Zwangere vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Staat er niet heel duidelijk in , maar ik denk dat ze zwanger is
 

Staat er niet heel duidelijk in , maar ik denk dat ze zwanger is

Weer online maar ook te vinden op sj onder andere naam. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-nl-dame_8058028

Snap niet waarom je als meid c.q. vrouw 2 verschillende namen gebruikt met 2 verschillende telefoonnummers.

Foto's van beide advertenties gecheckt via https://yandex.com/ en geen overeenkomsten met andere dames gevonden. Foto's lijken dus echt te zijn.

Dan heb ik alleen nog maar de volgende vragen.
Is zij echt de dame van de foto's omdat niet in beide advertenties staat dat zij in de laatste fase zit.

Is het wel echt een dame en is het geen lokkertje van een maf persoon die kickt op mannen die zoeken op zwangere dames.

Ben benieuwd wie de gok gaat nemen en gaat kijken.
Of eerst videobellen ?
Voordeel is dat zij klaarkomen in mond doet en pzc. Als zij ook nog slikt maakt zij kans dat ik het ga proberen te checken maar eerst een andere meid zien te benaderen.
 
Snap niet waarom je als meid c.q. vrouw 2 verschillende namen gebruikt met 2 verschillende telefoonnummers.

Foto's van beide advertenties gecheckt via https://yandex.com/ en geen overeenkomsten met andere dames gevonden. Foto's lijken dus echt te zijn.

Dan heb ik alleen nog maar de volgende vragen.
Is zij echt de dame van de foto's omdat niet in beide advertenties staat dat zij in de laatste fase zit.

Is het wel echt een dame en is het geen lokkertje van een maf persoon die kickt op mannen die zoeken op zwangere dames.

Ben benieuwd wie de gok gaat nemen en gaat kijken.
Of eerst videobellen ?
Voordeel is dat zij klaarkomen in mond doet en pzc. Als zij ook nog slikt maakt zij kans dat ik het ga proberen te checken maar eerst een andere meid zien te benaderen.
Heb haar een aantal x Appje gestuurd maar geen reactie terug.. lekker links laten liggen dan
 
Ben er met geweest is een leuke spontane meid die daadwerkelijk zwanger is ze gaf aan nu om en nabij 6 maanden te zijn ik zal straks een review schrijven hoe het was maar kom zeker nog een keer terug als de tijd het allemaal toe laat.
De foto's zijn zeker weten van haar en heeft mooie volle borsten ook.

Voor de verwarring die er is onder ons ze gaf aan dat tegenwoordig op sexjobs er niet meer met zwanger geadverteerd mag worden ook het woordje is al een reden tot ban(bij dvp dan).
 
Voor de verwarring die er is onder ons ze gaf aan dat tegenwoordig op sexjobs er niet meer met zwanger geadverteerd mag worden ook het woordje is al een reden tot ban(bij dvp dan).

Het lijkt mij om eerlijk te zijn sterk dat je als dame geen advertentie mag maken met het woordje zwanger er in maar dat je als man of koppel dat wel mag en dat je lekker een zwangere kut wil volpompen. Er staan namelijk al maanden advertenties open met dat soort verzoeken tegen betaling.
 
Het lijkt mij om eerlijk te zijn sterk dat je als dame geen advertentie mag maken met het woordje zwanger er in maar dat je als man of koppel dat wel mag en dat je lekker een zwangere kut wil volpompen. Er staan namelijk al maanden advertenties open met dat soort verzoeken tegen betaling.
Ja klopt dat gaf ik ook aan mee dat is wat ze te horen had gekregen van de helpdesk van de site en lijkt me niet dat ze daarom gaat liegen aangezien ze daadwerkelijk zwanger is en op deze manier wat extra's wil verdienen 😅
 
Snap niet waarom je als meid c.q. vrouw 2 verschillende namen gebruikt met 2 verschillende telefoonnummers.

Foto's van beide advertenties gecheckt via https://yandex.com/ en geen overeenkomsten met andere dames gevonden. Foto's lijken dus echt te zijn.

Dan heb ik alleen nog maar de volgende vragen.
Is zij echt de dame van de foto's omdat niet in beide advertenties staat dat zij in de laatste fase zit.

Is het wel echt een dame en is het geen lokkertje van een maf persoon die kickt op mannen die zoeken op zwangere dames.

Ben benieuwd wie de gok gaat nemen en gaat kijken.
Of eerst videobellen ?
Voordeel is dat zij klaarkomen in mond doet en pzc. Als zij ook nog slikt maakt zij kans dat ik het ga proberen te checken maar eerst een andere meid zien te benaderen.

Ben vandaag bij Laura geweest.
Ze is 100% zwanger, ontvangt netjes in Leiden en heb een heerlijk half uur met haar gehad. Ze is voorzichtig, zegt ook wel eens nee tegen iemand, maar is nu 7 maanden zwanger en houdt zelf best wel van sex.
 
Terug
Bovenaan Onderaan