Recensie Tokyo Hentai Club Anna 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ho walker

Meubelstuk
Forumpionier
1.541
05/07/21
3.845
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://hentaitokyo.com/profile?cc=1952
Totale kosten (in euro)
602
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag besloot ik om nog een keer langs thc te gaan en te kijken wie snel beschikbaar was

Dame die ik wou boeken werd door thc afgeraden omdat ze de dag ervoor een klant had laten zitten en vandaag nog niet op de goedemorgen had gereageerd...
Jammer, want die bood wel anal fuck aan.

Na tijdje kijken op de pc en aanraden van de gastvrouw heb ik Anna gekozen, zag er leuk uit, maar Anal Fuck stond er niet bij als optie.

Afspraak was om 14:00 dus kon blijven wachten, 10 voor twee kreeg ik al te horen dat ze beneden klaar stond.

Ben met haar naar een hotel gelopen en was op de kamer verast dat ze een secret menu had, dus wel seks aanbood.
Besloten om 30k yen bij te betalen, ik ben er nu toch 😅

Na het douchen moest ik even wachten op haar, ze nam haar tijd, even later kreeg ik een tandenborstel aangeboden, ze was erg op haar hygiëne gesteld.

Na een kwartier was alles in orde en kon na wat instructies (alles soft en rustig aan) beginnen.
Eerst wou ze een hug, toen haar lichaam verkend, toen mocht ze mij lekker verwennen, heerlijk zoenen, ze kon lekker pijpen, heb haar nog even gebeft, gelukkig mooi geschoren poesje, lange schaamlippen.
Condoom om en ze kwam lekker bovenop, later wisselen en ik bovenop, lekker tongen, doggy...
En tot slot ging ik liggen, werd lekker klaar gepijpt, alles binnen de tijd.

Extra opties:
Sex vaginaal
Filmopname
Cim
Slipje mee
Hotel 9300 yen

Conclusie na drie bezoekjes, het is duur voor wat je ervoor krijgt, maar ik ben blij dat de opties er zijn.

Ben tijdens mijn eerste bezoek in Tokio alleen bij een blowjob bar geweest, dat wel goedkoop is, maar de dames al wat op leeftijd zijn en je niet mag kiezen en na 20 minuten ook weer op straat staat.

Dus al met al wel voor herhaling vatbaar, alleen moet ik nu weer ff sparen 🤣😅
 
1ste week in Tokyo.
Tot zover fantastische ervaring met 2 meisjes (Kagami op maandag & Rico op zaterdag) gehad via de volgende link:
Superknappe dames, totaal onverwacht ongelofelijk mooie make-up & lingerie, kleurlenzen, wimpers, lange nagels.
Op de kamer gekomen, eerst in de douche, heeft mij volledig ingezeept en daarna kreeg ik de keuze 1. Volledig naakt 2. Enkel lingerie 3. Kerst-uniform
Heb het laatste gekozen en begonnen met teasen en PZC.
Uiteindelijk 80minuten samen doorgebracht voor 30k JPY.
Ongelofelijke ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan