Recensie Agnieszka/Simone, Sittard (voorheen Nijmegen, Bergen op Zoom, Weert, Maastricht) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.058
02/07/21
2.139
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/maastricht/5277456-agnieszka https://www.kinky.nl/advertenties/3615886-simone
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij deze dame geweest.
Geeft meteen aan niet van Poolse afkomst te zijn en Sabine te heten. Spreekt Nederlands met duits accent.
Ontvangt in centrum Maastricht. Geeft straat en huisnummer, maar als je er bent ontvangst in hotel in de buurt.
Bijna GFE. Cupmaat klopt niet.
Bij aankomst leuk om te zien, meteen (tong) zoenen etc. Weliswaar eerst afrekenen, maar soi.
Eerst per mail prijs € 100; was dus voor 1/2 uur. Wat kost uur €150 all-in. Daar maar voor gegaan.
Prijsstelling is beetje vreemd. 30/90 45/130 60/150 120/320.
Lekker beffen, (anaal) vingeren, pijpen. Daarna ik aan de beurt. Zal ik lekker bovenop komen zitten zonder? Daarna lekker missio.
Alleen pijpen is erg rustig met afwisselend likken; geen deepthroath en geen CIM. Jammer.
Had alleen na het vingeren een plakkerig gevoel aan hand weet niet of dat van haar of glijmiddel was.
Leuk en lekker uur gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Komt wellicht weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Onbetrouwbaar, afspraak maken via de app gaat soepel, naar het Bastion Hotel gereden en daar op de parkeerplaats bellen, maar geen reactie. Wat later nog een keer, nog steeds niet opgenomen. berichtje gestuurd, wel gelezen, maar geen reactie. Na 15 min maar weer weggereden. Tijdverspilling.
 
Nu ook als Simone
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/maastricht/5277456-agnieszka
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerder dit jaar haar bezocht in Susteren.
Het eerste dat ze me vertelde is dat ze geen Poolse is. Heel vreemd, want ze luisterde wel naar Poolse muziek 🙃
Afgesproken op een parkeerplaats waarna we naar een huis liepen. Ontvangst ik de woonkamer op de bank. Geen wasmogelijkheid.
Na uitkleden nam ze direct mijn pik in haar mond en begon aardig te kluiven.
Beffen had ik geen zin in vanwege matige hygiëne.
Na een pijpbeurt kroop ze bovenop me en begon een lekkere neukbeurt. Daarna missio. Haar kutje volgespoten en toen was de pret voorbij.
Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Ben er twee keer geweest. De eerste keer was leuk ondanks de matige hygiëne (alleen met doekjes schoonmaken ipv even douchen) ook na afloop, zou bij 'n volgend bezoek even douchen worden (dus niet). En bij het tweede bezoekje was het meteen foute boel. Wilde de afspraken niet nakomen en niets was prettig vond ze, neuken was pijnlijk en volgens haar was het helemaal verkeerd. Nooit problemen bij andere dames gehad. Nee, ze heeft opeens kapsones. En ik lees hier van dat reizen, nou dat kon wel n's kloppen. Want tegen mij zei ze dat ze op het huis van 'n vriendin paste en dat ze in Duitsland in 'n hotel werkte. En dat ze Pools is lijkt mij ook eerder de waarheid ondanks dat zij dat kennelijk tegen spreekt.
Onbetrouwbaar, geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan