Recensie Adema, Leuven 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bustybiz

Wandelaar
74
01/03/22
60
21
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/young-girl-adema.html
Had al lang zin in een Aziatische, zag mijn kans schoon met deze jonge Adema. Knap figuur met mooie borstjes, gezicht wat overdreven geschminkt. Veel Engels kan ze niet, alleen wat standaardzinnen. Verplichte douche wat een pluspunt is. Vervolgens moet je gaan liggen en doet ze beetje body to Body. Ik stond meteen paraat wat voor het teken was om een rode condoom aan te doen. Ze smeerde er meteen glijmiddel op en wou wippen. Ik vroeg "oh no sucking?". Ze deed alsof ze het niet begreep waarop ik mij met gebaren duidelijk maakt. Ze zei, not possible anymore, door het glijmiddel. Ik drong aan waarop ze zuchtte en glijmiddel afwreef met doekjes. Halve minuut pijpen en ging meteen over naar wippen. Vervolgens ik op haar waarop ze heel de tijd ergerlijk en gespeeld "OMG" kreunde. Ze had een stapel kussens onder haar hoofd gedaan waardoor ik haar gezicht niet zag en ook niet kon kussen, een truk waar ik een hekel aan heb. Ik trok de kussens weg maar dan kwam ze met het hoofd aan het bedeinde, dacht even nog te weinig te zeggen dat ze in haar WhatsApp french kiss aanbood maar stootte dan maar goed door want anders was de goesting misschien weg. Geen aanrader en wederom bevestiging dat Aziatische te mijden zijn Link gaat soms weg maar er is maar 1 adema.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/young-girl-adema.html
Totale kosten (in euro)
150
Awel, ik moet zeggen dak goed heb genoten met die adema, had slechte review gelezen maar ben toch gegaan omdat het heel dicht bij was.
Ik vond het een prachtmeid , spijtig dat communicatie moeilijk is maar ze is hier niet zo lang.
Lang geleden dat ik nog e meiske zo nat heb gekregen.
En de studio waar ze verblijft is ook netjes.
Na de service heb ik een lekker chocolade gekregen.

1 ding stoorde me kussen staat in haar annonce maar doet ze niet zoals in de vorige review.

Maar een heerlijk lijfke en ruikt heerlijk.

Als ze tongzoenen erbij doet zou ze echt een top vrouw zijn.
Groetjes megapik

Had al lang zin in een Aziatische, zag mijn kans schoon met deze jonge Adema. Knap figuur met mooie borstjes, gezicht wat overdreven geschminkt. Veel Engels kan ze niet, alleen wat standaardzinnen. Verplichte douche wat een pluspunt is. Vervolgens moet je gaan liggen en doet ze beetje body to Body. Ik stond meteen paraat wat voor het teken was om een rode condoom aan te doen. Ze smeerde er meteen glijmiddel op en wou wippen. Ik vroeg "oh no sucking?". Ze deed alsof ze het niet begreep waarop ik mij met gebaren duidelijk maakt. Ze zei, not possible anymore, door het glijmiddel. Ik drong aan waarop ze zuchtte en glijmiddel afwreef met doekjes. Halve minuut pijpen en ging meteen over naar wippen. Vervolgens ik op haar waarop ze heel de tijd ergerlijk en gespeeld "OMG" kreunde. Ze had een stapel kussens onder haar hoofd gedaan waardoor ik haar gezicht niet zag en ook niet kon kussen, een truk waar ik een hekel aan heb. Ik trok de kussens weg maar dan kwam ze met het hoofd aan het bedeinde, dacht even nog te weinig te zeggen dat ze in haar WhatsApp french kiss aanbood maar stootte dan maar goed door want anders was de goesting misschien weg. Geen aanrader en wederom bevestiging dat Aziatische te mijden zijn Link gaat soms weg maar er is maar 1 adema.
Of ze deel uitmaakt van het rondreizende Chinese circuit, daar ben ik niet helemaal zeker van, maar helaas wel dezelfde "trucen van de foor". Aziatische toppers bestaan wel degelijk, maar deze is het dus niet.

Terug
Bovenaan Onderaan