Heb je er wel eens over nagedacht dat dit gedachtegoed dat 'seks is iets bijzonders' voor jou tegenpartij geenszins van toepassing is?
En hoe kom je erbij dat seks te goedkoop wordt aangeboden?? Jij leeft ook in Nederland of Belgie toch? Vertel mij die plekken ajb? Want ik ken alleen maar dames waar een uurtje rompetompen minimaal mijn eigen dagsalaris (als het meezit!!!) kost maar toch meestal meer richting 1,5dag a 12u werken...of kan je misschien ook wat medelijden voor mij opbrengen, ik wil je inruil wel knuffelen hoor voor 50,- zeg 15 minuutjes?
Ik heb hier op het forum een behoorlijke lading simps voorbij zien komen, maar jij spant wel echt de kroon
. Het is per definitie geen geschenk als je ervoor betaald. En wat je eigenlijk zegt is: hoe meer jij (over)betaald hoe beter jij je voelt...das is leuk en alles voor jou; moet je inderdaad (wat iemand anders al zei) de dames in privehuizen gewoon wat extra's geven voor je persoonlijke gemoedstoestand.
Maar als iedereen dat zou doen dan zou dat niet voor iedereen beter zijn; ja voor de dames wel, nee voor de (meeste) klanten niet. Ik begrijp heus wel dat als een dame (theoretisch) 600,- voor een uurtje kan krijgen dat dat voor haar beter en makkelijker is dan 4 uren werken voor 150,-. Maar het ding is; de meeste mannen kunnen / willen dat niet betalen; sterker nog die gaan alternatieven zoeken (seksvakantie, neukpoppen, digitaal, whatever) en je creeert alleen maar omhooggevallen mini diva's door ze zo te bewieroken.
Mijn standpunt: er is echt geen enkele reden waarom je als man meer zou betalen voor hetzelfde, danwel dat duurdere dvp's bezoeken de betere keuze zou zijn...de meeste maken zichzelf dat ongetwijfeld wel wijs om de buitensporige uitgaven te verantwoorden; daar is een woord voor waar ik helaas ff niet op kom
.