Recensie Adele, Vilvoorde ( vh Leuven, Oostende, Lede, Brugge, Zellik, ...) 4,34 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Vorige maand bij Adele geweest
Vriendelijke dame die je op en top verwent.
Achteraf gaat ze nog mee onder de douche, en wast je helemaal.
Herhalingsgevaar: groot.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
400
Adele is een top meisje ,al meermaal haar bezocht in Brugge en in Aalst
Normaal komt ze terug in April .

Haar enkele weken terug bezocht in Perk. Mooi lichaam, gezicht voor mij minder, maar da's ieder zijn smaak. Ik vond haar prestaties eerder gewoontjes en ik stond na 40 minuten alweer buiten. Geen herhaling voor mij.

Haar enkele weken terug bezocht in Perk. Mooi lichaam, gezicht voor mij minder, maar da's ieder zijn smaak. Ik vond haar prestaties eerder gewoontjes en ik stond na 40 minuten alweer buiten. Geen herhaling voor mij.
Dat kan maar normaal doe ze haar tijd wel uit ,was ook al 2 maanden bezig dan en aan vakantie toe.
Ik had eens teveel betaald zonder ik het door had ,toen ik thuis kwam stuurde ze me een bericht dat ik teveel had betaald ,zeg hou het maar .
Dus eerlijk is Adele wel.

Spijtig om dit te horen, ik heb er meerdere malen bijgeweest. En steeds hartelijk ontvangen geweest. Al een tijdje niet meer beschikbaar, en weet ook niet wanneer ze terugkomt...😢

Terug
Bovenaan Onderaan