Zwangere vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb haar nog niet gehad !

maar heb daar wel al een keer een dame bezocht die zei dat ze een aantal weken zwanger was op dat moment.... ik had toen mn twijfels omdat ze geen zwangere buik had maar toch gegaan en lekkere seks gehad met ook wat moedermelk erbij maar helaas geen zichtbare zwangere buik 😊
 
Die openingstekst :D

Hi guys, I'm Bruna and I'm 25 weeks pregnant. My husband died and in my state of pregnancy I have decided on this job because I have a sick desire to be penetrated with hard and hot cocks and thus earn extra money for my baby, my tits are full of milk, my nipples are hard and sensitive for you to suck.
Staat al een jaar zwanger online

Ik begrijp uit de reacties dat ze waarschijnlijk niet zwanger is. Maar dan wel melk geeft? Ik heb een fantasie om eens uitvoerig melk te drinken aan de tiet.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik zoek dit ook, al een wat langere tijd zelfs! Heb recentelijk weer eens een advertentie op sexjobs geplaatst, daar bieden ze zich nog wel eens aan! gewoon maar proberen, ik heb al twee keer beet gehad!

Ik zie dus regelmatig advertenties op Sexjobs geplaatst door mannen die zoeken naar een vrouw, etc. Ik had dus echt niet gedacht dat vrouwen ook daadwerkelijk hierop reageren 😮
 
Ik geef het het voordeel van de twijfel, die vertalingen gaan niet altijd even lekker
' Ik heb mijn vagina voor je gesloten'

Voorspeld weing goeds.
Laat ervaring maar weten.
Ik geef het het voordeel van de twijfel, die vertalingen gaan niet altijd even
Ja, dat is weer zowat... geen foto's van haar buik wel in de buurt maar is ook zo'n kl*te moment als je daar staat en ze zou niet zichtbaar zwanger zijn dat je moet afhaken voor beiden niet leuk
Als je nu op deze link klikt zie je dat ze niet meer adverteerd met zwangerschap
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Maandag heb ik een afspraak bij deze zwangere dame, we gaan het meemaken
De afspraak toch verzet naar gisteravond, en ik heb heerlijk genoten!!! Ze heeft een klein zwanger buikje en het is een echte schoonheid, ze is super vriendelijk en absoluut niet gehaast ! Ze spreekt heel goed engels en liet me zelfs een foto van haar echo zien, kortom een hele gemoedelijke sfeer.

we hebben elkaar goed verwend, en na afloop heb ik haar gevraagd hoelang ze door wil gaan i.v.m de zwangerschap. Hierop zegt ze dat ze zolang mogelijk door wil gaan maar dat ligt eraan hoe ze zich voelt. als haar buik flink gegroeid is ga ik zeker weten nog eens terug !
 
Heren,
het waren erst twee verschillende advertenties van twee verschillende dames.

#231 ging naar deze dame, die toen nog aangaaf zwanger te zijn:

Deze Link leidt nu naar de andere Dame, toevallig ook in lanaken en toevallig ook zwanger 🤔
 
Kijk, dat bedoel ik. En dan denken ze dat wij gek zijn.
Daarom waarschijnlijk ook die omschrijvingen in plaats van namen. Makkelijker te recyclen.
Hebben we een zwangere, dan alleen de juiste ad erbij pakken.
Kunnen we dus ook niet op tag terugzoeken want dat is telkens dezelfde.
 
Laatst bewerkt:
Er wordt vaak account en nummers door gespeeld naar andere.
Heb nog een Carmen uit Beringen in mijn telefoon staan. Haar profiel foto is heel anders nu. En niet zwanger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan