Afspreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste Vrienden,

Bedankt om van afgelopen party weer een geweldig geil en hot feestje van te maken. Meer dan 35 koppels hebben menig mannen het beste uit zichzelf laten verschieten.

Almost the end of the year, but not the last party... daarom geven we er nog een lap op voor het laatste feestje van 2023.

NEXT PARTY:
VRIJDAG 29 December
Angels From Hell Presents "BLACK LINGERIE PARTY" in Club Buddha.

Lady's trek je meest sexy Black Lingerie al maar aan, nylons en High Heels niet vergeten...
Hot as Hell
Een party met tal van geile vrienden en vriendinnen in actie.
Actieve Koppels en Singles welkom.
Alles is voorzien van een lekker groot warm en koud buffet en heerlijke dranken strelen onze lippen en zoete zachte versnaperingen verwennen ons innerlijke.
Een party in een gezellig top kader.
Actief zoals we zijn en verslaafd aan lichamelijk contact.

Wil jij erbij zijn en wens je te genieten van al dit lekkers...
Bevestig dan even je komst.
Vrijdag 29 December 20u tot 01u
Club Buddha Antwerpsestraat 420 Boom

Be there for a hot party
The one and only en niet te evenaren

Black Lingerie Party.jpg
 
Geile vriendjes,

Nog enkele plaatsen voor vanavond. Angels From Hell Matroesjka's.
Ondertussen meer dan 30 koppels aangemeld. We zitten zo goed als vol.
Als je nog mee wil genieten van de Ray zijn dames... @Buddha Club Boom

Tot straks
Gangertjes,

Wauw wat wat dat weer gisteren... een grote dank je wel aan de wel meer dan 35 dames die zich hebben gegeven (de ene al wat meer dan de andere), een grote dank je wel aan al die lekkere heren die weer het beste uit zich zelf hebben gegeven. Het zaad vloeide weer rijkelijk. Iedereen voldaan en uitkijkend naar een nieuwe party... en deze zal de overtreffende trap wel halen. Vrijdag 29 December gaan de beentjes weer open. Merci aan alle aanwezige. xxx
....Ben jij BO van Paul...????
Zo ja....ik ga niks meer van JOU missen!!!!
Tot snellllll XXX
 
Beste vriendjes,

Ik Bo Cremer en alle Angels wensen jullie een vrolijk Kerstfeest en een geil genot

We zien elkaar vrijdag 29 december 20u in Buddha voor een spetterende afsluiter.
We zitten bijna vol met veel vrouwelijk schoon... :p

WhatsApp Image 2023-12-23 at 21.10.04.jpeg
 
Lets start the New Year with a Bang !
Rammen op Rammstein ;-)

T'is weer eens iets anders 🤪

Ich will ... ich will ...
Puppe !
🤣

Bekijk bijlage 151960
Ik kijk ernaar uit om voor het eerst een feest bij Krash Zone Parties mee te maken. Sunny, Lynn en Jacky heb ik al eens meegemaakt. Nu de rest nog! 😄👍
Beste Vrienden,

Bedankt om van afgelopen party weer een geweldig geil en hot feestje van te maken. Meer dan 35 koppels hebben menig mannen het beste uit zichzelf laten verschieten.

Almost the end of the year, but not the last party... daarom geven we er nog een lap op voor het laatste feestje van 2023.

NEXT PARTY:
VRIJDAG 29 December
Angels From Hell Presents "BLACK LINGERIE PARTY" in Club Buddha.

Lady's trek je meest sexy Black Lingerie al maar aan, nylons en High Heels niet vergeten...
Hot as Hell
Een party met tal van geile vrienden en vriendinnen in actie.
Actieve Koppels en Singles welkom.
Alles is voorzien van een lekker groot warm en koud buffet en heerlijke dranken strelen onze lippen en zoete zachte versnaperingen verwennen ons innerlijke.
Een party in een gezellig top kader.
Actief zoals we zijn en verslaafd aan lichamelijk contact.

Wil jij erbij zijn en wens je te genieten van al dit lekkers...
Bevestig dan even je komst.
Vrijdag 29 December 20u tot 01u
Club Buddha Antwerpsestraat 420 Boom

Be there for a hot party
The one and only en niet te evenaren

Bekijk bijlage 151197
Leuke afsluiter van het jaar om mee te maken! Daar ben ik graag bij voor het eerst! Lekker druk ook. Veel zin in! ❤
 
Hé Lekkere Bangertjes,

Als jullie zin hebben vanavond in een fijn actief feestje... de laatste plaatsen en dan zitten we vol. Meer dan 35 koppels hebben zich ingeschreven voor een stevige actieve avond. We gaan genieten van onze laatste ronde in 2023 en we wensen jullie alvast een prettig eindejaar. Angels xxx

Black Lingerie Party.jpg
 
Hé Lekkere Bangertjes,

Als jullie zin hebben vanavond in een fijn actief feestje... de laatste plaatsen en dan zitten we vol. Meer dan 35 koppels hebben zich ingeschreven voor een stevige actieve avond. We gaan genieten van onze laatste ronde in 2023 en we wensen jullie alvast een prettig eindejaar. Angels xxx

Bekijk bijlage 153203
Wat kan het leven hard zijn! 2 supergeile parties die ik geen van beiden wil missen. Alleen ze liggen 150km van elkaar verwijderd. Ik heb, lieve Bo deze keer voor de andere party gekozen. We zien mekaar volgend jaar zeker weer. Dan zal het weer genieten zijn. Geile groetjes.
 
