Afdingen op de prijs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Afdingen bij een sekswerker: do or dont

  • Ja, afdingen is normaal bij een sekswerker

    Stemmen: 36 13,5%
  • Nee, afdingen is not done bij een sekswerker

    Stemmen: 196 73,4%
  • Soms, afdingen kan alleen in een bepaalde setting (leg dit uit in de comments)

    Stemmen: 35 13,1%

  • Totaal aantal stemmers
    267
Dan kan hij daar inderdaad al zijn frustraties over dvp's kwijt, want zit hem kennelijk heel hoog. Dat arme kereltje. Weet niet wat voor meiden hij allemaal bezoekt, maar ziet er naar uit dat hij alleen op zoek is naar schorem om zijn toch al negatieve gevoelens naar dvp's te rechtvaardigen of iets dergelijks.
Negatieve gevoelens lol, de enige die hier negatief is ben jij. Jij kunt het gewoon niet hebben dat er mannen zijn die afdingen en in jouw ogen zijn ze niet respectvol maar ik heb daar maling aan want ik doe wat ik zelf wil.
 
Ik lees al veel langer mee op het forum dus dat zegt niks. Wat wel wat zegt zijn zijn opmerkingen over dvp's en hoe hij reageert op anderen. Als hij zijn ongezouten mening mag geven, dan ik ook
Ik zit nou niet te wachten op de ongezouten mening van iemand die pas twee dagen lid is van dit forum.
Dan heeft @Rimon als een van de leden van het eerste uur, wat mij betreft wat meer krediet.
Bovendien is het ook wel eens fijn om een tegen geluid te horen, van al die maatschappelijk correcte meningen.
 
Ik zit nou niet te wachten op de ongezouten mening van iemand die pas twee dagen lid is van het forum.
Dan heeft @Rimon als een van de leden van het eerste uur, wat mij betreft wat meer krediet.
Bovendien is het ook wel eens fijn om een tegen geluid te horen, van al die maatschappelijk correcte meningen.
Wie bij jou meer krediet heeft, kan mij me reet roesten. Het is prima om tegen geluid te horen, maar aan zijn reacties te zien is het duidelijk dat hij een bepaald sorry negatieve band naar dvp's heeft en dat valt op. Maar daar kan blijkbaar niks over gezegd worden
 
Ik zit nou niet te wachten op de ongezouten mening van iemand die pas twee dagen lid is van het forum.
Dan heeft @Rimon als een van de leden van het eerste uur, wat mij betreft wat meer krediet.
Bovendien is het ook wel eens fijn om een tegen geluid te horen, van al die maatschappelijk correcte meningen.
Rony80 noemde jij hem niet witte ridder dat zit hem volgens mij nog dwars. Gevoelige jongen die justwandelaar.😁
 
Negatieve gevoelens lol, de enige die hier negatief is ben jij. Jij kunt het gewoon niet hebben dat er mannen zijn die afdingen en in jouw ogen zijn ze niet respectvol maar ik heb daar maling aan want ik doe wat ik zelf wil.
Rimon als jij wilt afdingen moet je dat lekker doen, wederom doe je alsof ik je vertel dat je wat crimineels doet. Terwijl ik alleen mijn mening daarover gaf, verder blijf je over dvp's heel denigrerend doen maar toch wil je blijkbaar heel graag bij ze langs komen.
 
Rimon als jij wilt afdingen moet je dat lekker doen, wederom doe je alsof ik je vertel dat je wat crimineels doet. Terwijl ik alleen mijn mening daarover gaf, verder blijf je over dvp's heel denigrerend doen maar toch wil je blijkbaar heel graag bij ze langs komen.
Hoezo denigrerend ik hou van ze hoor ik betaal ze alleen niet veel als je dat denigrerend vind. Wat ik eerder zei je bent een gevoelige jongen er bestaan daar tegenwoordig pilletjes voor of anders een dvp nemen helpt goed.
 
Hoezo denigrerend ik hou van ze hoor ik betaal ze alleen niet veel als je dat denigrerend vind. Wat ik eerder zei je bent een gevoelige jongen er bestaan daar tegenwoordig pilletjes voor of anders een dvp nemen helpt goed.
Wanneer je zegt dat dvp's schaamteloos, respectloos en laag bij de grond zijn omdat ze een bepaalde prijs hanteren, vind ik dat redelijk denigrerend. Zeker omdat niemand dat je verplicht om dat te betalen. Omdat ik zeg wat ik van afdingen vind, probeer je mij meteen af te schilderen als een of ander zwakzinnig persoon. Terwijl er zoveel alternatieven zijn. En dat zeg ik ook meerdere malen, maar je wilt zo fel de strijd aan gaan
 
Hoezo denigrerend ik hou van ze hoor ik betaal ze alleen niet veel als je dat denigrerend vind. Wat ik eerder zei je bent een gevoelige jongen er bestaan daar tegenwoordig pilletjes voor of anders een dvp nemen helpt goed.
Er is niks mis mee, als je op een beleefde manier onderhandeld over de prijs, ik zie niet in wat daar niet respectabel aan is.
Het is wat anders als je in een ramenbuurt gaat afdingen op het toch al lage instaptarief, maar daar gaat het hier niet om.
Het gaat hier @Rimon kennende om de mindere goden qua uiterlijk, die wel de hoofdprijs durven te vragen. Of niet @Rimon?
 
Wanneer je zegt dat dvp's schaamteloos, respectloos en laag bij de grond zijn omdat ze een bepaalde prijs hanteren, vind ik dat redelijk denigrerend. Zeker omdat niemand dat je verplicht om dat te betalen. Omdat ik zeg wat ik van afdingen vind, probeer je mij meteen af te schilderen als een of ander zwakzinnig persoon. Terwijl er zoveel alternatieven zijn. En dat zeg ik ook meerdere malen, maar je wilt zo fel de strijd aan gaan
Klopt ik vind dat dvp's die veel vragen schaamteloos maar dat mag ik toch vinden mijn mening.
 
Er is niks mis mee, als je op een beleefde manier onderhandeld over de prijs, ik zie niet in wat daar niet respectabel aan is.
Het is wat anders als je in een ramenbuurt gaat afdingen op het al lage instaptarief, maar daar gaat het niet om.
Het gaat hier @Rimon kennende om de mindere goden qua uiterlijk, die wel de hoofdprijs durven te vragen. Of niet @Rimon?
Als hij wilt afdingen moet hij dat helemaal zelf weten, ik vind persoonlijk dat er zoveel aanbod is in verschillende prijsklasses en op forums als deze worden ook pareltjes gedeeld die niet de hoofdprijs vragen, dat afdingen niet nodig is wanneer je de prijs van tevoren al weet. Maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden.
 
Als hij wilt afdingen moet hij dat helemaal zelf weten, ik vind persoonlijk dat er zoveel aanbod is in verschillende prijsklasses en op forums als deze worden ook pareltjes gedeeld die niet de hoofdprijs vragen, dat afdingen niet nodig is wanneer je de prijs van tevoren al weet. Maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden.
Nu ben ik benieuwd naar je geslacht want je bent wel erg emotioneel zeg. Het zal me niets verbazen dat ik hier met een dvp te maken heb.
 
Je moet eigenlijk alleen afdingen bij te dure vrouwen, en waar je toch al niet heen zal gaan , alleen om ze te irriteren.
De vrouwen waar ik heen ga vragen redelijke prijzen , daar is niet nodig om af te dingen.
Veel betalen vind ik niet geil dus die bezoek ik niet.
 
ik vind persoonlijk dat er zoveel aanbod is in verschillende prijsklasses en op forums als deze worden ook pareltjes gedeeld die niet de hoofdprijs vragen
Dat is wel heel regio afhankelijk, @Rimon zit nou eenmaal niet in een regio waar het stikt van de mooie sexgodinnen, en die er wel zijn die vragen de hoofdprijs.
Dus ik kan mij in zijn geval best indenken dat hij vraagt of het ook voor wat minder kan.
 
Je moet eigenlijk alleen afdingen bij te dure vrouwen, en waar je toch al niet heen zal gaan , alleen om ze te irriteren.
De vrouwen waar ik heen ga vragen redelijke prijzen , daar is niet nodig om af te dingen.
Veel betalen vind ik niet geil dus die bezoek ik niet.
Maar toen ik dit zei van dat je zelf kunt kiezen waar je heen gaat en wat je betaalt en dat ik daarom afdingen onnodig vind, dan wordt dat als raar beschouwd
 
Je moet eigenlijk alleen afdingen bij te dure vrouwen, en waar je toch al niet heen zal gaan , alleen om ze te irriteren.
De vrouwen waar ik heen ga vragen redelijke prijzen , daar is niet nodig om af te dingen.
Veel betalen vind ik niet geil dus die bezoek ik niet.
Ik ben zelf ook niet van het afdingen, en zeker niet op het instaptarief. Maar ik zal het wel doen, als ik meerdere uren langs zou willen gaan, en of bepaalde opties zou afnemen, zie het dan maar als een soort van fixed prijs.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha je hebt me door paulus
Als we nu allemaal iedereen laten doen wat hij wil doen. De ene betaald graag veel voor een bezoek aan een dame. Een ander niet. Maar het gaat niet helpen om op elkaar te vitten, en helaas prijzen gaan niet zakken ze. En de gene die graag afdingen bij een dvp veel succes ik doe daar niet aan mee. Mijn baas moet ook niet afdingen op mijn loon want dan ga ik ook niet werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan