WHEM Alena, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
3.350
30/06/21
3.436
43
Zeer benieuwd naar jullie mening, maar vooral ervaring met Alena.

Ik kreeg enkele dagen terug al wat foto's en dacht...no way. Das een fotomodel man.
Maar "Kinky profiel komt eraan". Dat duurde dus eventjes, maar nu staat ie online. Niet met alle foto's die ik heb gezien, maar al met al vind ik haar ook echt wel een beauty (op de meeste foto's):


Klein detail: zelfde booker als Alisa
(https://www.girlsreview.nl/threads/alisa-amsterdam.5845/#post-78611)
 
Ze viel me direct op, twijfelde of het echt de dame van de foto's was omdat het inderdaad model-achtig foto's zijn.

Maar ze kloppen dus?

Als dames te nadrukkelijk dat soort foto's hebben, dat hadden we laatst ook bij een blondine van de GK-boekers, dan ben ik altijd een beetje huiverig dat het dames zijn die niet voor dit werk naar Nederland kwamen maar eigenlijk model-ambities hebben en misschien zelfs wel op die manier hierheen gelokt zijn.
Of dat het modellen zijn die via die weg niet voldoende werk hebben, dus hun portfolio maar over Kinky strooien.
Want waarom zou je anders zulke sierlijke foto's inzetten voor dvp-werk?

Maar een mooie delicate dame. Niet helemaal mijn smaak, maar benieuwd naar ervaringen.
 
Eigenlijk heb ik mijn budget ruim verbruikt deze maand. Maar ik geloof dat ene Alena de overschrijding even gaat verergeren.
De stijl van de verstrekte info via Whatsapp is exact gelijk als aan Emma (zelfde booker ?) Het vlees is zwak.....
 
Ik heb Alena bezocht, het is op dezelfde locatie als Emma. Ze is het meisje van de foto's. De glamour foto's zijn natuurlijk weer mooier, maar dit mocht de pret niet drukken. Ze is mooi slank, met kleine fijne borstjes voor de liefhebber. Douchen parkeren geen probleem. Had 30 minuten geboekt maar dit werd ruim overschreden. Ze spreekt heel goed engels, ook een Oekraïense afkomst. Na een uitgebreide befpartij waarbij ze schokkend en kirrend klaar leek te komen een aangename PZC beurt. Als dit klaarkomen fake zou zijn kan ze erg goed acteren. Zou best eens kunnen dat ik in een vorig leven misschien Lassi heette.....
 

Bijlagen

  • Lassie.PNG
    Lassie.PNG
    63,8 KB · Weergaven: 3
Alena is een vriendin van Emma. Ik moet nog een recensie over Emma schrijven, maar zeer goed ervaren. Tijdens mijn bezoek kreeg ik al de mededeling van Emma dat zij hier naar toe zou komen en vooraf al wat foto's gezien en ze had kort met haar ge-facetimed tijdens mijn bezoek. Mooie dame, maar ik houd even de hand op de knip. Anders worden het dol dwaze weken met deze dames 😂😂
 
Ben weer even langs gewipt bij Alena. Prima locatie. Ze blijft 2 weken. Wel jammer dat ze veel glijmiddel gebruikt. Het is net een paling in een emmer snot.
 

Bijlagen

  • paling.PNG
    paling.PNG
    202,3 KB · Weergaven: 4
Blij dat ik uiteindelijk toch voor een andere dame heb gekozen dan, vind dat wel zo iets vreselijks.
Natte bladeren op een plastic zeil...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan