Zwangere vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame zegt zwanger te zijn!

 
Binnenkort ga ik naar Berlijn. Lijkt me interessant om het een keer met een zwangere vrouw te doen. Privéontvangst. Plaatste m'n oproep op een Duits forum, maar in Duitsland mag je tijdens je zwangerschap blijkbaar geen seksuele diensten aanbieden. Mijn oproep is dus verwijderd. Beetje vreemd vind ik het wel, wat je kan het tijdens de zwangerschap nog steeds veilig doen. ..
 
Hoi hoi

Ik ben op zoek naar een meid die (zichtbaar) zwanger is en opzoek is naar seks , met zichtbaar zwanger bedoel ik dan ook een flinke zwangere buik.
Daar ik al regelmatig teleurgesteld ben door fake advertenties hoop ik op deze manier wel een zwangere dame te vinden.

Ben jij die zwangere meid in de buurt van Limburg of Belgisch limburg Stuur me dan een berichtje!

Ken je als wandelaar een zwangere dame die ik zoek stuur me dan ook een berichtje a.u.b 😁
 
Qua zwanger ben ik ook nog kieskeurig, ze mag dan alsnog niet te 'vol' zijn. Ik vraag niet het onmogelijke, want dat dit zeker wel bestaat heb ik regelmatig gezien. Heb het ooit met één gedaan ook, Pearl uit Amsterdam. Zo eentje wil ik nog wel eens treffen.
 
Er miste een briefje van 20 uit mn broekzak. Even de kamer uit om te wassen en ze kon de verleiding niet weerstaan. Maar als je van zwanger en dikke buik houd is het een optie, zolang je maar op je geld let.
 
Iemand hier al eens geweest? Ze adverteert nog steeds met 4 maanden zwanger.. zou ze het niet hebben aangepast en inmiddels verder zijn of weer een bekende faker?
Ben vanavond in de buurt van Turnhout en twijfel of ik de gok zou nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan