Recensie Alex, Amstelveen (voorheen Rotterdam, Amersfoort, Amsterdam) 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
1.242
39
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538331-alex
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tja... Alex leek mij de juiste keuze voor een relaxte date. Dat liep wat anders. Ze ontvangt in een appartement dat zich in een waar doolhof bevindt. Ik herkende het van een eerder bezoek daar aan een andere dame. Bij binnenkomst stond er een vriendelijke dame achter de deur. Ik had verwacht dat ze ouder zou zijn, tel er eigenlijk altijd 10 jaar bij op en hoop dan dat het meevalt. Dat was in dit geval wellicht nog wat krap, denk dat ze de vijftig minimaal nadert.
Maar goed, ze zag er op zich prima uit. Na een wasje op bed gaan liggen. Ze begon me te tongzoenen, maar dat deed ze alsof ze de trein moest halen. Haar tong was overal en nergens, dan weer zoog ze aan mijn lip... Het best laat het zich pmschrijven alsof je tongt met een blender zonder mesjes. Pijpen ging eigenlijk hetzelfde. Ze begon met een mij geheel onbekende techniek te pijpen, dat had van mij een onbekende technierk mogen blijven. Met haar tong vloog ze vanaf de onderkant van mijn balzak naar de punt van mijn lul, en dan razendsnel opnieuw. Zelf kreunde ze er flink bij. Wat me al verbaasde. Uiteindelijk ging toch haar mond over mijn lul, maar dat duurde maar kort. Als snel omklemde ze mijn lul met haar vuist en bewoog haar mond erboven alsof ze me een enorm heftige blowjob gaf. Terwijl het gewoon een hand- of beter, fistjob was. Ik besloot maar een poging tot beffen te wagen. Dat was kansloos. Ze bewoog haar bekken als een rodeorijder op en neer, kreunend alsof ze al driemaal (tegelijk) klaarkwam nog zonder dat ik iets had gedaan. Ik hield het snel voor gezien. Neuken? Welja, ik ben er nu toch. Wederom overdreven gekreun en gedoe. Ik vroeg haar het dan maar pijpend af te maken. Het vuistje sloot zich al snel weer om mijn lul. Eerst probeerde ik die nog weg te halen, daarna ben ik de kamer gaan bekijken (mooie lamp) en vroeg ik me af of ik het vuilnis al buiten had gezet. Klaarkomen leek me de redding, en verdomd, dat lukte. Al haalde ze precies op het moment dat ik begon te komen haar knuistje weg. Dus zelf maar even laatste beetje aangeduwd.
Dame is aardig, ziet er voor haar leeftijd goed uit. Zei dat ze haar werk leuk vind. Maar op mij kwam het over als iemand die zichzelf probeert wijs te maken dat je schoonmaakwerk na dertig jaar nog altijd geweldig leuk vindt.
Misschien was er geen klik, kan ook. Maar dit was, zonder dat de dame onvriendelijk was, de slechtste ervaring die ik in heel lange tijd heb gehad. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik wat geld terugkreeg (nadat ik er om vroeg) omdat ik voor een uur had betaald maar al na 25 minuten op de vlucht sloeg.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538331-alex
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moet zeggen dat ik ongeveer het zelfde heb ervaren maar wel een beter klik had met haar.
Een mooie vrouw is op elke leeftijd mooi (vind ik) en al zou ze ver in de 50 zijn dan zou ze er nog steeds niet verkeerd uitzien.

Het pijpen doet ze inderdaad op een eigenwijze manier met veel gebruik van haar handen, ik vond het wel lekker maar was ook bang dat ik eerder klaar zou komen, dus heb haar steeds wel gedirigeerd naar andere handelingen.

Nat wat standaard dingetjes gewoon lekker klaargekomen.
Ze heeft wel een vriendin in hetzelfde appartement maar doet helaas geen trio`s, had er wel zin in eigenlijk.

Rest van de tijd heeft ze me heerlijk gemasseerd en ben er met volle tevredenheid weer vertrokken.

