Recensie Zoe, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bedankt voor de snelle reacties. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet zo lang bedwingen en heb gisteravond meteen een afspraak gemaakt. Locatie in Amsterdam oost is goed en schoon. Ze is inderdaad aardig en ziet er goed uit. Maar wel een aantal kilo's zwaarder dan op de foto's. @Fredje020 had gelijk, ze is meer bottom dan top. Ze kwam wel klaar toen ik haar neukte 😉
Ik had voor een uur betaald, maar was er met 30 minuten al weg. Dat was wel een tegenvaller.
 
vond ze aan de dure kant, maar had er wel een leuke date mee, denk niet dat ik zou terug gaan, maar was in a'dam en heb me er wel mee geamusseerd, vanuit Gent is natuurljik een lange uitstap ;)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een van mijn eerste ervaringen.

Afgesproken toen zij in Almere ontving.

Ruikt lekker! Zoent lekker en mooie borsten. Liep naakt rond dus daar werd ik al wel aardig geil van.

Had mij lekker gepijpt en afgetrokken.. ik speelde met haar piemel (een van de eerste keren een andere piemel vasthouden dan mijn eigen). Toen haar doggy genomen. Vlak voordat ik ging klaarkomen haar laten pijpen, maar mocht niet in haar mond of over haar gezicht spuiten helaas.. dus zij trok mij af en spoot over haar nep tieten. Toen opgefrist even gekletst en naar huis gegaan.

Prima ervaring.
 
Niet alleen door fotoshop, maar ook door live webcams en persoonlijk onderzoek had ik de indruk gekregen dat shemales gemiddeld een grotere pik hebben dan, dan eh.... gemiddeld.
Niets blijkt minder waar.

Zoe bezocht in een kamer in een keurig appartement in Borne, vlakbij voor mij. Ze is een vriendelijke dame en schoon. en haar tieten zijn goed gelukt met grote tepels om te likken.
Ze is inderdaad behoorlijk mollig, met dikke dijen en billen. Een paar zoentjes slechts, en haar lichaam kussen levert weinig reactie - minder dan ik gewend ben. Aftrekken en pijpen mc doet ze wel goed, en ondertussen was ik op zoek. En ja, toen ik al begon te twijfelen toch nog wat gevonden. Te klein om mijn hand om heen te doen, dus maar met mijn vingers geprobeerd er enig leven in te krijgen. Dat viel niet mee, het kleine piemeltje werd wel eventjes hard, maar veel groei zat er niet in. Een cm of 10 "lang" misschien, en dun (note to self: volgende keer meetlint voor de lezers hier meenemen). En dat was ook meteen over nadat ik in het condoom gespoten had. En ik dacht dat mijn gewaardeerde lid inmiddels niet meer zo veel voorstelde.

Ik begrijp de bovenstaande recensies dan ook niet zo goed. Bepaald geen aanrader wat mij betreft, en als beginneling heb ik toch wel wat vergelijkingsmateriaal. Een 5 voor de moeite.

Nog even een paar toepasselijke spreekwoorden:
- iemand een worst voorhouden
- meten is weten
- wie het kleine niet eert, kan maar beter wat groters zoeken
- een filmpje zegt meer dan 1000 foto's
Ondertussen vraag ik mij af of er wel passende condooms bestaan in haar maat.
 
Niet alleen door fotoshop, maar ook door live webcams en persoonlijk onderzoek had ik de indruk gekregen dat shemales gemiddeld een grotere pik hebben dan, dan eh.... gemiddeld.
Niets blijkt minder waar.

Zoe bezocht in een kamer in een keurig appartement in Borne, vlakbij voor mij. Ze is een vriendelijke dame en schoon. en haar tieten zijn goed gelukt met grote tepels om te likken.
Ze is inderdaad behoorlijk mollig, met dikke dijen en billen. Een paar zoentjes slechts, en haar lichaam kussen levert weinig reactie - minder dan ik gewend ben. Aftrekken en pijpen mc doet ze wel goed, en ondertussen was ik op zoek. En ja, toen ik al begon te twijfelen toch nog wat gevonden. Te klein om mijn hand om heen te doen, dus maar met mijn vingers geprobeerd er enig leven in te krijgen. Dat viel niet mee, het kleine piemeltje werd wel eventjes hard, maar veel groei zat er niet in. Een cm of 10 "lang" misschien, en dun (note to self: volgende keer meetlint voor de lezers hier meenemen). En dat was ook meteen over nadat ik in het condoom gespoten had. En ik dacht dat mijn gewaardeerde lid inmiddels niet meer zo veel voorstelde.

Ik begrijp de bovenstaande recensies dan ook niet zo goed. Bepaald geen aanrader wat mij betreft, en als beginneling heb ik toch wel wat vergelijkingsmateriaal. Een 5 voor de moeite.

Nog even een paar toepasselijke spreekwoorden:
- iemand een worst voorhouden
- meten is weten
- wie het kleine niet eert, kan maar beter wat groters zoeken
- een filmpje zegt meer dan 1000 foto's
Ondertussen vraag ik mij af of er wel passende condooms bestaan in haar maat.
Het is natuurlijk ook subjectief!.

Was ze een topper die ik veelvuldig moet bezoeken meh.. was het slecht ook zeker niet.

Desalniettemin was het geen slechte ervaring.
 
Hi yes, ik ben zelf altijd top. Ik heb haar denk zo een 1,5 jaar geleden in de buurt van Rotterdam bezocht. Ik vond haar wel relaxed. Foto's komen bijna overeen met elkaar en ze heeft het wel vaak druk. Denk dat het iets over haar service zegt. Zelf ben ik 1 keer geweest, omdat ik vaak andere dames van plezier bezoek. Tevens wat ik met haar heb afgesproken is ze nagekomen. Weet niet hoe ze als top is, maar ik zou haar als ik jou was wel proberen.
 
Ik heb haar ook een keer gehad, was een prima date, toen ging ze onder een andere naam, kan er even niet op komen vgm was het iets in de richting van saddia
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan