Ik wil mensen wel even waarschuwen voor een blonde Poolse dame die in de buurt van het station ontvangt met tattoos (een aantal en 1 op haar borstkas). Was de meest verschrikkelijke afspraak die ik ooit al heb gehad. Echt geld weggegooid. Het enige positieve dat ik kan zeggen is dat het wel degelijk de dame van de advertentie is (buiten mss wat geretoucheerde foto`s). Haar topic is gesloten dus ik probeer ze niet met naam te benoemen. Ik wil vooral de mede wandelaars behoeden.