Beste Geilaards,

Graag een woordje van dank inname van de Milf Sletjes: Sylvie - Joyce - Lore - Els - Kitty en Bibi voor het massaal delen van jullie zaad. We mogen zeker vast spreken en dit dankzij jullie van een TOP EDITIE. We wensen alle viewers hier een zeer prettig jaareinde.
In 2024 gaan de Milfs voor niets minder dan " Heter & Beter ".

Tot in 2024 Milfs On Tour.
 
En daar zijn we dan met onze eerste Editie van het nieuwe jaar, met een tas vol goede voornemens, maar waarvan één de belangrijkste is "Heter & Beter".

Onze sletjes zijn onverzadigbaar, geven steeds het beste van zichzelf en hunkeren keer op keer naar dat warme zaad dat ze steeds met volle passie willen ontvangen.

Sylvie (Cum slut), Joyce (Squirting slut) en Kitty (Squirting slut) deze stijlvolle sletjes kijken er naar uit ook in het nieuwe jaar jullie stoutste dromen en wildste fantasieën tot werkelijkheid te brengen. Tongzoenen, Squirten, Cum dump, Bukkake, Klaarkomen in mondje, Pijpen zonder condoom, Intiem steeds met condoom zijn maar enkele van de mogelijkheden, andere wensen zijn steeds bespreekbaar.

Er is slechts één manier om het jaar goed opgang te brengen en dat is op woensdag 10 januari, dan plaatsen wij een vinkje achter "I wanna fuck a real slut" dat reeds lang op je TO DO LIST staat.

Aanmelden voor deelname mag maar is niet noodzakelijk, je kan zo binnen wippen.
www.milfsontour.be


flyers 10 jan.jpg
 
Beste bangers,

Nu zondag 14 januari 15u komen onze Feeën weer boven water en geven ze het geilste van zichzelf. Vorige party waren er maar liefst meer dan 25 schone die de mannen heerlijk hebben gemolken. Wil jij je saaie zondag namiddag invullen met een geilweldig feestje... Silky Sundays @Buddha Club Boom

Silky Sunday 2de zondag.jpeg
 
Hallo allemaal,

Ik ben door alle verhalen hier op het forum heel erg benieuwd geworden naar het bijwonen van een gangbang. Ik zie dat er vooral in België veel goede bangs zijn. Ik woon in regio Eindhoven en heb zelf geen auto. Het lijkt me leuk om een keer naar het zuiden af te reizen met een meer ervaren bezoeker die me wegwijs kan maken in deze wereld.

Is er iemand die in regio Eindhoven woont of hier langs komt onderweg naar België die wel een keer samen die kant op wil?
 
Hallo allemaal,

Ik ben door alle verhalen hier op het forum heel erg benieuwd geworden naar het bijwonen van een gangbang. Ik zie dat er vooral in België veel goede bangs zijn. Ik woon in regio Eindhoven en heb zelf geen auto. Het lijkt me leuk om een keer naar het zuiden af te reizen met een meer ervaren bezoeker die me wegwijs kan maken in deze wereld.

Is er iemand die in regio Eindhoven woont of hier langs komt onderweg naar België die wel een keer samen die kant op wil?
Die belgen zijn een pakje geiler dan die Hollanders hé :)
 
Beste Krashers !

Bianca is terug met een lekker kleurtje van vakantie, we hebben nog een leuke verrassing met een nieuwe Mistery Girl ! Nu vrijdag-avond, leuk bangen op Tomorrowland muziek, wie heeft er zin om eens lekker los te gaan ?

Mvg

Max

Scherm_afbeelding 2023-12-28 om 09.02.04.jpg
 
Beste Geilaards,

Graag een woordje van dank inname van de Milf Sletjes: Sylvie - Joyce - Lore - Els - Kitty en Bibi voor het massaal delen van jullie zaad. We mogen zeker vast spreken en dit dankzij jullie van een TOP EDITIE. We wensen alle viewers hier een zeer prettig jaareinde.
In 2024 gaan de Milfs voor niets minder dan " Heter & Beter ".

Tot in 2024 Milfs On Tour.
Ik kom zodra ik maar kan.
 
flyers 19 jan.jpgGangbang, Orgie, Wife Sharing, Cuckold, voor velen een fantasie, voor de Milf Nympho Sluts de ultieme uitlaatklep waarin ze al hun vurige verlangens naar sex delen met ander mannen. Steeds stijlvol en super sexy gekleed waarbij ook High Heels niet mogen ontbreken, spreiden ze gewillig hun benen om jou te laten meegenieten van hun onverzadigbare verlangens naar heerlijk zaad. In het mondje of over hun lichaam, jouw Cumdump nemen ze graag in ontvangst, zelfs voor een massale sperma douche gaan ze graag door de knieën.
Tongzoenen, Pijpen Z/C, Intiem M/C, Squirten, Beffen zijn slechts enkele van de mogelijkheden die er te beleven zijn, alles is steeds bespreekbaar met de dames.
Kom jij Sylvie - Maya - Els en Lore onderdompelen met je zaad en beleven tot wat deze sletjes in staat zijn, is het aan te raden je voor deze niet te missen Sluts party aan te melden voor deelname via onze website of Whatsapp.

Geile kusjes,
Sylvie, Maya, Els en Lore
www.milfsontour.be/events
 
Lieve bangertjes,

Deze namiddag willen we zandzakjes om de vloedgolven tegen te houden of
ben jij die lekkere brandweerman die ons ook kan komen blussen?

Silky Sundays @Buddha Club Boom 15u - 20u

Tot straks xxx

Silky Sunday 2de zondag.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan