Seksverslaving

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hij doet wat we allemaal wel willen,
Alleen wij houden ons verstand erbij , hij moet zelf beter nadenken , van waar ben ik mee bezig , dit kan niet eeuwig doorgaan , het geld is n keer op , en het lenen over , het zo zonden van zijn leven , andere dingen waar hij zich mee bezig moet houden , en komt de gedachten om te gaan neuken er weer , even een slinger er aan geven , dan word het libido al wat minder .
Aftrekken helpt wel iets. Als de spanning eraf is lukt het iets beter om met m'n hoofd te denken. Maar ik denk dat minder scrollen op Kinky beter zou helpen. Als ik even kijk wie er allemaal in de buurt zijn als ik naar huis ga vanaf werk heb ik geen mogelijkheid om af te trekken, als er dan een fijne dame in de buurt is dan ben ik al onderweg 😬
Dan geef je zelf het antwoord al , minder op kinky , en geen porno kijken , ga aan de slag jongen met je leven er is meer dan neuken .
Aftrekken helpt wel iets. Als de spanning eraf is lukt het iets beter om met m'n hoofd te denken. Maar ik denk dat minder scrollen op Kinky beter zou helpen. Als ik even kijk wie er allemaal in de buurt zijn als ik naar huis ga vanaf werk heb ik geen mogelijkheid om af te trekken, als er dan een fijne dame in de buurt is dan ben ik al onderweg 😬
Dan geef je zelf het antwoord al , minder op kinky , en geen porno kijken , ga aan de slag jongen met je leven er is meer dan neuken .
Lijkt me inderdaad niet gezond om hier uren rond te struinen op GR. Dus mensen, tot later, ik heb een date van 6 uurtjes. Sommigen zeggen dat dat een verslaving is, ik denk eerder een dagje waar de wellness voor beiden centraal staat, om er weer fris tegenaan te gaan voor de komende week. Hopelijk gaat de date door, anders zit ik hier straks toch nog veel te lang te struinen door GR 😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣
Nee voor jou is het geen verslaving , je komt ook steviger over , en relakster , maar bij hem gaat het verkeerd om dat hij de centen niet heeft en moet gaan lenen , en nergens anders mee bezig is dan aan neuken te denken , terwijl hij het probleem voor zich zelf alleen maar groter word .
Aftrekken helpt wel iets. Als de spanning eraf is lukt het iets beter om met m'n hoofd te denken. Maar ik denk dat minder scrollen op Kinky beter zou helpen. Als ik even kijk wie er allemaal in de buurt zijn als ik naar huis ga vanaf werk heb ik geen mogelijkheid om af te trekken, als er dan een fijne dame in de buurt is dan ben ik al onderweg 😬
Dan geef je zelf het antwoord al , minder op kinky , en geen porno kijken , ga aan de slag jongen met je leven er is meer dan neuken .
Lijkt me inderdaad niet gezond om hier uren rond te struinen op GR. Dus mensen, tot later, ik heb een date van 6 uurtjes. Sommigen zeggen dat dat een verslaving is, ik denk eerder een dagje waar de wellness voor beiden centraal staat, om er weer fris tegenaan te gaan voor de komende week. Hopelijk gaat de date door, anders zit ik hier straks toch nog veel te lang te struinen door GR 😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣
Nee voor jou is het geen verslaving , je komt ook steviger over , en relakster , maar bij hem gaat het verkeerd om dat hij de centen niet heeft en moet gaan lenen , en nergens anders mee bezig is dan aan neuken te denken , terwijl hij het probleem voor zich zelf alleen maar groter word .
Dus als ik het goed begrijp zijn er mensen op de wereld die duizenden euro's investeren om juist hun libido te verhogen. En jullie zitten te janken om het te verlagen 🤡
Nee wij praten over zijn probleem , verslaafd aan dvp en het kost hem zo veel dat hij een extra probleem heeft ( geld ) .
 
