Recensie Aartie, Hoogvliet 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HINDOESTAANSE4EVER

Stamgast
Forumpionier
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Plassex
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.hoeren.club/vrouwen/853-aartie/
Totale kosten (in euro)
500 + 20 fooi
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ben ik weer eens voor vier uurtjes bij aartie geweest.Ik had wel weer eens zin in pzc en neuken + anaal en natuurlijk zo als altijd plassex. Toen ik bij aartie binnen kwam zei ze dat ze echt heel nodig moest plassen. We trokken onze kleding uit en we zijn snel richting haar badkamer gegaan. Ik ging op de grond liggen en ze kwam gehurkt boven mijn mond staan. Ik trok zachtjes aartie's mooie schaamlipjes uit elkaar tot ik haar plasgaatje kon zien. Aartie keek me aan met haar prachtige donkere ogen en ze liet heel rustig haar urine lopen in mijn open mond. Aartie's blaas zat goed vol de smaak en geur van haar urine was in een woord heerlijk. Toen ze leeg was ben ik haar gaan schoon likken en aartie reageerden weer goed op mijn tong. Ze begon zachtjes te kreunen en ze werd natter en natter. We gingen staan en ik stopten twee vingers in aartie's warme kutje en ze begon al vrij snel te squirten. Daarna zetten we de douche aan en zijn we ons gaan wassen en gingen we richting aartie's slaapkamer. Ik ging op bed liggen en aartie kwam op haar buik tussen mijn benen in liggen. Ik voelde hoe ze mijn ballen in haar mond zoog en ze begon mijn lul stijf te trekken. Toen hij keihard was ging aartie op haar knieen en begon ze me te pijpen. Het gevoel was zo lekker dat ik aartie een paar keer moest stopen anders spoot ik haar mond al vol en dat wou ik niet. Ik vroeg aartie om boven op me te komen zitten. Ik trok mijn voorhuid naar achteren en aartie kwam gehurkt boven mijn lul en ze glee er over heen. Aartie's mond kwam naar de mijne en we zijn lekker nat gaan tongzoenen. ik had de groot mogelijke moeite om niet klaartekomen maar aartie's heerlijke kutje had gewonnen en ik spoot haar twee keer vol. Aartie kwam overeind en ze bleef nog een tijdje door stuiteren op mijn lul terwijl ze luidkeels kreunden. Toen mijn lul slap uit aartie's kutje glee zijn we naar de badkamer gegaan om ons te gaan wassen. Toen we weer schoon waren beiden zijn we weer naar haar slaapkamer gegaan. Ik ging op bed liggen en aartie kwam in 69 over me heen. Terwijl ik aartie aan het likken was begon ze me weer heerlijk stijf te pijpen. Pijpen kan aartie echt niet normaal goed ik moest haar weer laten stopen anders ging het weer fout. Ik vroeg aartie om op haar rug te gaan liggen met een kussen onder haar kont. Aartie deed haar armen om haar bovenbenen heen en ik deed een klein beetje glijmiddel op haar anus en op mijn eikel. Ik trok mijn voorhuid naar achteren en ik drukten heel erg zachtjes mijn eikel aartie's anus in. Ik ging heel zachtjes in en uit aartie's anus tot deze er aan was gewend. Toen ik merkten dat ze meer kon hebben deed ik haar benen om mijn bovenarmen heen en ging ik harder en dieper aartie's anus in. Wat voelt dit weer heerlijk aan zeg zei ik. Ik kon voelen dat aartie met haar anus begon te knijpen terwijl ik haar neukten. Dit gaat fout lachten ik en voor ik het wist spoot ik aartie's anus twee keer achterelkaar vol. Nog even een tijdje heel erg rustig blijven door gaan tot mijn lul slap haar anus uit glee. We gingen naar de douche om ons te wassen en ik heb aartie nogmaals drie keer laten squirten. Daarna ging ze op haar knieen en pakten ze mijn lul vast en zo trok mijn voorhuid naar achteren. Ze stopten mijn eikel in haar mond en ze begon er heerlijk aan te sabbelen. Toen ik zei dat ik ging komen deed ze mijn eikel uit haar mond en trok ze me leeg over haar borsten heen. We zijn ons lekker gaan wassen en we gingen het bed weer op. Ik had nog een half uurtje over we zijn op bed gaan liggen en en we zijn elkaar heel zachtjes en zeer nat gaan tongzoenen. Aartie haar tongetje voelden erg lekker aan in mijn mond. Daarna trokken we onze kleding weer aan en ik gaf aartie haar geld + een fooi dit had ze meer dan verdiend. Ik kom weer snel naar je toe aartie zei ik. Toen ik weer in het cs van rotterdam was meteen een groot blik red bull gekocht daar was ik echt even aan toe.
 
Laatst bewerkt:
De service zal vast wel top zijn maar ik heb het nooit mogen ervaren. Ik heb zo'n drie jaar geleden een keer met haar afgesproken. Aangekomen op de aangewezen locatie. Ik bel, ze neemt op met een 'ik bel je zo'. Vervolgens geen reactie meer. Er kwam wel even iemand een rondje maken, overduidelijk om te checken wie er stond. Ze nam nooit meer op. Volledigheidshalve zeg ik er wel bij dat ik zelf ook hindoestaans ben. Dat zou niets uit moeten maken, dat had ze aan de telefoon al wel door. Misschien was ik een bekende.. :unsure:
Achteraf ben ik er niet zo rouwig om nu ik begrijp dat bare ook een optie is...
 
De service zal vast wel top zijn maar ik heb het nooit mogen ervaren. Ik heb zo'n drie jaar geleden een keer met haar afgesproken. Aangekomen op de aangewezen locatie. Ik bel, ze neemt op met een 'ik bel je zo'. Vervolgens geen reactie meer. Er kwam wel even iemand een rondje maken, overduidelijk om te checken wie er stond. Ze nam nooit meer op. Volledigheidshalve zeg ik er wel bij dat ik zelf ook hindoestaans ben. Dat zou niets uit moeten maken, dat had ze aan de telefoon al wel door. Misschien was ik een bekende.. :unsure:
Achteraf ben ik er niet zo rouwig om nu ik begrijp dat bare ook een optie is...
Helaas is de afspraak met haar jaren geleden ook op het laatste moment afgeblazen oftewel niet meer tot een reactie van haar kant gekomen. Schijn toch volgens TS dat deze mevrouw gewillig is voor een lekker paydate, dus misschien eerdaags weer richting R'dam-Zuid.
 
Ik heb vernomen van aartie zelf dat ze gestopt is aartie was gisteren bij me. Ze heeft jaren een zeer trouwe dagelijkse klanten kring ontvangen en ze vind het nu wel mooi geweest. Haar doel is nu om prive de rest van haar leven met haar dierbaren te gaan genieten van een prachtig leven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan