euh, ja dat klopt wel, maar dat spreekt toch ook niemand tegen?Omgekeerd telt dat ook als de dame geen bare of pzc aanbied. Leg je daar bij neer. Het is hun lichaam en begin niet te bieden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereneuh, ja dat klopt wel, maar dat spreekt toch ook niemand tegen?Omgekeerd telt dat ook als de dame geen bare of pzc aanbied. Leg je daar bij neer. Het is hun lichaam en begin niet te bieden.
Dat versta ik in het gehaal niet. Je hebt hier al 101 topics over de " veel te hoge prijzen" maar sommige hebben dan wel genoeg voor bare, prep, andere soa medicatie. Als ook andere performance pillen?Die kans op.... liggen bij een dame die vele malen vaker bare doen vele malen hoger. En daar vallen die goedkope dames onder.
Dat zie je wel op dat andere forum... Alles boven de 100-150 vinden ze al veel te hoog. Dus die groep krijgt ze veel minder.
Klopt maar er zijn genoeg die het op die manier proberen.euh, ja dat klopt wel, maar dat spreekt toch ook niemand tegen?
Dat versta ik in het gehaal niet. Je hebt hier al 101 topics over de " veel te hoge prijzen" maar sommige hebben dan wel genoeg voor bare, prep, andere soa medicatie. Als ook andere performance pillen?
Das een feit ik heb een dame gezien dat 120€ per uur vraagt met of zonder
Nou, ik vind dat gedoe van voor twee geeltjes mag Jan en Alleman bare echt heel vervelend, ja. Want dan hebben we zo langzamerhand een heuse rivier van sperma die van de ene vagina naar de andere vagina stroomt. En wat drijft daar allemaal niet in?Onzin.
Je betaalt meer, zodat die cheape gasten er niet allemaal overheen gaan voor een appel en een ei. Waardoor ze meer zou neuken zonder condoom.
Doordat ze minder klanten (bare) heeft, ook minder sexuele contacten = minder kans op.....
Nou, ik vind dat gedoe van voor twee geeltjes mag Jan en Alleman bare echt heel vervelend, ja.
Je hebt eerst heel lelijk tegen me gedaan, maar ik geef het gewoon toe: elk woord wat je zegt, is gewoon waar.Dat soort vrouwen vind ik ook ranzig. Zegt tegelijk ook vaak wel wat over de hygiëne etc.
Als je je 8x per dag laat volspuoten door een willekeurige man....
Dan heb ik persoonlijk liever een vrouw die 300-400 vraagt, en het met 1 of 2 bare doet op een dag.
Er is aanbod en vraag, jij kan die dames negeren dat is jouw keus, ze verbieden er mee te adverteren slaat nergens opNormale mensen mogen zelf bepalen of ze bare neuken.
Ik had het over advertenties die dvps publiceren waarbij ze nzc aanbieden: dat moet verboden worden! Je mag NZC niet aanbieden, klaar. Niet als "Sex opties" zoals kinky dat mooi heeft als filter en ook niet in de tekst.
Laat de bare neukers dan maar lekker elke dvp vragen om nzc, dan worden ze 1) direct geblokt door de dvp en 2) op een lijst die dan gedeeld wordt met de overheid zodat je een dikke dikke boete krijgt. Achter zoiets zou ik 100% ja stemmen.
Klopt maar diegene die het wel aanbieden kun je het niet verbieden of verbieden te adverteren er mee zoals hier ook wordt gezegdOmgekeerd telt dat ook als de dame geen bare of pzc aanbied. Leg je daar bij neer. Het is hun lichaam en begin niet te bieden.
Je hebt eerst heel lelijk tegen me gedaan, maar ik geef het gewoon toe: elk woord wat je zegt, is gewoon waar.
Ik ook het id niet bedoeling onze avond te verklotenTja, ook voor €60 wel...
Die dames bezoek ik dus niet...
Want die dames doen nzc veel meer..... Waardoor de kans op een soa ook veel groter is.
Maar volgens mij begrijp je mij niet, of wil je het niet begrijpen. Ik laat het hier in elk geval bij.
Ieder zijn keuze!
Serieus? Bare kan de gezondheid van mensen schaden. Denk je dat je bv met drugs mag adverteren? Wie die gebruikt, dat is toch ook een eigen keuze...Er is aanbod en vraag, jij kan die dames negeren dat is jouw keus, ze verbieden er mee te adverteren slaat nergens op
Klopt maar diegene die het wel aanbieden kun je het niet verbieden of verbieden te adverteren er mee zoals hier ook wordt gezegd
Ik denk dat je wat te simplistisch redeneert, helaas. Degene die 300 - 400 euro vraagt zal het heel vaak best wel met méér dan die 2 mannen uit jouw fantasie doen hoor. Je heb er geen idee van hoe de bare-liefhebbers als vliegen op een str*nt afkomen als er ergens eentje gesignaleerd staat als 'bare en lekker'. Er zitten Aldi-neukers op fora, die speuren naar bare seks, maar er zijn ook genoeg mannen met geld die bare opzoeken en die dus zelfs speciaal de 'duurdere bare dames' verkiezen omdat ze denken dat ze dan veiliger zijn.Dat soort vrouwen vind ik ook ranzig. Zegt tegelijk ook vaak wel wat over de hygiëne etc.
Als je je 8x per dag laat volspuoten door een willekeurige man....
Dan heb ik persoonlijk liever een vrouw die 300-400 vraagt, en het met 1 of 2 bare doet op een dag.
WAP wordt ook mee geadverteerd dusSerieus? Bare kan de gezondheid van mensen schaden. Denk je dat je bv met drugs mag adverteren? Wie die gebruikt, dat is toch ook een eigen keuze...
Ik denk dat je wat te simplistisch redeneert, helaas. Degene die 300 - 400 euro vraagt zal het heel vaak best wel met méér dan die 2 mannen uit jouw fantasie doen hoor. Je heb er geen idee van hoe de bare-liefhebbers als vliegen op een str*nt afkomen als er ergens eentje gesignaleerd staat als 'bare en lekker'. Er zitten Aldi-neukers op fora, die speuren naar bare seks, maar er zijn ook genoeg mannen met geld die bare opzoeken en die dus zelfs speciaal de 'duurdere bare dames' verkiezen omdat ze denken dat ze dan veiliger zijn.
De meesten die op die manier bare seks aanbieden, doen dat trouwens ook niet zo bijster lang, want op een dag belandt het geld dat zij op die manier binnenkrijgen wel eens bij de dokter, het ziekenhuis en de apotheker...
Ja, maar als een dame voor bare 100 euro extra vraagt, wordt de spoeling (letterlijk en figuurlijk) wel een stuk dunner, want de 'Aldi-neukers' gaan dan haar deurtje voorbij.Serieus? Bare kan de gezondheid van mensen schaden. Denk je dat je bv met drugs mag adverteren? Wie die gebruikt, dat is toch ook een eigen keuze...
Ik denk dat je wat te simplistisch redeneert, helaas. Degene die 300 - 400 euro vraagt zal het heel vaak best wel met méér dan die 2 mannen uit jouw fantasie doen hoor. Je heb er geen idee van hoe de bare-liefhebbers als vliegen op een str*nt afkomen als er ergens eentje gesignaleerd staat als 'bare en lekker'. Er zitten Aldi-neukers op fora, die speuren naar bare seks, maar er zijn ook genoeg mannen met geld die bare opzoeken en die dus zelfs speciaal de 'duurdere bare dames' verkiezen omdat ze denken dat ze dan veiliger zijn.
De meesten die op die manier bare seks aanbieden, doen dat trouwens ook niet zo bijster lang, want op een dag belandt het geld dat zij op die manier binnenkrijgen wel eens bij de dokter, het ziekenhuis en de apotheker...
Hoezo probeer jij hier overal jouw anti-bare mening door te drukken?Normale mensen mogen zelf bepalen of ze bare neuken.
Ik had het over advertenties die dvps publiceren waarbij ze nzc aanbieden: dat moet verboden worden! Je mag NZC niet aanbieden, klaar. Niet als "Sex opties" zoals kinky dat mooi heeft als filter en ook niet in de tekst.
Laat de bare neukers dan maar lekker elke dvp vragen om nzc, dan worden ze 1) direct geblokt door de dvp en 2) op een lijst die dan gedeeld wordt met de overheid zodat je een dikke dikke boete krijgt. Achter zoiets zou ik 100% ja stemmen.
Het RIVM ziet ook de gevaren van steeds meer 'Bare'.
Voor de liefhebbers: https://www.rivm.nl/documenten/20250327-advies-campagne-condoomgebruik
In 2023 gebruikte ruim 50 procent van mannen en vrouwen nooit een condoom bij hun meest recente sekspartner, een stijging van ruim 10 procent ten opzichte van 2017 (1).
Misschien moet je de brief gewoon even lezen. De 'betutteling' is best goed onderbouwd. Er zijn maar weinig redenen te bedenken om geen condoom te gebruiken, behoudens 'ik wil het niet'. Daarnaast, bepaalde mensen kunnen 'het acceptabel' vinden, maar de maatschappij kan daar toch anders over denken. De prijs die betaald wordt of gaat worden, is niet voor iedereen acceptabel. Ik heb het niet alleen over geld.Tja, het idee is goed. Maar bovenstaande cijfers zijn natuurlijk betutteling van de hoogste orde. Condooms lijken het doel an sich te zijn op basis van dit soort uittreksels. Er kunnen namelijk vele redenen zijn dat je geen condoom gebruikt bij een partner.
Wat vooral duidelijk lijkt te worden is dat mensen niet alleen maar zich laten afschrikken door het stigma rond condoomgebruik. Je kan weloverwogen keuzes maken als goed opgevoede en opgeleide seks-participant. Dat houdt in dat je niet meer door de AIDS pandemie geïnspireerde angstcultuur een condoom als enige optie ziet om seks te hebben.
Zal dat als gevolg hebben dat er meer SOAs plaatsvinden? Absoluut. Maar de waarheid is dat dat best acceptabel is voor veel mensen en je de geest niet meer in de fles krijgt. Ze mogen het proberen met campagnes, maar de tijden zijn echt niet meer hetzelfde als vroeger toen we nog geen internet hadden en weinig informatie hadden. Wat reclameblokken en banners hebben nu toch wel wat minder impact.
Idd ik heb ook geen zin om iemand zijn of haar soa te krijgen. En zeker al niet voor de rest van mijn leven hiv remmers te nemen.Misschien moet je de brief gewoon even lezen. De 'betutteling' is best goed onderbouwd. Er zijn maar weinig redenen te bedenken om geen condoom te gebruiken, behoudens 'ik wil het niet'. Daarnaast, bepaalde mensen kunnen 'het acceptabel' vinden, maar de maatschappij kan daar toch anders over denken. De prijs die betaald wordt of gaat worden, is niet voor iedereen acceptabel. Ik heb het niet alleen over geld.
Het gaat hier over dvp's, die duizenden contacten hebben. Niet over 'een partner' in de gewone zin.Er kunnen namelijk vele redenen zijn dat je geen condoom gebruikt bij een partner.
Ach zo... Weet je, voor bepaalde mensen is het ook acceptabel om te stelen, omdat een ongelijke verdeling van de rijkdom niet eerlijk is. En in sommige 'culturen' zijn er nog wel andere dingen 'acceptabel' ook... Soms is mensen doden blijkbaar ook wel aanvaardbaar als je daar het geloof mee dient. De echo van de kruistochten is nog niet helemaal uitgedoofd, als ik eens rondkijk op de wereld.Absoluut. Maar de waarheid is dat dat best acceptabel is voor veel mensen
Ow, de internetprofessoren treden naar voren. "We hebben informatie".en je de geest niet meer in de fles krijgt. Ze mogen het proberen met campagnes, maar de tijden zijn echt niet meer hetzelfde als vroeger toen we nog geen internet hadden en weinig informatie hadden. Wat reclameblokken en banners hebben nu toch wel wat minder impact.
Ja, zolang de pillen toch wel vergoed worden, niet.Tja, het idee is goed. Maar bovenstaande cijfers zijn natuurlijk betutteling van de hoogste orde. Condooms lijken het doel an sich te zijn op basis van dit soort uittreksels. Er kunnen namelijk vele redenen zijn dat je geen condoom gebruikt bij een partner.
Wat vooral duidelijk lijkt te worden is dat mensen niet alleen maar zich laten afschrikken door het stigma rond condoomgebruik. Je kan weloverwogen keuzes maken als goed opgevoede en opgeleide seks-participant. Dat houdt in dat je niet meer door de AIDS pandemie geïnspireerde angstcultuur een condoom als enige optie ziet om seks te hebben.
Zal dat als gevolg hebben dat er meer SOAs plaatsvinden? Absoluut. Maar de waarheid is dat dat best acceptabel is voor veel mensen en je de geest niet meer in de fles krijgt. Ze mogen het proberen met campagnes, maar de tijden zijn echt niet meer hetzelfde als vroeger toen we nog geen internet hadden en weinig informatie hadden. Wat reclameblokken en banners hebben nu toch wel wat minder impact.
Misschien moet je de brief gewoon even lezen. De 'betutteling' is best goed onderbouwd. Er zijn maar weinig redenen te bedenken om geen condoom te gebruiken, behoudens 'ik wil het niet'.
Ja, zolang de pillen toch wel vergoed worden, niet.
Het gaat hier over dvp's, die duizenden contacten hebben. Niet over 'een partner' in de gewone zin.
De topictitel gaat over de vraag of we al dan niet 'steeds meer bare zien' en ik veronderstel op dit forum, dat die topictitel dan toch wel zal duiden op de manier waarop er dvp's geneukt worden.Daar gaat het helemaal niet om.
Het gaat hier niet over een onderzoek. Dat wordt er bij gesleurd. Het gaat over prostitutie.Het onderzoek heeft het helemaal niet over prostituees,
Begin misschien zelf eerst eens met de topictitel te lezen, ja?dus je zit weer eens onzin te verkondigen zonder de context te lezen.
Bedankt om allergisch te zijn voor mij. Doe ons dan een plezier, en reageer in pb als je niet goed kan volgen waarover er hier wordt gesproken. En wat het inschatten van 'mij' betreft, zit je heel fout jongen. Ik ben namelijk per ongeluk wetenschapper. Geen internetwetenschapper. Jij ook?We weten inmiddels allemaal dat je allergisch bent voor info, maar doe ons dan een plezier en reageer niet meer als je niet ter goeder trouw kunt deelnemen aan een gesprek.
Wat is er nu zo erg aan een condoom?Dat is nou net het probleem. "Ik wil het niet" is een verdomd goede reden om iets niet te doen, zeker als we het hebben over een van de meest intieme persoonlijke dingen: seksualiteit.
Dit valt volledig in het het gebied van wederzijdse toestemming van 2 (of meer) personen, en het opdringen van je mening daarover wringt extreem. We proberen mensen overal bewust te maken van 'consent', maar hier gaan we dan opeens toch de dorpspastoor uithangen.
Seks zonder condoom is voor veel van die mensen de enige manier waarop ze seks willen hebben. Dat hebben we al eerder besproken, en het feit dat er dus letterlijk een heel forum voor is opgericht toont aan dat het zeer belangrijk is voor mensen. Als zelfs wandelaars daar zo mee bezig zijn, moet je je toch kunnen voorstellen dat in de algemene bevolking nog veel meer het gevoel heerst dat ze geen afstand willen doen van seks zonder condoom.
Oh ja? Is dat zo? Wil je me dan aantonen waar de pillen vergoed worden? Dan kunnen we de officiële informatie van de Rijksoverheid negeren als dat ons goed uitkomt: https://www.rijksoverheid.nl/onderw...ntwoord/moet-ik-betalen-voor-mijn-prep-pillen
Daar gaat het helemaal niet om. Het onderzoek heeft het helemaal niet over prostituees, dus je zit weer eens onzin te verkondigen zonder de context te lezen. We weten inmiddels allemaal dat je allergisch bent voor info, maar doe ons dan een plezier en reageer niet meer als je niet ter goeder trouw kunt deelnemen aan een gesprek.
Dertig cent besparen???Wat is er nu zo erg aan een condoom?
Wat is er nu zo erg aan een condoom?