Een herhaling komt er zeker wel als ze ergens eind november weer terug is, deze week is ze voor het laatst verteld de advertentie
 
Van het weekend bij Alex in Amsterdam geweest. Het is zeker de dame van de foto's alleen inderdaad wat ouder dan ze aangeeft. Verder wel een lekker figuurtje. Heb een beetje dezelfde ervaring gehad. Ik moet zeggen dat het voor mij niet voor herhaling vatbaar is. Verder een vriendelijke dame, maar ik ga inderdaad de volgende keer naar iemand anders waar ik iets meer waar krijg voor mijn geld.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538331-alex
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben al een paar keer bij Alex op bezoek geweest.
wat de voorgangers beschrijven klopt wel een beetje vwb het heftig tongzoenen en beetje ruw pijpwerk. Echter, nadat ik ook de tong vol in mijn keel kreeg, heb ik haar even op haar rug gelegd en verteld dat ik voor het rustigere werk kwam en moet eerlijk zeggen dat ze daarna wel wat rustiger aan is gaan doen en dat ze toch verdomd lekker kan tz en pijpen.
Ze spreekt aardig engels en is niet iemand die je meteen naar buiten wil werken. Verder is ze inderdaad ouder dan de opgegeven leeftijd, maar wel een mooie vrouw. Alle keren dat ik haar bezocht ook altijd zowel badkamer, bed en zijzelf tiptop op orde (make-up lingerie en geen muffe geurtjes).
al met al best een leuk adresje om een keer te bezoeken. Laat wel duidelijk merken wat je wil, ze heeft de regie graag in eigen handen.
 
Heb haar in het verleden een aantal keren bezocht toen ze nog in het A'veense circuit zat, was zo rond 2015. Ze was een tijd van de radar, maar duikt soms weer op. Denk dat het een van de dames is met de meeste kilometers op de teller waar voor mij de glans echt af is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/538331-alex
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook langsgeweest zonder de recensies hier gelezen te hebben. Ben vooral afgegaan op de recensies op kinky zelf. Ik herken de verhalen maar ik zie haar manier van doen juist positief en ik heb ontzettend genoten. Betaald voor een uur + pzc en ben zo'n 80 minuten binnen geweest. Ze is erg vriendelijk en gaat er volledig voor, ze kan je goed opgeilen en ook nog een leuk gesprek mee gehad.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538331-alex
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook ik ben een tijdje geleden bij Alex geweest.
Die Oost-Europese dames bevallen mij over het algemeen vrij goed.
Ik had haar een keertje in de avond bezocht rond Almere geloof ik.
Wat ik mij kan herinneren was dat ze er verzorgd en goed uitzag voor haar leeftijd.
We lagen naakt op bed en waren wat aan het praten.
Ze had wat vervelende dingetjes meegemaakt en was alles financieel weer wat aan het opbouwen.
Tijdens het gesprek pakte ze mij vanuit het niets vol op m'n bek en ging opeens als een wilde tekeer, dat was wel even apart...
Na allerlei standjes en idd wat neppe genots-kreuntjes van haar kant heeft ze mij klaar gezogen.
Ik moet toegeven dit deed ze goed en ging ijverig tekeer, ik kom niet zo makkelijk klaar namelijk.
Wat wel erg jammer was dat toen ik in haar mond klaar begon te komen ze een beetje schrok en gelijk alle activiteiten staakte.
Dat kwam mijn orgasme absoluut niet ten goede...... maar goed.

Ik zou haar wel aanbevelen voor een keertje!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/538331-alex
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Alex meermaals bezocht. Denk al sinds 2014 ofzo. Laatste keer was eind vorig jaar. Hele lieve vrouw en een praat graag. Inderdaad wilde zoener. Moet zeggen dat naarmate ik er vaker kwam het allemaal aangenamer werd.

Ik vind haar lekker pijpen en ze heeft voor haar leeftijd nog een prima lichaam en houding. Ben ook weleens klaargekomen in haar mond. Kan haar zeker aanbevelen.

PS: Heb nooit iets van NZC gemerkt, moet ook zeggen dat ik daar absoluut niet naar op zoek ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan