo met je gezondheid. En ik
Heb het er wel is met zo'n Chinees vrouwtje over gehad. Wat denken jullie wat ze zei? Oh, je ziet het van buiten of iemand geslachtsziekte heeft.

Moet je eens over nadenken: er zijn verschillende Chinese rondreizende circussen. In het andere Chinese circus is zonder condoom neuken er zo goed als niet bij. Maar in ons circus op Kinky is het bij die Chinese vrouwtjes en veel Oostblokkertjes bijna vaste prik.

Laatst bewerkt:
Normale mensen mogen zelf bepalen of ze bare neuken.

Ik had het over advertenties die dvps publiceren waarbij ze nzc aanbieden: dat moet verboden worden! Je mag NZC niet aanbieden, klaar. Niet als "Sex opties" zoals kinky dat mooi heeft als filter en ook niet in de tekst.

Laat de bare neukers dan maar lekker elke dvp vragen om nzc, dan worden ze 1) direct geblokt door de dvp en 2) op een lijst die dan gedeeld wordt met de overheid zodat je een dikke dikke boete krijgt. Achter zoiets zou ik 100% ja stemmen.
Er is aanbod en vraag, jij kan die dames negeren dat is jouw keus, ze verbieden er mee te adverteren slaat nergens op
Omgekeerd telt dat ook als de dame geen bare of pzc aanbied. Leg je daar bij neer. Het is hun lichaam en begin niet te bieden.
Klopt maar diegene die het wel aanbieden kun je het niet verbieden of verbieden te adverteren er mee zoals hier ook wordt gezegd

Je hebt eerst heel lelijk tegen me gedaan, maar ik geef het gewoon toe: elk woord wat je zegt, is gewoon waar.

Tja...was ook wel lelijk Haha! Sry!

Voor mij is zo'n dame op dat moment wel de ultieme GFE ervaring.

Zij haar vraagprijs, ik een date die niet beter kan....
Ik heb haar fotos nog, en als ik die dan terug kijk denk ik echt van: Je was het meer dan waard.

Ik loop echt niet elke DVP maar zc te neuken, no way! En ik laat me testen. Dus de kans dat ze iets oploopt van mij is bijna 0. En een volgende is ook weer bijna 0, want het is al een jaar geleden met haar, en ondertussen testen we gewoon verder.
Ik moet er niet aan denken dat ze iets zou hebben opgelopen van mij. Zowel voor haar gezondheid als financiëel gezien.

Terug
Bovenaan Onderaan