Aanranding, voorkomen dvp’s zedendelicten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, meteen ...

Ook daar geldt dat je de situatie moet aanvoelen (hah!) Genoeg dames die er van gruwelen als je aan ze gaat zitten voordat je betaalt hebt, op de kamer bent en zij hun voorbereidingen hebben gedaan.

Ken verhalen van dames die zowat de trap af vielen, omdat de klant achter haar al meende aan haar billen te kunnen zitten, of klanten die bij het voorstellen al grijpgraag werden.

Als je snel weer buiten wil liggen, moet je dat doen 😄
Ook al veel zulke verhalen gehoord. Zo moeilijk is dat toch niet om te wachten tot je boven bent?

In april was ik gaan eten voor 2 vrienden hun verjaardag. We waren met 17 & het restaurant zat goed vol. Die dat recht voor mij zat had al redelijk diep in het glas gekeken. En begin half weg de avond naar zijn vriendin te roepen die aan een andere tafel zat.

Hy schat je mag vanavond eens pijpen. Hij heeft bekomen dat hij in de zetel mocht slapen.

Ja wat dacht hij als hij meerdere keren in voor een vol restaurant zo iets roept naar haar? Had hij zich gedragen en het op het einde van de avond thuis gevraagd. Had hij mss meer geluk.

Ik ben van mening dat mannen die zonder consent en zonder respect een vrouw in billen en borsten knijpen, geen knip voor de neus waard zijn om ook DVP's te mogen bezoeken. Moeten de DVP's dan dit soort respectloze ratten tolereren en ontvangen, als zij eens wisten wat voor vieze kerels dit zijn?

Deze mannen moeten opnieuw opgevoed worden. En als ze zich niet kunnen gedragen, mogen ze bij geen enkele vrouw in de buurt komen. En dit is nog steeds een groot probleem.
In het VK dwongen ze homoseksuelen na de oorlog min of meer tot chemische castratie (Bijv. Alan Turing) misschien is dat iets om over na te denken.
Wie niet weet hoe netjes om te gaan met een vrouw, zou helemaal geen omgang met ze mogen hebben.
Helaas vallen sommige vrouwen alsnog voor dergelijke mannen.

Ik ben van mening dat mannen die zonder consent en zonder respect een vrouw in billen en borsten knijpen, geen knip voor de neus waard zijn om ook DVP's te mogen bezoeken. Moeten de DVP's dan dit soort respectloze ratten tolereren en ontvangen, als zij eens wisten wat voor vieze kerels dit zijn?
Dit soort gedrag zit tussen de oren van foute mannen. En inderdaad: je gunt geen enkele dvp dit soort klanten.
Nou ja, jullie hebben het hier over mannen die al aandrander zijn, en daarin hebben jullie groot gelijk.

Maar interessanter is de vraag of het bestaan van dvp's meehelpt te voorkomen dat sommige mensen überhaupt aanrander worden.

Volgens mij is iedereen in beginsel in staat een goed of slecht persoon te worden, en volgens mij zijn het hele kleine dingen, intrinsiek of extrinsiek, die dat kunnen bepalen. Als mijn leven net iets anders was gelopen had ik nu misschien vastgezeten voor moord, of als het nog net iets anders was gelopen had ik nu misschien een Nobelprijs voor de vrede gehad. Niet dat ik hiermee iets goed praat, slecht gedrag dient altijd afgekeurd en aangepakt te worden.

Niemand wordt geboren als aanrander. Zelfs als je de meest ernstige aangeboren psychische aandoeningen hebt kan tijdens je leven het kwartje nog allerlei kanten opvallen.

Dus, kan het bestaan van dvp's meehelpen aan het voorkomen van aanranders?

In sommige gevallen wel denk ik, en in sommige gevallen misschien juist niet.

Er zullen ongetwijfeld seksueel gefrustreerde mannen bestaan die een deel van hun frustratie hebben kunnen verzachten door het bestaan van dvp's. Het is natuurlijk niet te voorspellen wat er gebeurd zou zijn als die frustratie geen uitlaatklep had gehad, theoretisch is het prima voor te stellen dat een enkeling uiteindelijk over de schreef zou zijn gegaan.

Tegelijkertijd, zoals de heer Harry Potter terecht suggereert, er is ook een groep mannen die juist door prostitutiebezoek een scheef beeld krijgen van vrouwen. Voor een enkeling zijn seksdates misschien wel hun enige echte interactie met vrouwen. Sja, grote kans dat die enkeling ze dan door het bestaan van dvp's JUIST als lustobject gaat zien.

Dus ja, of dvp's aanrandingen tegengaan... voor sommige individuen misschien juist wel, voor andere personen misschien juist net. Of het netto resultaat daarmee positief of negatief uitvalt durf ik niet te zeggen.

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin Kim is donderdag aangerand , 2 voorbijgangers vonden het nodig haar in billen en borsten te knijpen, ze heeft aangifte gedaan

Mijn mening is dat het bestaan van dvp's voorkomt dat er meer van die gekke dingen gebeuren, dat mensen zonder dit meer seksueel gefrustreerd raken en dan maar een willekeurige dame op straat aanranden of verkrachten

Wat is jullie mening hierover ?

Gefrustreerd of niet, je dient respect te hebben voor een ander zijn of haar lichamelijke integriteit. Dus hou je handen thuis. Als je ze wilt gebruiken, gebruik ze dan op jezelf.

Geldt overigens ook voor een klant die een DVP bezoekt, het zou toch niet goed zijn als een DVP vooral griezels op bezoek krijgt.
Ook van DVP's hoor ik steeds vaker dat klanten zich niet aan afspraken willen houden en dingen proberen die niet zijn afgesproken en over het algemeen helemaal niet aangeboden worden.

Terug
Bovenaan Onderaan