Nou Lambik, ik ga meteen naar Pattaya. Ik ben al zo vaak in Thailand geweest en heb al heel veel plaatsen gezien. Dus al jaren lekker relaxen in Pattaya tijdens mijn tijd daar. Wel gaan we na 2 maanden nog effe een dag of 3 Thailand uit om een nieuw visum extension te krijgen. Waarschijnlijk naar Phu quoc in Vietnam.. Blijkbaar heb je daar geen visum voor nodig.
Queen Victoria Inn heb ik 1 keer gegeten. Was niet voor herhaling vatbaar. Soi 6 is sowieso niet mijn ding.
Je moet daar ook niet letterlijk eten bij Victoria Queen

maar dat je daar paar vrouwen tegelijk mag meenemen .
Is dat alleen Phu quoc? Want voor Vietnam heb ik 2 jaar geleden een visa nodig ( online )
Misschien zie ik je wel in Pattaya.
Groet ,
Een 'beetje' is zacht uitgedrukt. Bloedirritant zou ik het eerder noemen, zo niet respectloos. Hier zou je (hoop ik) ook niet zo doordrammen als iemand je vertelt geen prostituee te zijn

Maar goed, het zal wel goede intenties hebben op de een of andere manier.
Jij hebt helemaal gelijk respectloos van mij . Maar ik dacht echt dat je bij elk bar een dame kon finen, niet dus.
Vandaar toen ik daar echt was nooit een dame van de bar iets heb gevraagd over de barfine. Maar gewoon mijn 7 up en cocktail geprobeerd en op een gegeven moment doorgaan wandelen .
Er schiet me een verhaal binnen van jaren geleden ( ben inmiddels 65 jaar ) had een meisje meegenomen denk 20
a 25 jaar , ze was met nog een meisje achter de bar .
Op een gegeven moment vroeg ik of ze met meeging ( wel barfine betalen ) maar eenmaal gedoucht lag ze in mijn bed onder de lakens terwijl ik nog moest douchen en eigenlijk haar niet bloot had
Gezien , ze had een knap gezicht en een goed uiterlijk op het eerste gezicht.
Maar in bed kwam ik erachter dat haar dat ze veel los vel veel heeft ( ze was vroeger zeker dik geweest maar niet op de juiste manier afgevallen of zo.
Zulke momenten kan je dan ook weer overkomen , ik dan .
Maar heb wel leuke dingen meegemaakt zoals jullie allemaal.
Was ook met een groep Nederlanders in soi 8 daar was een paar deuren verder van Victoria queen een bar van een Nederlander maar die is al jaren geleden overleden en zijn weduwe runde zijn tent voort maar heeft nu een dierenwinkel heb ik begrepen.
Een lekker ding die ik in mijn gedachte ook zou willen neuken en benaderen maar ze was toen pas weduwe.
Dat terzijde , ik ging met de heren, we waren allemaal verschillende types , sommige hadden hun Thaise vriendin bij zich en zijn we naar gogo bars gegaan , ik mocht er niet in . Je zou zeggen waarom ?
Ze dachten dat ik een Thai was, de andere Nederlanders proberen ze te overtuigen dat ik toch een Nederlander ben. Maar op gegeven moment liet ik mijn id kaart zien en mocht toch naar binnen .
Raar dat Thaise mannen niet een gogo club mag binnenkomen.
Met een andere oudere Nederlander ben ik verder naar een bar geweest waar hij met een bargirl naar boven ging om een wipje te maken en ik beneden mijn ogen uitkeek naar de korte rokjes .