WHEM Alexa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.203
47
Ze heeft een paar heel mooie foto's, hoewel het eerder een cup C dan D is en ik haar kont iets te groot vind.

En de prijs had natuurlijk max 200 per uur moeten zijn ipv 250, waardoor een half uur nu die belachelijke 180 euro prijs krijgt.

Voor een iets lager bedrag had ik direct contact gezocht, want echt een knap koppie, nu wil ik eerst 2 jubel recensies lezen voordat ik het overweeg.

Wie heeft al ervaring met Alexa?

 
Laatst bewerkt:
Klopt. Ik vind dat wel mooi, ben zelf 1.85 dus het kan ook goed, maar @OIHLV die altijd snel op de hoogte is van nieuwe dames en die haar via dm aan mij tipte haakt dan af.

Terwijl de uur prijs incl gebruik van een laddertje en krukje is. 😂😉
 
Dat geldt ook voor deze dame, 1.82 😲
Mooie dame, maar nee...al kreeg ik 50% discount, mij niet gezien.

Niet alleen vanwege haar lengte, maar bij lange(re) vrouwen is álles langer (groter) en daar wordt ik op z'n zachtst gezegd onpasselijk van.

Ieder z'n ding 🤷🏻
 
Dat geldt ook voor deze dame, 1.82 😲
Mooie dame, maar nee...al kreeg ik 50% discount, mij niet gezien.

Niet alleen vanwege haar lengte, maar bij lange(re) vrouwen is álles langer (groter) en daar wordt ik op z'n zachtst gezegd onpasselijk van.

Ieder z'n ding 🤷🏻
Je weet toch wel dat alle modellen ook 1.75 of meer zijn, right?

En wat kan er langer zijn ipv lijf of benen?
Zoals je het schrijft denk ik aan schaamlippen van 50 cm.

Dat valt echt wel mee hoor. Snap dat als je zelf 1.70 bent dat je niet wilt dat ze boven je uittorent.

Maar verder maakt 1.65 of 1.80 voor lichaamsdelen toch ook weer niet zo veel uit.

Ok, jij valt op die 1,50 poppetjes, maar die kunnen in mijn ervaring soms juist weer iets te gedrongen zijn. Dan moeten ze ook echt petite zijn (een mening die we delen). 😀
 
Laatst bewerkt:
Laat ik als nieuw gediende en reaguurder ook eens mijn steentje bijdragen. Helaas eindigt dit avontuur voortijdig want de dame in kwestie is zeer waarschijnlijk niet degene van de foto.

Reverse image search komt uit bij een Oekraïense dame welke zich momenteel in Dubai bevind.
 
Ik probeerde gisteren af te spreken met haar, maar ze zat net iets te ver weg voor mij.

Ik vroeg haar of ze evt. video call wilde doen ter bevestiging als ik vandaag evt. wel kon, toen stuurde ze een selfie video op voor de spiegel. Niet 100% gezegd dat zij het is, maar leek er erg op. Alleen dat 'onschuldige gezichtje' van de foto's zag ik er helaas niet in.

Desalniettemin zeer appetijtelijk maar ja 250,- vind ik ook wel wat...
 
Ik wil dat 'onschuldige gezichtje' wel eens onderkliederen maar zie dat ze helaas geen anaal doet....ze heeft er echt een goeie stootkont voor....wat niet is kan nog komen....ze moet misschien nog wat ervaring opdoen....eben afwachten en laten rijpen...
 
Deze keer wacht ik even hoor, net wat teveel twijfels ;-)
Ok, interessant.

Waarover twijfel jij @Lament

Ik zit ook precies op het kruisvlak. Volgens mij reist ze met een goede vriendin en hebben ze samen een kamer, dat vind ik altijd onplezierig, zeker als zo'n dame 'even' op de badkamer zit tijdens jouw uurtje.

En ik twijfel over wat voor type ze is. Dat speelt zeker een rol bij mij.
Laten we allemaal ff wachten dan 🤣
Ze is iets te groot voor jou, want 1,80 m @OIHLV En wellicht ook iets te zwaar, want 70 kg.

En het zou kunnen dat haar kont mij iets te 'aanwezig' is….of dat ze meer een meisje dan een volleerde dvp is en daardoor bv een beetje onhandig en iets te hardhandig.

Als de uur prijs niet 250 was, had ik het zonder recensie direct geprobeerd.

Ik dacht over een half uur check, maar dan kom je op 180. Dan is een uur weer beter.

Maar als die andere dame dan in de badkamer verdwijnt heb ik geen rust in mijn donder met haar.
 
Laatst bewerkt:
Als jullie allemaal 50,- naar me overmaken, offer ik mezelf wel op om het te proberen voor het team :giggle:

Ik heb ook wat twijfels. Ze heeft een klein beetje de uitstraling van een meid die te veel in Dubai zit (privé foto's en andere advertenties waren vaak daar).
Dan hebben ze vaak te hoge verwachtingen i.c.m. een koude professionele houding.

Het kan echter ook zomaar een juweeltje zijn, maar ze is mijn type niet genoeg om dat risico te nemen.
 
Klopt als een bus. Alhoewel ik, gek genoeg, niet eerder haar lengte had opgemerkt.

Voor mij inderdaad te groot 🪜, te fors 🍑 en te grote 🥎🥎.

Viel dan ook met name voor haar gezicht(je) 😍
Helaas is daar recent een lip stoomwals over heen gegaan.

Blijft redelijk aantrekkelijk, maar die mooie vroege foto's van slechts 10 maanden geleden krijg je nooit meer terug…..zo zonde wat die prachtige meiden soms zichzelf aan doen.

Eet ook te veel zoetigheid in haar vrije tijd trouwens.
Afgelopen zomer was ze een must do, maar toen was ik helaas op vakantie.

Ik hoopte op een geniale combi a la Ana/Alice, maar haar gf is wel lief, maar niet mijn type.

Haar thuisland is in oorlog, dus ze is hier ingerold, en ziet het liever als een zwem-, fun en eet snoep vakantie.
Dat is haar goed recht en dat stoere heeft wel wat, maar ben bang dat je over 5 jr denkt: heb ik hier ooit over getwijfeld?!

Sommige meiden zijn heel kort super, maar dan willen ze alles beter/meer en wordt alles daardoor juist minder.

Maar benieuwd ben ik nu (nog) wel.
 
Als jullie allemaal 50,- naar me overmaken, offer ik mezelf wel op om het te proberen voor het team :giggle:

Ik heb ook wat twijfels. Ze heeft een klein beetje de uitstraling van een meid die te veel in Dubai zit (privé foto's en andere advertenties waren vaak daar).
Dan hebben ze vaak te hoge verwachtingen i.c.m. een koude professionele houding.

Het kan echter ook zomaar een juweeltje zijn, maar ze is mijn type niet genoeg om dat risico te nemen.
Haha, je was me voor..... Als we ff met de pet rond gaan, leg ikzelf wel 150 bij..... 😂😂😂

Ben toch ook wel heel nieuwsgierig. Al heb ik dit soort types in Dubai wel leren kennen. High class company vwb gesprekken En aanwezigheid... Maar, heeeeel afstandelijk tijdens de daad zelf...
 
Nou ja, het kan een leuke, pientere jonge meid zijn.

Dat valt nog niet helemaal met zekerheid te zeggen. En een girl next door kan natuurlijk ook high class company zijn, het een sluit het ander niet uit.

Idealiter is ze een soort Emily van de welbekende boeker, maar het kan ook een beetje een snoep en dure make-up wicht zijn.

Dat ze iedere keer dezelfde bekkies trekt en liedjes zingt op haar TikTok stemt niet al te positief, hoewel dat natuurlijk ook gewoon is wat jonge meiden onderling doen.
En het doet er ook niet zo veel toe, het is niet alsof ze de wereldproblematiek voor ons hoeft op te lossen.

Kan me wel voorstellen dat dames in Dubai een bepaalde uitstraling, insteek, mentaliteit hebben.
Zon, geld, uit eten met sjeiks en expats, maar de sex wat afstandelijk. Denk zelfs dat het daardoor daar beter werken is dan hier, maar kan me vergissen.
 
Kan me wel voorstellen dat dames in Dubai een bepaalde uitstraling, insteek, mentaliteit hebben.
Zon, geld, uit eten met sjeiks en expats, maar de sex wat afstandelijk. Denk zelfs dat het daardoor daar beter werken is dan hier, maar kan me vergissen.
Het zal per dame verschillen, maar je kunt je daar zeker in vergissen. Ik ken dames die zich daar absoluut niet op het gemak voelden en het daar snel voor gezien hielden.
 
Het zal per dame verschillen, maar je kunt je daar zeker in vergissen. Ik ken dames die zich daar absoluut niet op het gemak voelden en het daar snel voor gezien hielden.
Oh, dat snap ik.

In sommige landen ben je voor het merendeel van de manen letterlijk een lekker, maar volgens hun geloof, onrein stuk vlees.

De een praat daar makkelijk omheen, de ander voelt dat aan en gaat liever naar een westerser liever land.

Zelfs Duitsland is volgens dames vrij bot qua mannen. Je moet nu dit, je moet nu dat.

Menig dame had er een hekel aan.
Lekker opgespoten lippen....goed pijpmondje....twijfel twijfel...
De afrader voor de een is wellicht juist de aanrader voor de ander.

Het is allemaal maar persoonlijke smaak.
 
Ben gegaan, niet aan te raden. Deze dames blijven hier heel kort, dus het boeit hun totaal niet of ze hun klanten tevreden houden of niet want ze gaat toch weer weg. Dat merk je ook tijdens de date. Voor 150 per uur zou ik zeggen prima, maar voor 250 euro verwacht je toch wel meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan