Recensie Alena, Amsterdam (voorheen Rotterdam) 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Magicstick

Newbie
11
20/03/22
13
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4712975-alena
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
vorig week langs geweest bij Alena in een hotel in Amsterdam. Receptie was er niet dus kon makkelijk naar boven. Afspraak maken ging gemakkelijk. Is dezelfde booker als Jessica.

Het is het meisje van de foto's al ze was natuurlijk iets minder mooi dan de foto's maar afijn.

Ik had gekozen voor haar omdat Jessica en Emma mij goed waren bevallen.

Zij deed haar uitstekend haar best tongzoenen, knuffelen, gezellig praten, laten klaarkomen etc. Allemaal
Top.

Ik moet wel zeggen dat Jessica voor mij op nummer 1 staat. Tina is een nieuwe van de booker en ik ben benieuwd of iemand haar al heeft ervaren?

Dit was mijn eerste review dus laat me weten als er iets ontbreekt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4712975-alena
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb ook tijd geleden deze dame ontmoet, was erg mooie verschijning. Foto's zijn echt, uiteraard wel wat mooier gemaakt. Het was niet de goedkoopste uurtje, maar wat mij betreft wel waard, een van de beste en mooiste die ik heb gehad.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4712975-alena
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een tijd geleden ook bij deze dame geweest.
Ik vind haar er mooi, lief en lekker uitzien.
Ze pijpt lekker, probeert ook regelmatig wat dieper te pijpen, laat zich gewillig beffen en deed lekker mee met een paar standjes.
Ik heb zeker geen klachten, maar ik vind 250 euro toch net wat teveel.
Ook vind ik het heel sneu voor haar dat vanwege de toestand momenteel in Oekraïne ze niet naar huis kan.
 
Bijna niemand's salaris laat dit nog toe.

Of je moet max. 1 x per maand gaan, maar de frequentie zal afnemen als dit de prijzen worden.

Op zich is dat voor de dames niet erg. 2x neuken op een dag ipv 4x voor hetzelfde bedrag. Maar leuk is anders voor de wandelaars.
 
Vorige week bij deze dame geweest in Amsterdam. Gezien haar achtergrond vond ik wel dat ik er meer dan normaal alert op moest zijn dat ze vrijwillig voor deze bezigheid had gekozen. Desgevraagd beantwoordde ze dat met een volmondig en overtuigend ja. Dame spreekt vloeiend en grammaticaal onberispelijk Engels, is intelligent, zelfbewust en maakt de indruk hoogopgeleid te zijn. Dat neemt allemaal niet weg dat de oorlog klaarblijkelijk ook haar levensloop een wending heeft gegeven die ze niet heeft gewild, maar in haar geval betekent dat: het beste ervan maken, zoveel mogelijk van de wereld (nou ja, West-Europa) zien en deze bezigheid levert ook een leuke verdienste op.

't Is een knappe meid, nog niet heel erg ervaren en met een slank en rank lijf. Ik werd meteen bij binnenkomst opgewonden van haar mooie gezicht; haar intelligentie en een goede uitdrukkingsvaardigheid droegen vervolgens bij aan de begeerte... even douchen en daar ging het... ze tongzoent lekker, en dat ging heel lang door, en daarna (na een kleine aanwijzing van mij) nam ze mijn pik in haar mond (zc) en pijpte er lustig op los. De aanblik van mijn lul in dat mooie hoofd was bijzonder opwindend en ik voelde al meteen dat ik zonder enige moeite voluit in haar mond klaar zou kunnen komen, maar dan zou, hoe lekker ook, de pret meteen uit zijn. Dus mijn orgasme tegengehouden en haar op mij laten komen. Het was vervolgens (mc) intiem en van haar kant een begin van overgave, maar het lukte mij niet haar over het randje te tillen. Dus ik finishte zelf maar zonder dat zij mijn genot -in die mate- deelde.

Even afgedoucht en vervolgens hield ze me nog lang aan de praat. Goed gesprek gehad over van alles en nog wat, slimme meid. Dame vraagt 250 E voor een uur maar daar heb ik op zich geen problemen mee. Ik vind dat dames recht hebben op een fatsoenlijke beloning, al weet ik natuurlijk niet hoeveel er bij een derde partij blijft hangen, maar zij maakte op zich een zelfbewuste en assertieve indruk en ze leek van dure spullen te houden (en navenant te verdienen).

Herhalingsgevaar: ik denk het wel, er is zeker wel meer mogelijk met haar in de herhaling, denk ik. Maar goed, ik moet de tijd er voor vinden en of zij een blijvertje in Amsterdam of ergens anders in NL is, ik moet het nog zien. Ik hou het in de gaten.

S.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4712975-alena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er vanavond geweest. De locatie is goed bereikbaar met de auto, niet ver van de A10 af.
Ik was toch wel onder de indruk van de foto's en ik moet zeggen, in het echt vind ik haar net zo knap.
Ze heeft echt een mooi en lief gezicht en een slank lichaam. precies waar ik van hou.

Ik geef liever niet meer dan 200 uit dus gekozen voor 45 minuten. Ik ga toch nooit voor een 2e ronde dus voor mij is dat prima. Meestal doe ik 30 minuten voor een eerste bezoek, maar dit was was maar 20 extra.

Even douchen en daarna zoenen/tongzoenen was prima. Volgens mij is ze idd wel een roker :) Pijpen doet ze echt goed, niet veel afwisseling maar wel diep en ook zonder handen. Dit heb ik haar aardig lang laten doen want was echt genieten.
CIM was 50 extra volgens mij dus dat maar gelaten. Die paar seconden extra plezier vind ik niet zoveel waard.

Intiem vond ik wat minder door het glijmiddel waardoor je eigenlijk niet zoveel voelt maar het uitzicht op zo een mooie dame is toch wel erg prettig, vooral in doggy.

Het was een prima bezoek, ik zou best wel nog een terug gaan. Maar aan de andere kant vind ik het ook zo leuk om steeds naar een andere dame te gaan!
 
Ik stond op het punt een afspraakje te maken met de nieuwe Kiraz of Anna. Anna blijft nog tot eind van de week en Kiraz weet ik niet. Maar uiteindelijk toch maar voor iets meer zekerheid gekozen, Alena. Moet namelijk een eindje voor rijden. Hier heb ik geen spijt van gehad.

Ontzetttend knap, intelligent, vriendelijk en ze kan fantastisch zoenen. Pijpen doet ze diep, nat en met gevoel, dus niet hard tekeer. We hebben bijna 20 minuten in 69 en vergelijkbaar gelegen en ik voelde dat ze er tegenaan zat om klaar te komen maar ze ging net niet over het randje. Daarna lang missio, al zoenend bezig geweest en lekker doggy afgemaakt. Wat mij vooral opviel, zachte lippen om te zoenen en hele fijne billen om tegenaan te stoten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4712975-alena
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog even de cijfers bij mijn review.
 
Vorige week weer bij deze dame geweest, op haar initiatief overigens... maar als ik een appje krijg met het verzoek om langs te komen (en hoewel het er niet met zoveel woorden staat, vat ik het toch op als: "kom je me neuken?") kan ik daar natuurlijk geen weerstand tegen bieden...

Bij binnenkomst een hartelijke begroeting, even gedoucht en als ik de kamer weer binnenstap, staat zij daar in een peignoir die ze af laat glijden zodat ik haar meteen in haar naaktheid kan bewonderen... de aanblik van al dat moois maakt me natuurlijk meteen keihard. We gaan op het bed voor een langdurige tongzoensessie (dame rookt inderdaad denk ik, maar dat mocht de lust niet drukken). Dan pijpen, wat ze lekker nat en langzaam doet, en afwisselend likt ze mijn eikel en neemt ze mij diep in haar mond... ik breng mijn vingers naar haar kut en voel dat ze behoorlijk nat is, ik ga haar vingeren, ik glij er makkelijk in, maar ze haalt mijn hand terug... te gevoelig... ik lik toch even mijn vingers af en proef de zoetheid van haar geil... ze pijpt een tijdje door, tot ik aangeef haar te willen nemen, in doggy... gewillig gaat ze in positie, steunend op haar onderarmen, en ze vouwt haar vingers in elkaar... hoofd een beetje naar beneden... ik neuk haar vervolgens langdurig van achteren, met een prachtig uitzicht op haar rug en mijn lul die in en uit gaat, glinsterend van haar natheid en het sap dat inmiddels naar de binnenkant van haar dijen loopt.. zij heeft haar hoofd half naar beneden, haar overvloedige kastanjekleurige haar elegant over één schouder, en ik hoor haar kreunen, genieten... ik wil haar laten genieten en zelf nog lang niet klaarkomen (wat nog niet zo makkelijk is). Dan gebied ik haar om te draaien, hetgeen zij weer gewillig doet, en ik neem haar in missio... ik heb uitzicht op haar mooie gezicht, ze houdt haar ogen half gesloten en ze blijft maar kreunen... ik ga door en door en wil haar echt klaar laten komen, maar ze geeft zich toch niet helemaal over. Uiteindelijk afgemaakt met haar boven op mij... zelf lekker klaargekomen maar het spijt me echt dat het me opnieuw niet is gelukt om haar klaar te laten komen.

Mij losgemaakt en even afgedoucht; toen ik uit de douche terugkwam zat ze daar, sereen en lief, en ze zag er een stuk beter uit dan toen ik binnenkwam. De vrijpartij had haar kennelijk goed gedaan. Hopelijk een volgende keer een echte finish voor haar... ik wil daar mijn uiterste best voor doen (maar ze moet het natuurlijk ook zelf willen).

Dame is overigens weer even vertrokken maar zal vast en zeker weer terugkomen, dus dan weet u het...

S.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan