Recensie Aida, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
323
22/07/21
356
16
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7506036-aida
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteravond een bezoekje gebracht aan Aida. In principe mijn gevoel moeten volgen aangezien app contact vrij kortaf was. Op basis van de foto's en recensie voorheen op hookers (veelal) positief en 2 jaar geleden.

Na aankomst betaald. Zoenen/vingeren was opeens niet meer mogelijk. Pzc 50 extra betaald (was bekend).
Aida lijkt op de foto's, klein en slank.
Kleren uit en het spel kon beginnen. Babydoekjes erbij, want ze heeft een hekel aan spuug. Eikel kreeg ze maar half binnen, na 5 min condoom erom. 10 liter glijmiddel. Het gezeik begon toen. Too big, too thick..

Nou het was waardeloos en alleen maar klagen in elke positie. Zij op top, doggy enz. Ik gaf haar aan dat ze dit ook vooraf had kunnen vertellen en was ik omgedraaid en weggegaan. Uiteindelijk discussie over geld en geen zin meer. Vibe volledig verdwenen. Uiteindelijk 25min later buiten en 150€ armer.

Ze gaf aan dat ze liever small en klein heeft.

Voor de wandelaars: bespaar je de moeite wanneer ie langer dan 15+ en 5cm+ dikte. Dit is weggegooid geld, want zelfs wanneer je een uur boekt, wimpelt ze je af naar 30min. Eerste negatieve wandelervaring is een feit.

Ik ben al een paar keer afgewezen ivm dikte en lengte, maar netjes vooraf communiceren is voor mij geen probleem.
Maar dit was echt waardeloos, naar mij inziens kan ze beter achter de ramen staan.
 
Maar dit was echt waardeloos, naar mij inziens kan ze beter achter de ramen staan.
Klopt, waardeloos deze meid. ook bezocht, wil er niet meer aan denken.
En trouwens: gevolg van het corona-gedoe en lockdown is dat vele raamhoeren verkast zijn naar privé ontvangst. Die willen daar nu graag de hoofdprijs vangen voor raamdiensten...
 
Klopt, waardeloos deze meid. ook bezocht, wil er niet meer aan denken.
En trouwens: gevolg van het corona-gedoe en lockdown is dat vele raamhoeren verkast zijn naar privé ontvangst. Die willen daar nu graag de hoofdprijs vangen voor raamdiensten...
Nou eerlijk gezegd, is zij nog geeneens raamdame waardig. Zou er nog geen 10€ aan uitgeven.

Vraag me eveneens af waar haar 5 ster review op kinky vandaan komt of alle lof recensies op Venery/Hookers..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alhoewel ik van mening ben dat de reviews op Kinky veelal niet kloppen, vooral als ze in het engels zijn, wil ik toch even hierop reageren. Ik ben een van de schrijvers van de reviews op het profiel van Aida. Zojuist heb ik hier een profiel aangemaakt om mijn ervaringen met haar te delen.

Ik ben meerdere malen bij haar langs geweest. Vroeger ontving ze nog weleens in een hotel, nu zijn het veelal flatjes in slechte buurten. Ondanks dat ben ik zeer te spreken over haar diensten. Ze doet altijd alles wat ik van haar vraag zonder te zeuren en de tijd waar ik voor betaal wordt altijd geheel uitgezeten. Iets anders dat ik positief aan haar vind is dat ze erg geduldig is. Ik bepaal de standjes en mag doen wat ik wil. Zij is voor mij een van de favorieten. Ik zou haar zeker vaker bezoeken als zij niet meer in vervallen flatjes ontvangt en niet al die tattoo's had gezet. Vroeger deed ze ook anaal en dat was echt genieten.
 
Vroeger deed ze ook anaal en dat was echt genieten.

Je beoordeeld anaal in dit bezoek met 4 ****, dus dit is een recensie van vandaag of een opsomming van al je bezoeken.???
 
Opsomming lijkt me.

Is toch prima. Zelfde gaatje, grofweg zelfde anale ervaring lijkt me. ;)

Ik vind het wel goed, welkom tegenwicht tegen die andere negatieve recensie hierboven. Kan me de recensies op Hookers over Aida nog herinneren en die waren best goed, hoewel er idd af en toe een andere dame in de badkamer verstopt bleek te zitten. :)
 
Vroeger deed ze ook anaal en dat was echt genieten.

Je beoordeeld anaal in dit bezoek met 4 ****, dus dit is een recensie van vandaag of een opsomming van al je bezoeken.???
Het is inderdaad een opsomming van al mijn ervaringen. Hoewel anaal hemels was, voelde het toch apart omdat haar vriendin op de badkamer van een klein hotelkamer zat te wachten.
Ik heb het gevoel dat jij mijn recenties niet gelooft. Is er reden dat jij ze niet gelooft of klopt mijn gevoel gewoon niet?
 
Laatst bewerkt:
Het is inderdaad een opsomming van al mijn ervaringen. Hoewel anaal hemels was, voelde het toch apart omdat haar vriendin op de badkamer van een klein hotelkamer zat te wachten.
Ik heb het gevoel dat jij mijn recenties niet gelooft. Is er reden dat jij ze niet gelooft of klopt mijn gevoel gewoon niet?
Persoonlijk geloof ik je recensie wel. Maar het feit blijft als je een te grote of dikke leuter hebt dit ook van te voren kan melden aan je client (vaker gehoord en zonder gezeik weer weggegaan -even goede vrienden).

Maar niet eerst het geld aannemen en dan gezeik lopen schoppen dat mn leuter te groot en te dik is en dat je de service niet waar kan maken, maar wel ff 150€ voor 10min (inclusief douchen) wil incasseren. Na 15min discussie heb ik het gelaten voor wat het is.
Als je pzc aanbiedt en 100 babydoekjes naast je hebt liggen of half in je mond neemt. Aida zal best een prima service hebben, maar niet geschikt voor de grotere/dikkere leuters, maar over het algemeen vond ik haar uitstraling ook bagger en niet echt vriendelijk. Dame hoort naar mijn mening achter de ramen en niet in een prive-ontvangst gebeuren.
Ik heb hier nu genoeg over gezegd en geschreven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan