Prijs / kwalitiet
Ik ben zelf een legale ( met kvk ) dame van genot die doet ontvangen
Alles veilig met cd
Mijn prijs is 120 euro voor half uur en 200 euro voor 1 uur
Ik ontvang max 3 klanten per dag waardoor mijn lichaam ook altijd zin heeft in een goed avontuur
Mijn prijs is zo omdat ik 21 % btw betaal
Ik condooms heb in alle maten ( goed passende condooms voeld veel fijner en knapt minder snel )
Ik zorg dat ik mijn onverdeelde aandacht bij mij klant heb en altijd schoon gedoucht in leuke ( ook prijzige ) lingerie klaar sta
Ik zorg dat elke klant vooraf en achter af kan douche met ruime aanbod aan grote schoonmaak handdoeken
A merk producten voor mannen
( ik heb standaard wax, 3 merken deodorant, 3 merken douche gel, mond water, )
Ik investeer naast vaste uitgaven ook in de werk ruimte Denk aan Huur, vergunning te mogen werken, boekhouder
Goede airconditioning, beveiliging, goed bed, en zo door ontwikkelen tot alles naar top standaard is
En ik ben vast nog iets vergeten
Buiten al werk ik sinds klein jaartje pas voor mezelf daarvoor werkte ik bij camila privé
als ik terug denk dat ik vanaf me 19e daar werken
Er was een vast tarief van 120 euro per uur waar 60 euro van naar het privé huis ging en de 60 euro voor de damen ging nog 22.50 belasting af
Ik mog blij zijn als ik na 12 uur werken met 450 euro naar huis ging
Dan had ik een goede dag gedraaid !
Bizarre uitbuiting !
De dames worden geblindeerd en lichtelijk angstig gepraat voor de gevaren als je voor je zelf werk
Terwel dit oprecht beter is op elk en alle vlakken
Ik was na 2 jaar werken in het prive huis over spannen en vond het werk niet meer leuk
Nu ik voor me zelf werk ben ik helemaal vrij
In vind ik het geweldig en kan ik ook echte connecties me klanten maken ( want nu voel ik me op mijn best )
Groetjes van miss nina nijntje
Www.miss-nina-nijntje.nl