Laatst bewerkt:
Specifieke libidoremmer: Het medicijn Androcur (cyproteron) is in Nederland geregistreerd om het libido extreem te verlagen, vaak ingezet als hyperseksualiteit je bankrekening plundert.
Ik zou echt nooit een libidodemper aanbevelen aan iemand met een seksverslaving. Voor hen zijn seks en het bezoeken van prostituees een copingmechanisme. Zelfs als hun libido laag is, gaan ze nog steeds naar prostituees. Maar omdat hun libido dan laag is, krijgen ze problemen en daardoor alleen maar meer frustratie.
 
Ik zou dat echt nooit doen. Ik heb mezelf net nog afgetrokken maar dan op mijn herinneringen van Isabella van MM, wat een geile bende was dat zeg gisteren bij MM.... heerlijke griet. Heerlijke chocolate-dame!!!! :love::love::love:

Ik trek mezelf af terwijl ik Vivo condooms om heb. Als je jezelf met een condoom aftrekt, dan kom je ook makkelijker klaar als je een DVP neukt met condoom.

Weetje, ik weet van mezelf dat ik zoveel verschillende dvps bezoek in de hoop dat ik mijn 'heartbreak' van mn ex vergeet, het is inmiddels 2 jr geleden en ben er nog steeds niet overheen. Maar voordeel is wel dat ik betere seks heb gehad dan in mn vorige relatie ... jeeeeeeeeeej 🎉🥳
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mezelf net nog afgetrokken maar dan op mijn herinneringen van Isabella van MM, wat een geile bende was dat zeg gisteren bij MM.... heerlijke griet. Heerlijke chocolate-dame!!!! :love::love::love:
leuk dat je dit even wilt delen.
Volgens mij zit niemand te wachten op dit soort info.
Weetje, ik weet van mezelf dat ik zoveel verschillende dvps bezoek in de hoop dat ik mijn 'heartbreak' van mn ex vergeet, het is inmiddels 2 jr geleden en ben er nog steeds niet overheen.
triest.
 
Weetje, ik weet van mezelf dat ik zoveel verschillende dvps bezoek in de hoop dat ik mijn 'heartbreak' van mn ex vergeet, het is inmiddels 2 jr geleden en ben er nog steeds niet overheen. Maar voordeel is wel dat ik betere seks heb gehad dan in mn vorige relatie ... jeeeeeeeeeej 🎉🥳
dat is iets wat ik al langer vermoede. Het verklaard ook bv je fixatie op trainen ( gym) en looks. Dit is niet slecht bedoeld of bedoeld om met je te lachen.
 
dat is iets wat ik al langer vermoede. Het verklaard ook bv je fixatie op trainen ( gym) en looks. Dit is niet slecht bedoeld of bedoeld om met je te lachen.
Klopt, was molliger vroeger en mn ex heeft me faking hard bedrogen, mja het blijft idd triest hoe ik ben in ogen van andere en dat mag. Ik ben er idd nog verdrietig over en had gehoopt dat ik me beter zou voelen na t neuken van zoveel meiden…
 
Ik zou echt nooit een libidodemper aanbevelen aan iemand met een seksverslaving. Voor hen zijn seks en het bezoeken van prostituees een copingmechanisme. Zelfs als hun libido laag is, gaan ze nog steeds naar prostituees. Maar omdat hun libido dan laag is, krijgen ze problemen en daardoor alleen maar meer frustratie.
Daar zou je wel gelijk in kunnen hebben… wat zou jij @NetNavi wel aanraden
 
Klopt, was molliger vroeger en mn ex heeft me faking hard bedrogen, mja het blijft idd triest hoe ik ben in ogen van andere en dat mag. Ik ben er idd nog verdrietig over en had gehoopt dat ik me beter zou voelen na t neuken van zoveel meiden…
Dat is oprecht wel k*t man.

Bedrogen worden hakt er bij veel mensen langer in dan ze zelf verwachten, en dat raak je niet zomaar kwijt door jezelf af te leiden of te compenseren.

Ik denk ook niet dat hoe jij ermee omgaat per se "triest" is, maar meer iemand die nog ergens mee zit en probeert daar z'n weg in te vinden. Alleen de manier waarop je dat doet, werkt blijkbaar niet helemaal zoals je had gehoopt.

Misschien zit de winst er meer in dat stukje verwerken dan in blijven zoeken naar iets wat het moet opvullen.
Hoe dan ook: respect dat je er gewoon eerlijk over bent.
 
Daar zou je wel gelijk in kunnen hebben… wat zou jij @NetNavi wel aanraden
Dank je dat je het vraagt. Omdat ik hem niet persoonlijk ken, voel ik me niet echt geroepen om advies te geven over zijn specifieke situatie. In het algemeen is de enige oplossing om aan jezelf te werken, maar dat vraagt veel toewijding en is echt fucking zwaar. En laten we eerlijk zijn: de Nederlandse GGZ is gewoon kut en helpt je niet echt verder. Dus het is jouw verantwoordelijkheid om je situatie te verbeteren, wat die ook is.
 
Dank je dat je het vraagt. Omdat ik hem niet persoonlijk ken, voel ik me niet echt geroepen om advies te geven over zijn specifieke situatie. In het algemeen is de enige oplossing om aan jezelf te werken, maar dat vraagt veel toewijding en is echt fucking zwaar. En laten we eerlijk zijn: de Nederlandse GGZ is gewoon kut en helpt je niet echt verder. Dus het is jouw verantwoordelijkheid om je situatie te verbeteren, wat die ook is.
Exact 100%, en bewegen is hierbij key. Ga eens 1-2 uur per dag gwn wandelen om die dopamine te verhogen in je lijf. Dan ga je dingen vaak ook anders zien en minder groot vooral.
 
Klopt, was molliger vroeger en mn ex heeft me faking hard bedrogen, mja het blijft idd triest hoe ik ben in ogen van andere en dat mag. Ik ben er idd nog verdrietig over en had gehoopt dat ik me beter zou voelen na t neuken van zoveel meiden…
(Veel) sex is géén vervanging voor emotioneel gemis!
Is zoiets als 'drinken om te vergeten'
 
Klopt, was molliger vroeger en mn ex heeft me faking hard bedrogen, mja het blijft idd triest hoe ik ben in ogen van andere en dat mag. Ik ben er idd nog verdrietig over en had gehoopt dat ik me beter zou voelen na t neuken van zoveel meiden…
diep gekwetst worden laat vaak diepe sporen na. Dat je een een manier zoekt om er mee om te gaan dat is normaal. Je moet enkel op letten dat je je zelf niet verliest. Of de mensen rond je niet begint weg te jagen met je gedrag.
 
diep gekwetst worden laat vaak diepe sporen na. Dat je een een manier zoekt om er mee om te gaan dat is normaal. Je moet enkel op letten dat je je zelf niet verliest. Of de mensen rond je niet begint weg te jagen met je gedrag.
Exact maar ik geloof niet in therapie. Jezelf uit trauma's praten, nee nee. Ik geloof in veel bewegen en je goed voelen, en veel bewegen door veel dvps te neuken en het tijd te geven en vooral veel je gedachten opschrijven. Wil je dat ik een brief deel die ik voor mn ex heb geschreven?
 
Het is én én CeraVe. Ja, goed om veel te bewegen en je goed te voelen (en waar anders kun je je goed voelen dan bij een leuke beauty in je nabijheid 😉😉), maar het is ook therapie, of in ieder geval werken aan je innerlijk, niet alleen maar uiterlijk.

Dus met innerlijk: waarom denk ik zo? Hoe kan ik ook anders tegen zaken aankijken? Hoe wil ik mijn leven inrichten? Wat zijn mijn belangrijke zaken waar ik achter wil staan? Dat soort zaken. En nee het lijkt me niet verstandig om persoonlijke brieven te delen 😉.

Relax man! En misschien minder CeraVe smeren overal, want je glibbert nog een keer uit de armen van een DVP zo van het bed af 😉😉😉
 
Misschien wel maar ik word misselijk van therapie. Zit je daar, met zo'n jong iemand die uit een superrijk gezin komt, uit een superstabiel nest met hun skivakantie en zomervakantie ieder jaar en al haar kennis uit boeken heeft gehaald en mij eens "labeltjes" gaat geven.. bah🤮 ik praat liever met jullie eerlijk gezegd, jullie weten hoe het is als je gepijpt wordt door een dvp en je dikke pik in haar strakke poes verdwijnt en op die momenten heb je pure ontspanning & opwinding😍

En @el niño mimado! ik vind het echt niet erg om die brief te delen, zal haar naam er wel uithalen maar dan zie je iig wel hoe ik ermee omga en mn best doe om erover heen te komen en je gedachten opschrijven werkt wel! If u ask me 🙉
 
Laatst bewerkt:
Kan ook uit boeken denk ik, hoeft niet per se met een jong iemand uit een superrijk gezin 😆, alhoewel, zo'n frisse jonge therapeute, leuk toch? 😉
Jawe man het zijn meestal van die kakkers die niets naars hebben meegemaakt in hun leven en totaal niet snappen van het leven. Neem ik ze ook niet kwalijk want is normaal als je uit een gelukkig gezin komt maar ik heb t nu een paar x geprobeerd en de laatste keer kreeg ik echt een knoop in mn maag van dat gesprek, super raar was dat. Dan vertel ik wat en dan kwam ze aanzetten met ene of andere theorie terwijl ik dacht hallo hoor je wel wat ik je net zei? Ben niet geinteresseerd in ene of andere theorie die je op de uni hebt geleerd
 
Misschien wel maar ik word misselijk van therapie. Zit je daar, met zo'n jong iemand die uit een superrijk gezin komt, uit een superstabiel nest met hun skivakantie en zomervakantie ieder jaar en al haar kennis uit boeken heeft gehaald en mij eens "labeltjes" gaat geven.. bah🤮 ik praat liever met jullie eerlijk gezegd, jullie weten hoe het is als je gepijpt wordt door een dvp en je dikke pik in haar strakke poes verdwijnt en op die momenten heb je pure ontspanning & opwinding😍

En @el niño mimado! ik vind het echt niet erg om die brief te delen, zal haar naam er wel uithalen maar dan zie je iig wel hoe ik ermee omga en mn best doe om erover heen te komen en je gedachten opschrijven werkt wel! If u ask me 🙉
CeraVe, ik ken je niet, maar je lijkt me een goed persoon. Ook al ken ik je niet, als ik lees wat je schrijft, voelt het alsof iets in je leven je echt hard geraakt heeft. Dat gebeurt, en helaas hoort dat ook bij het leven.

Ik ben je vriend niet, want ik ken je niet in het echte leven, maar laat me eerlijk zijn zoals een vriend dat zou doen: het feit dat je therapie vermijdt omdat je een bepaald beeld hebt van therapeuten (wat gewoon een generalisatie is), zegt meer over jou dan over hen.

Het is normaal om soms bang te zijn om naar binnen te kijken, en het is makkelijker om het te vermijden. Ik denk dat het beter is om het te vermijden met sport dan geld uit te geven aan prostituees. Tenminste, dat eerste blijft fysiek bij je.

Maar vergeet niet dat een van de belangrijkste spieren ook je brein is, dat goed moet blijven functioneren. En ik heb zelf gezien hoe makkelijk het is om je rationaliteit te verliezen in die "onderwereld".
Jawe man het zijn meestal van die kakkers die niets naars hebben meegemaakt in hun leven en totaal niet snappen van het leven. Neem ik ze ook niet kwalijk want is normaal als je uit een gelukkig gezin komt maar ik heb t nu een paar x geprobeerd en de laatste keer kreeg ik echt een knoop in mn maag van dat gesprek, super raar was dat. Dan vertel ik wat en dan kwam ze aanzetten met ene of andere theorie terwijl ik dacht hallo hoor je wel wat ik je net zei? Ben niet geinteresseerd in ene of andere theorie die je op de uni hebt geleerd
Waarschijnlijk heb je een slechte getroffen, of gewoon iemand die niet bij je past. Dat kan gebeuren. Maar dat betekent niet dat ze allemaal zo zijn. Net als bij DVP's: als er één een TMM is, betekent dat niet dat ze allemaal zo zijn :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan