Recensie Tokyo, Hentai Club - Reinie 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CumLaude

Newbie
10
17/02/24
16
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=1035
Totale kosten (in euro)
¥41500 (€255, inclusief €45 love hotel)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik woon inmiddels een half jaar in Tokio, maar spreek nog onvoldoende Japans om in de gangbare prostitutie mee te lopen (in Japan zijn ze erg terughoudend met buitenlanders). Zodoende vandaag de stoute schoenen aangetrokken en een afspraak geboekt met Reinie van Tokyo Hentai Club (THC).

Ik heb voor Reinie gekozen omdat ze als een van de enige van THC echt goed Engels spreekt. De recensies op de THC website suggereren daarnaast dat ze naast lang ook erg mooi is. Ik was overtuigd.

Daarom via de Japanse Whatsapp (Line) een afspraak gemaakt op zaterdagmiddag. 60 minuten met sperma slikken optie. In Japan is vaginale seks verboden, maar ik begreep later van Reinie dat daar work-arounds voor zijn: zij vertelde mij dat ongeveer 80% van haar collega's die anaal aanbieden ook vaginaal aanbieden wanneer je ze ontmoet. Misschien iets voor de volgende keer. Reinie deed alleen pijpen en ik vond zodoende sperma slikken wel een geile optie.

Ontvangst bij THC is in een gebouw waar je eerst moeten betalen en daarna even moet wachten tot de dame je komt ophalen. Na 10 minuten kreeg ik bericht dat Reinie er was en ik was wel benieuwd of de recensies waar waren: nou en of, wat een prachtige en slanke vrouw. Ze is half Japans / half Filipijns en heeft van beide kanten enkel de mooiste eigenschappen meegekregen.

Hand en hand (wel lief) liepen we naar het love hotel een paar straten verderop. In het love hotel stelde ze voor om eerst samen te douchen. Wow wat een lijf: er zit geen graadje vet op haar lichaam, en ze heeft mooie handvolle borsten. Verder heeft ze een super klein en strak kutje waar je al snel aan mag zitten.

In de douche begon het opgeilen al snel. Eerst met intense tongzoenen, waar haar borsten ook de nodige aandacht kregen. Daarna draaide ze om à la doggy en mocht ik mijn stijve lul tegen haar kutje en kontje aandrukken. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kreeg maar het voelde echt of mijn eikel om beurten lichtjes haar kontje en kutje binnendrong. Is denk ik een speciale techniek want ik was vrij zeker dat dit niet het geval was. But who cares ;-)

Daarna verplaatste de geilheid naar het bed. Ik was toch wel benieuw hoe haar Japanse/Filipijnse kutje smaakte, dus ik ging snel naar beneden om haar intens te beffen. Dit kon ze wel waarderen, gezien haar twee orgasmes. Daarna was het tijd om die optie van mij eens te lichten. In verschillende posities begon ze mij intens te zuigen tot bijna deepthroat aan toe. Ik moest haar af en toe even bij haar hoofd grijpen voor een nieuwe tongzoen, want anders was ik al na 2 minuten klaar.

Na het rust moment bewoog ze verder door naar beneden om gelijktijdig mijn ballen te zuigen en mij heerlijk af te trekken. Dit was wel even een ander niveautje. Fijn om met professionals te werken ;-)

Na de aftreksessie bewoog ze als een volleerde Japanse amazone met haar kontje en heupen over mijn lul. De techniek was daarbij weer zo dat het bijna voelt of je echt seks hebt.

Daarna was het toch tijd om mijn zorgvuldig bewaarde lading (4 dagen gespaard) als een lekkere proteïneshake in haar montje te kwakken. Ik liet haar weten dat ik er bijna was, waarna ze het tempo opschroefde. De ontlading was groot evenals de hoeveelheid sperma, ze had veel moeite om alles binnen te houden. Dit geeft natuurlijk een enorm geil beeld waarbij een straal zaad uit haar mond langs mijn lul naar beneden liep. Ze keek me nog even triomfantelijk aan waarna ze alles met een grote teug doorslikte. Daarna legde ze haar hoofd op mijn borst en drukte ze haar kutje nog even op mijn heup. Na een tiental minuutjes praten (waar de geur van mijn zaad nog uit haar mondje kwam) was het tijd om te gaan.

Wat een ervaring, ik vind de term GFE overrated, zeker omdat het een betaalde dienst is, toch kan ik melden dat Reinie het concept GFE en alles wat daarbij komt kijken naar een hoger niveautje weet te tillen. Heb veel dames van plezier in Nederland en Spanje bezocht, maar dit was toch wel A++ categorie. Wat Reinie zo enorm geil maakt is dat ze naast bloedmooi ook helemaal meegaat in het spel zonder dat je haar instructies moet geven of dat ze spelregels moet uitleggen. Het is alsof je even een ontzettend geile one-stand hebt in een megastad. Wat een enorme geile ervaring: Tokio is met Reinie een attractie rijker!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag wederom Reinie bezocht. Na betaling bij THC kreeg ik van haar een zeer hartelijk ontvangst: "Hey, jij bent degene van een maand terug! Hoe is alles verder? Heb je een leuke week gehad?".

Na de gebruikelijke koetjes en kalfjes op weg gegaan naar het love hotel, waar we deze keer snel konden inchecken. "Dit was makkelijker dan de vorige keer", herinnerde ze nog.

In het love hotel kon de date weer van start. Het was wederom spectaculair. Ze vertelde mij dat ze graag wil opgaan in de passie en dat ik die haar in overvloed gaf/geef. Lekker intens tongzoenen en elkaars lichaam verkennen. Dat laatste heeft ze bij mij ook uitvoerig gedaan, weer een allerlekkerste pijpbeurt gehad die langer duurde dan de vorige keer.

Deze keer voor de optie "cum in mouth" gekozen en lekker haar mondje vol geduwd met mijn witte lading. "Wow dit was een grote hoeveelheid" was haar reactie toen ze mijn zaad had uitgespuugd in het toilet.

Ik zal haar binnenkort weer eens bezoeken, mijn herhalingsgevaar bij haar zit in de alarmerende fase ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan