6 weken Ao Nang en Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het zal best wel eens gebeuren dat de eigenaresse van een bar met een klant meegaat, maar dat is eerder uitzondering dan regel. Zelf ken ik de eigenaresse van de Dior bar en de 99 bar in Myth night heel goed. Heb haar circa 15 jaar geleden vaak gebarfined toen ze nog bij een bar in Drinking street werkte. Inmiddels heeft ze dus zelf 2 beerbars en gaat zeker NIET meer met klanten mee. Ook niet met mij.

Het kan verkeren zei Bredero. Dit geldt zeker voor Pattaya. Gisteren de laatste uitgaansdag want maandag ochtend staat om 4 uur in de morgen de taxi voor de deur. Soi 8 en soi 7 in. Niks bijzonders. Bij de Aussie bar zaten de dames aan de sangsom. Werden dronken en vervelend. Dan nog maar bij de Boomboom bar in New Plaza wat gaan drinken. Leuke dame bij mijn maat die vaker bij hem zit. Plots komt er ook een vrouwtje naast mij zitten en het was een leuke meid. Absoluut niet knap. 45 jaar jong, 3 kinderen van 15,19 en 20. Afkomstig uit Sisaket.
Ze stelde zich voor als Joy. Afijn het was gezellig met haar en ik dacht , waarom niet. Barfine was 400. En 2.000 LT met haar afgesproken. Op naar mijn kamer. Ze woonde boven de bar en vond het wel lekker dat mijn hotel zo dichtbij was.
Op de kamer het bescheiden gedoe. Handdoek om tijdens het uitkleden. Voor de duidelijkheid. Zij, niet ik. Wel samen onder de douche. Eenmaal op bed beland bleek al snel dat ze heel onervaren was. Tja vaak genoeg geneukt met haar man natuurlijk, maar op de Thaise manier. Dus liggen en man bovenop tot ie klaar komt. Haar eerst eens laten pijpen. Dat stelde niet veel voor, maar ze deed haar best. Toen haar gaan beffen waar ze duidelijk van genoot. Diverse standjes gedaan om te eindigen in cowgirl, wat ze verrassend goed deed.
Samen in slaap gevallen lekker ver van elkaar af. In de ochtend nog de ochtendwip. Toen vond ik het wel genoeg en vroeg of ze mijn kamer wilde verlaten. Ze wilde eigenlijk langer blijven liggen, maar met 2.000 baht wist ik haar over te halen om weg te gaan.
Toch nog snel een dame in je bed op je laatste dag. Doe je goed!

Bedankt voor de verhalen weer en we lezen weer verder in november?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan