6 weken Ao Nang en Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pattayaan

Wandelaar
38
18/02/23
86
20 mei vertrek ik weer naar Thailand. Deze keer voor het eerst naar Ao Nang en voor de tigste keer naar Pattaya. In tegenstelling tot Samui ben ik een beerbar bezoeker. Lekker buiten zitten. Tot afgelopen winter deed ik alleen LT. Afgelopen winter voor het eerst ST. en dat is goed bevallen. De nodige dames leren kennen via ThaiFriendly en daarna hun WhatsApp gekregen. Daar zitten ook best wel dames tussen die massage + aanbieden. Ook veel voor alleen ST. Wisselende ervaringen. Ik zal over een paar dames hier mijn ervaringen delen.
1. Masayamas. Uitstekende massage en prima neukpartij. 1.200 baht. Helaas is ze door een Engelsman van de markt gehaald. Maar in Pattaya kan iets snel veranderen.
2. Zai. Op TF Talayzai. Ook 1.200 baht. Hele mooie meid die een prima massage geeft. Na de massage een korte pijpbeurt tot je in haar mond klaarkomt. Bij mij geen intiem mogelijk.
3. Lawan. Dame werkt in een massage tent, maar haar alleen ST en LT laten komen. In totaal een keer of 7. 1.000 baht ST of 2.000 baht LT. Uiterlijk absoluut niet mijn type, maar een onvoorstelbare inzet. Geweldig pijpen en alle standjes mogelijk. Alleen haar kontje was niet beschikbaar, maar daar heb ik toch geen belangstelling voor. CIM geen enkel probleem, maar ze spuugt t wel uit in de badkamer. Ook wanneer je haar LT meeneemt naar bijvoorbeeld een muziek bar heb je een leuke avond met haar. De Sky bar was duidelijk haar favoriet.
Natuurlijk ook mindere dates gehad via TF. Ook behoorlijk wat dames die niet tongzoenen en dat vind ik toch wel noodzakelijk voor een goede ervaring. Maar ach, dan blijft het bij 1 keer.

Toen ik jonger was had ik nog wel zin in een ochtendwip. Dan is het wel gemakkelijk wanneer je een dame in bed heb. Sinds ik wat ouder ben hoeft die ochtendwip niet zo nodig meer. Dan is alleen slapen toch wel lekkerder. Voor Lawan maakte ik een uitzondering want zij speelt het klaar om me in de ochtend een good morning blowjob te geven totdat ik in haar mond klaar kom. Het is vaak maar net in wat voor mood ik ben of het ST of LT gaat worden.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
49.168
Leden
40.323
Nieuwste lid
Befferd
Terug
Bovenaan Onderaan