WHEM Alexa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook deze dame behoort bij de inmiddels welbekende (?) kliek van vele dames met fake foto's.

Zie -bijvoorbeeld- deze post van @Ted (sorry Ted, nog één keer 😅):


Een andere dame waar eerder vandaag over is geschreven door @Gd30 hoort daar ook bij:


Ik noem het darten, wellicht heb je eens 🎯

Zou mooi zijn als er een verzameltopic komt met deze dames, die zwerven tussen Amsterdam en Den Haag, blijkbaar op vaste locaties en voor zover ik heb gezien (heb er zelf m'n vingers nooit aangebrand, hoe aantrekkelijk de dames op de foto's ook lijken te zijn) hebben ze allemaal dezelfde "services", waaronder NZC en hanteren ze allemaal een luttele (instap)prijs van 130 euro.

Beetje speuren en je pikt ze er zo uit 🧐
 
bedankt voor de bevestiging dan weet ik dat het niet aan mij ligt :)
Ziet het nut er niet echt van maar goed.

het was ook te mooi om waar te zijn maar ach als het in de buurt is wil ik het wel proberen
 
Ze werken met een planner, en als het te druk is kom je er gewoon niet tussen. Planner doet ook meerdere dames tegelijk, dus het kan soms erg rommelig gaan.
En ja, het is heel naar als je daar in de straat staat en plots geen reactie meer krijgt.

Ik heb de planner ook aan de andere kant gezien, dus aan de kant van de prostituee.. en ook die worden er af en toe gek van.
De planner zitten vaak enorm te pushen richting de dames. Erg stressvol.
 
Gisteren tweede paasdag 18 april 2022 bij Alexa geweest, niet de dame van de foto's, maar wel een slanke blonde vrouw met een kompleet glad spleetje.
Mooie vrouw van 40-45 jaar, slank en vrij lang 1,80 +
Heeft geen kontakt met haar telefoonbeantwoorder/ster, wist namelijk niet wat ik afgesproken had.
Vroeg of ik wat wilde drinken.
Er werd eerst een koppie thee gezet, die we na de sex hebben opgedronken.
Ondertussen ging ik douchen.
Vooraf betaald voor 45 min, 120€ voor pzc, nmc en wat standjes.
wat kusjes vooraf met gesloten lippen, ze doet geen tongzoenen.
gestart met pijpen en dat deed ze met erg veel gevoel, ronduit lekker.
Geen deepthroat.
Na pakweg 5 min wilde ze stoppen, maar ik zei dat ik het nog wat langer wilde.
Klaagreactie tot gevolg, maar ze pijpte wel verder.
Daarna haar gelikt, tussen haar gladde kutje, ze heeft geen uitstekende schaamlippen
Weinig reactie op mijn pogingen
Ging wat aan A-cups sabbelen en kuste haar op de gesloten lippen.
Ze maakte geen aanstalten om een condoom te pakken, dus ik duwde mijn lul tussen haar lipjes.
Goed dat ik haar wat nat gelikt had, want geen glijmiddel kwam eraan te pas.
Ze heeft een zalig strak kutje en het duurde dan ook niet al te lang of ik voelde dat ik bijna klaar ging komen
Snel gewisseld naar doggy en wat meer tempo erin, zowaar wat gekreun van haar kant, haar lekker volgespoten met mijn spermalading.
Nog even nagenoten in deze positie, met mijn lul in haar nauwe kutje, onderwijl streelde ik haar mooi gevormde rug.
Langzaam trok ik terug en ik kreeg een doekje voor de schoonmaak, dat zij later opruimde.
Weer aangekleed en ons kopje thee gedronken.

Ze is duidelijk moe van het sexwerk, elke dag hetzelfde zegt ze, alleen andere gezichten.
Ze wilde terug naar haar land of een ander land voor vakantie.
Eindconclusie lieve vrouw, die lekker pijpt en zich lekker laat neuken, verwacht geen GFE.
 
Ze is echt geen 40+ hoor 🤣
Ik schat haar een jaar of 35.
Inmiddels 2x bij haar geweest, op haar eerste werkdag in den Haag, en later in Amsterdam.
Ze oogde de 2e keer inderdaad vermoeid, en dat was ze ook. Blijft een kut baan..

Beffen sla ik even over.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel is deze dame russische roulette, ook al komt ze uit ukraine.
Op NZC- forum meerdere meldingen van besmetting met gonnoroe cq druiper.

Vandaag ben ik, zonder de planner te bellen, nog een keer langs geweest bij deze dame, omdat ik ook tot de gelukkigen behoor die wat druiperigs heeft opgelopen. Ik haar geinformeerd hierover en adres en nummer testkliniek gegeven.
Ze zou as maandag gaan testen en mij het resultaat laten weten.
Dit is trouwens vice versa, hoop maandag officiele uitslag te krijgen, maar gezien de klachten die ik momenteel heb, is het 100% raak.
Op basis van haar reactie zou ik niet verwachten, dat ze gewoon doorwerkt, maar misschien nu met condoom???
 
Dank voor het maar weer eens bevestigen, dat ik daar ver van weg moet blijven (NZC) 🙄

Hoop dat je er snel en blijvend vanaf komt 🤞
 
Dames die in de iets lagere prijsklasse zitten en nzc bieden zijn een zeer groot risico, deze vermijdt ik altijd. Nou kunnen sommigen onder ons daar geen moeite mee hebben iets op te lopen, je haalt bij de GGD een prikkie en het is over, echter zit je in een relatie dan lijkt het mij een domme actie.
 
Het risico om je "zonder condoom" te laten pijpen door een vrouw die een SOA in de keel heeft, neemt bijna de hele goegemeente hier.
Dus laten we nu niet elkaars moraalridder zijn hier.

Onderstaande bron www.soazorg.nl

Van pijpen kan je toch geen SOA krijgen?

Toch wel. Van pijpen en gepijpt worden kun je heel goed een SOA oplopen. Het is inderdaad zo dat je HIV
echt niet gauw zal krijgen van orale seks. Zeker als je geen wondjes aan de slijmvliezen hebt is de kans daarop heel erg klein.
Maar voor chlamydia, en in nog veel hogere mate voor gonorroe, ligt dit anders. Die kun je wel degelijk oplopen in je keelholte.
En vanuit de keelholte weer doorgeven aan een sekspartner door hem te pijpen.
Chlamydia is de meest voorkomende SOA (geslachtsziekte) die we kennen, en ook gonorroe (ook wel 'druiper' geheten), komt veel voor. De meeste mensen weten wel dat je deze ziekten in je penis of vagina kunt krijgen, maar het is veel minder bekend dat chlamydia en gonorroe ook in het slijmvlies van de keelholte kunnen gaan zitten. De kans hierop is door pijpen overigens veel groter dan door beffen. Orale seks wordt vaak zonder condoom gedaan, zonder dat mensen zich realiseren dat zij daarmee risico lopen. Zo kunnen deze SOA' s gemakkelijk verder verspreid worden.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan