Zwangere vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vijf weken is wel kort
Van midden januari(of eerder) tot begin april is heel wat langer dan vijf weken.

 

Deze dame bij mij mogen ontvangen.
Heerlijke no nonsens date met haar gehad. Heeft ook twee dagen in Nederland geadverteerd (ze is van nl) maar in Nederland word haar add verwijderd omdat het blijkbaar niet meer toegestaan is om zwanger zijn te promoten.

 
Leuk om te weten dat ze goed kan parkeren 😅

Ziet er veel belovend uit 🤩 Maar heb zo m'n twijfels. Slechts een paar dagen aanwezig, dat is al weinig hoopgevend. Oostende is te ver voor mij om ze eens te checken. Anders wel benieuwd of ze echt is...
 
Laatst bewerkt:
Ik kwan vandaag deze tegen,deze zit in oostende
Deze Dame is dezelfde waarover wij het al sinds een paar maanden hebben. Is al 12 maanden zwanger, heeft heel veel advertenties, maar nog geen kinderen 😉 ze gebruikt gelukkig soms nog oude fotos in de nieuwe advertenties
 

Deze dame is een oplichtster. Ze werkt samen met haar zus. In haar advertentie schrijft ze al van december vorig jaar dat ze nog steeds op vandaag 5 maanden zwanger is. Ze is uit Venezuela, reist met een groep meisjes het hele land rond. Elke week verandert ze haar naam en haar foto's (die fake zijn). Ze werkt samen met haar zus. Ze geeft je een zgn. massage, als je op de buik ligt, komt ondertussen stilletjes haar zus binnen en haalt je portefeuille leeg. Ik volg haar advertenties, ze heeft op 5 maanden tijd al 46 verschillende namen gehad. Ze heeft 5 gsm's. Ze moet geld overmaken aan haar ouders, die arm zijn, maar ze betaalt ook aan de pooier(s) die in Spanje zitten. Ze hebben een residentiële kaart van Spanje en werken onder een "toeristenvisum" hetgeen wettelijk verboden is, maar er wordt niet gecontroleerd. Jammer. Ik heb ze op 3 nummers benaderd om mij terug te betalen, hetgeen ze beloofd, maar daarna blokkeert ze gelijk mijn nummer. Het zijn en blijven getrainde oplichtsters ! Wegblijven daar !!! Alles wat belooft in de advertentie is vals. Je krijgt een massage van 20 minuten en buiten sta je weer. Want ze heeft "buikpijn" en geld nodig voor de dokter.
 
Je komt ze niet veel tegen. Zijn er wandelaars met ervaring of die hier ook wel eens naar zoeken?
Voor mij was dit ook een fantasie. Was, want het is uiteindelijk toch gelukt. Ik ben iemand die mijn gewandel (zelden thuisontvangst, maar massagesalons en privehuizen) bijna altijd combineert met concert-, theater- of beursbezoek. En plan dus vaak vooruit en niet op dag zelf. Dus ook met reageren op een advertentie van een zwangere. Dat zal wel bij iemand thuis moeten. 1x adverteerde een privehuis met een zwangere, maar ze was er nooit als ik informeerde. Volgende week ben ik in de buurt, kan ik zo laat komen? NEE reageerden de zwangeren van de thuisontvangst. I. v.m. allerlei mogelijke zwangerschapskwaaltjes moest ik maar de dag zelf bellen. Zolang vooraf planden ze dus niet. Als ik perse met iemand wil afspreken plan ik vooraf. Gaat het niet ga ik wel ergens op goed geluk binnen en zie wel bij de voorstelronde. Maar dat gaat niet bij een zwangere thuis. Op een gegeven moment is in een privéhuis een vaste DVP van mij ziek. Maandenlang. Ze gaat weer aan de slag. Ik stort me nietsvermoedend op haar tepels en daar gebeurde het. Ik merkte dat ze zwanger is geweest. Dat was wel heel geil die witte melk op haar donkere lijf. Ik geef aan dat ik dat jammer vind dat ik dat niet eerder wist. Dat ik toen gewoon graag was blijven komen bij haar. Ik heb wel een zwak voor dames met tint en dan ook nog zwanger is dubbel Bingo. Nou op een gegeven moment gaat ze weg bij dat privéhuis naar een ander maar daar is ze vrijwel nooit als ik in de buurt ben. Op een gegeven moment is dat een keer wel gelukt en hebben we nummers uitgewisseld en het verplaatst naar haar huis. Ik voelde me daar nooit helemaal op mijn gemak. Ik hoorde altijd allerlei geluiden in huis en zag nooit iemand anders. Waren het haar oudere kinderen of haar huidige relatie. Geen idee. Maar toen was ze weer zwanger. Seks met een zwangere wilde ik toch nog wel meemaken en kreeg ik nu op een presenteerblaadje. Dus ik heb me toch over die drempel (die geluiden) heen gezet. Zij vond dat ik wat te voorzichtig was maar ik vond het geweldig want een fantasietje in real. Ik had haar ook verteld dat ik al eerder op advertenties had gereageerd en dat dat nooit tot een afspraak kwam. Zij snapte het ook wel dat er niet al een week van tevoren werd afgesproken. Dus daar heb ik toen achteraf ook wel begrip voor gekregenm. Maar dit was ideaal : een DVP die je al kent die zwanger raakt (niet van mij) 😍😍 En voordat ik dat met haar mocht ervaren heb ik van haar vorige zwangerschap nog flink van de melk genoten. Ik vond de smaak reuze meevallen. Er wordt wel eens voor gewaarschuwd dat het vies smaakt. Nou voor mij niet. Misschien overheerste mijn geil gevoel 🤣boven mijn smaakgevoel. En ook flink wat geknoeid op haar donkere lichaam die witte melk.
Tgv coronacrisis het contact kwijt geraakt. Dus of ze nog eens zwanger is geraakt weet ik niet. Maar die ene zwangerschap van haar vergeet ik niet meer.
 
Momenteel heet ze Carolina in Oostende. Vorige week was het Sofia in Lovendegem. De week daarvoor Jessika in Lanaken. Daarvoor in Hasselt. En zo reist ze rond. Ze heeft nu nieuwe foto's gemaakt met gezicht afgeschermd, want als oplichtster (met haar zus) wil je niet herkend worden. Met haar spaans gsm nummer moet ze verslag uitbrengen aan haar pooier(s). Aangifte bij politie doen haalt niks uit, want je kan niet bewijzen dat er tijdens de massage iemand anders stiekem je portefeuille uit je jas leeghaalt en netjes terug steekt. De "melk"foto's zijn vals. Ze klust gewoon wat melk met maizena op haar tong, tieten enz. zodat je de indruk krijgt dat het sperma is. Truckage tot en met. Ik heb de redlights redactie al diverse keren ingelicht. Maar die blokkeren mij gelijk i.p.v. die fake advertenties eraf te halen. Maar je, die verdienen per advertentie 25 euro. En die oplichtster plaats 10 advertenties per dag onder diverse namen. Ik ben bezig het allemaal in kaart te brengen, ze kan mooi zien hoe ze met groepjes van 5 samen reizen van de ene stad naar de andere en met 10-14 gsm's werken met herlaadkaarten van Lyca Mobile. Politie controles aub ??? Werken met toeristenvisa in het zwart, mag dat ? Opdoeken die mensenhandel !
 
Terug
Bovenaan Onderaan