Zwangere vrouwen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap je post #231 niet. Je verwijst naar een (onbekende) link met niet zwanger maar ze is het wel?
Ik denk dat de link verlopen is
Misschien een recensie maken met prijs enzovoort?
En blijft ze. Of net als rest. Trekt ze door land.
Of ze in Lanaken blijft is onduidelijk de prijzen zijn 100 voor een half uur 150 voor een uur en vluggertje 60
 
Als je even naar haar profiel kijkt staan er 4 ads met 3 verschillende namen. Zowel Paulina, Sofia en Cristal. hetzelfde telefoonnummer, dezelfde teksten /foto's.
Alleen plaats ontvangst varieert van Riemst, Zutendaal, Lanaken en Genk.
Nu wel 6 maanden zwanger.
Wie het nu nog gelooft wordt zalig.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
De afspraak toch verzet naar gisteravond, en ik heb heerlijk genoten!!! Ze heeft een klein zwanger buikje en het is een echte schoonheid, ze is super vriendelijk en absoluut niet gehaast ! Ze spreekt heel goed engels en liet me zelfs een foto van haar echo zien, kortom een hele gemoedelijke sfeer.

we hebben elkaar goed verwend, en na afloop heb ik haar gevraagd hoelang ze door wil gaan i.v.m de zwangerschap. Hierop zegt ze dat ze zolang mogelijk door wil gaan maar dat ligt eraan hoe ze zich voelt. als haar buik flink gegroeid is ga ik zeker weten nog eens terug !

Ik was er vorige week en ik moet zeggen het was zoals @Zwangerlover94 al zei: kleine leuke buik, zeker zwangerschap, mooie dame. Ik ga voor haar zeker een eigen bericht maken, want ze zei dat ze in Lanaken blijft werken. Zeker een aanrader.
 
Zijn alle foto's van haar.
Twijfel daar aan.

Ja, op dit moment zijn er 17 fotos en deze zijn allemaal haar.

Funfact: ik was op dezelfde dag ook bij Ariel (zo heet de andere zwangere op dit moment). Toevallig zelfde locatie, ik denk wel dat ze zwanger is maar heel vroeg nog. Deze had toen nog fotos van een vrouw met 9 maanden zwangerschap in haar advertentie. Ik ging weg maar ik zei dat ze de fotos moet eruithalen, wat ze dan blijkbar ook deed.
 
Wat ik begrepen heb, is dat er een beetje mot is geweest tussen de dames. Het blijkt namelijk dat Ariel helemaal niet zwanger is maar net alsof doet.

Ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is voor haar en ja geloof me de 17 foto's zijn allemaal echt!
 
Ja, die kans is inderdaad aanwezig. Zag net dat ze ook al gerecenseerd was, afgelopen zaterdag. Dus daar ook even de vraag gesteld.

 
Drie weken geleden via via een date gescoord en dame laten komen naar mijn huis die 6 maanden zwanger was. Ze heeft geen advertentie, doet dit uit geldnood. Half uurtje voor 100€ Voor mij was het de eerste keer met een zwangere dame. Leuk om mee te maken, maar geen herhaling waard. Een to do dingetje die in fantasie spannender was dan in werkelijkheid.
 
Drie weken geleden via via een date gescoord en dame laten komen naar mijn huis die 6 maanden zwanger was. Ze heeft geen advertentie, doet dit uit geldnood. Half uurtje voor 100€ Voor mij was het de eerste keer met een zwangere dame. Leuk om mee te maken, maar geen herhaling waard. Een to do dingetje die in fantasie spannender was dan in werkelijkheid.
En nou zijn wij allemaal benieuwd waar dit was en of de dame in kwestie ervoor open staat om meerdere dates in te plannen
 
Terug
Bovenaan Onderaan