Recensie Alexandra, Gent, Schepenenvijverstraat 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Mooie slanke donkerharige vriendelijke dame van rond de 30. Zeer goede service. Geen tijdsdruk en vriendelijk. Schepenvijverstraat bar Vogue nr 21 raam 3 Gent.
 
Laatst bewerkt:
kan deze en de andere topic van dezelfde straat gecorrigeerd worden naar de correcte spelling aub, tis namelijk: 'Schepenenvijverstraat' en niet Schepenvijverstraat.

En heb je het over dagshift of avondshift?

Zou toch pleiten voor meer basis gegevens bij reviews, anders ben je er ook niet echt veel mee als je adhv een review een dame wilt bezoeken.

Heb gisteren namelijk op dat adres een dame teruggezien sinds lang.
Heeft jaren terug in Brussel gewerkt, daarna in Gent.
En nu sinds het eerst terug in Gent, maar weet niet of het over dezelfde dame gaat adhv jou review.

En herinner me haar naam ook niet meer, dacht dat ze toen de naam Maria gebruikte in Brussel.
Klein brunnettje met grote natuurlijke tieten.
Vroeger droeg ze ook altijd een bril.
Zal nu ook wel rond die 30 jaar zijn.

Maar geen idee of we het over dezelfde hebben ?‍♂️
 
Laatst bewerkt:
kan deze en de andere topic van dezelfde straat gecorrigeerd worden naar de correcte spelling aub, tis namelijk: 'Schepenenvijverstraat' en niet Schepenvijverstraat.

En heb je het over dagshift of avondshift?

Zou toch pleiten voor meer basis gegevens bij reviews, anders ben je er ook niet echt veel mee als je adhv een review een dame wilt bezoeken.

Heb gisteren namelijk op dat adres een dame teruggezien sinds lang.
Heeft jaren terug in Brussel gewerkt, daarna in Gent.
En nu sinds het eerst terug in Gent, maar weet niet of het over dezelfde dame gaat adhv jou review.

En herinner me haar naam ook niet meer, dacht dat ze toen de naam Maria gebruikte in Brussel.
Klein brunnettje met grote natuurlijke tieten.
Vroeger droeg ze ook altijd een bril.
Zal nu ook wel rond die 30 jaar zijn.

Maar geen idee of we het over dezelfde hebben ?‍♂️
Neen dit is ze zeker niet. Alexandedra werkt inderdaad in de Schepenenvijverstraat, is niet klein (gewoon) en heeft gewone (naturelle) borsten. Ze werkt momenteel in de nachtschift (17u-01u). Voor Corona ook altijd nachtschift. Roemeense met lang zwart haar, soms in korte blauwe jeansbroek.
 
Laatst bewerkt:
kan deze en de andere topic van dezelfde straat gecorrigeerd worden naar de correcte spelling aub, tis namelijk: 'Schepenenvijverstraat' en niet Schepenvijverstraat.

En heb je het over dagshift of avondshift?

Zou toch pleiten voor meer basis gegevens bij reviews, anders ben je er ook niet echt veel mee als je adhv een review een dame wilt bezoeken.

Heb gisteren namelijk op dat adres een dame teruggezien sinds lang.
Heeft jaren terug in Brussel gewerkt, daarna in Gent.
En nu sinds het eerst terug in Gent, maar weet niet of het over dezelfde dame gaat adhv jou review.

En herinner me haar naam ook niet meer, dacht dat ze toen de naam Maria gebruikte in Brussel.
Klein brunnettje met grote natuurlijke tieten.
Vroeger droeg ze ook altijd een bril.
Zal nu ook wel rond die 30 jaar zijn.

Maar geen idee of we het over dezelfde hebben ?‍♂️
Done
 
Deze dame heb ik 3 keer bezocht,deftige service,ze werkt hier nu een jaar of 8,naar mijn weten op dezelfde plaats,is weinig afwezig.
In missio trekt ze haar benen op zodat je dieper kunt stoten,ze is wel eerder aan de zachte kant!
 
Zaterdag haar laatste nachtshift gedaan. Is met verlof nu.
Weet iemand of Alexandra reeds opnieuw aan het werk is aub (Schepenenvijverstraat 21/3 bar Vogue nachtshift). Deed op zat 24/07 haar laatste nachtshift alvorens in verlof te gaan. Was niet zinnens om niet terig te keren na haar verlof maar ik zie ze toch nog altijd niet (wel reeds 14 dagen geleden dat ik er was). Weet iemand meer aub. Merci. Grt. Dorisday.
 
Weet iemand of Alexandra reeds opnieuw aan het werk is aub (Schepenenvijverstraat 21/3 bar Vogue nachtshift). Deed op zat 24/07 haar laatste nachtshift alvorens in verlof te gaan. Was niet zinnens om niet terig te keren na haar verlof maar ik zie ze toch nog altijd niet (wel reeds 14 dagen geleden dat ik er was). Weet iemand meer aub. Merci. Grt. Dorisday.
Alexandra is nog niet terug Dorisday. Moest ik nieuws hebben van haar laat ik wel iets weten. Grtjs
 
Denk dat dit Mona is.
ja, dat denk ik ook. Alexandra is iets minder slank (maar ook slank) en werkte eind vorig jaar in Vogue 23/4. (Voorheen werkte ze altijd in Vogue 23/3 waar nu Stella staat denk ik)). Goed herkenbaar, bijna altijd in korte jeansbroek, lang pikzwarte haren, allicht iets ouder dan Mona en geen tattoos (het meisje met de tattoos dat nu in de nachtshift op 23/2 staat). Eind vorige week donderdag of vrijdag stond Alexandra er niet en stond er een ander meisje op 23/4)
 
ja, dat denk ik ook. Alexandra is iets minder slank (maar ook slank) en werkte eind vorig jaar in Vogue 23/4. (Voorheen werkte ze altijd in Vogue 23/3 waar nu Stella staat denk ik)). Goed herkenbaar, bijna altijd in korte jeansbroek, lang pikzwarte haren, allicht iets ouder dan Mona en geen tattoos (het meisje met de tattoos dat nu in de nachtshift op 23/2 staat). Eind vorige week donderdag of vrijdag stond Alexandra er niet en stond er een ander meisje op 23/4). Ik denk dus dat Alexandra er momenteel niet meer is. Vorige jaar was ze reeds 3 maanden afwezig. Ze neemt soms tamelijk lange periodes 'verlof' maar duikt dan tot op heden dus altijd terug op. Vriendelijke correcte dame die mij nog nooit heeft ontgoocheld (ik ging een 10-tal keer bij haar) ondanks ik er soms toch 25 min binnen ben (dus geen klokkenkijkster, ze weet wat ik graag heb en speelt daar perfect op in). Ik denk dat Alexandra begin de dertig is en daar al een jaar of 8 werkt (of zoiets)
(?).
 
Alexandra was vanavond aanwezig, al dan niet tijdelijk in de Vogue 4, dus Pieter Vanderdonctdoorgang 14.
In de Vogue 1 in de Schepenenvijverstraat 21 waar ze vroeger zat was ieder raam bezet vandaar dat ze mss een andere plaats moest zoeken.
 
Alexandra was vanavond aanwezig, al dan niet tijdelijk in de Vogue 4, dus Pieter Vanderdonctdoorgang 14.
In de Vogue 1 in de Schepenenvijverstraat 21 waar ze vroeger zat was ieder raam bezet vandaar dat ze mss een andere plaats moest zoeken.
Bedankt voor de info Lievadiebas. Een van mijn favorieten.... Ze is altijd correct en absoluut geen klokkenkijster. Ze weet hoe ze me moet opgeilen. Het zal raar doen om haar te zien staan in Vogue 4.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenavond een bezoekje gebracht aan Alexandra.
Alexandra zit nu in Vogue 4 (Pieter Vanderdonctdoorgang 14).

Alexandra heeft lange zwarte haren en was gekleed in een kort jeansshortje, ze heeft een strak figuur en springt zeker in het oog als je passeert aan haar raam.

Na een kort praatje aan de deur ben ik met haar mee naar binnen gegaan.
Eens op haar kamer nog wat gebabbeld en zelfs foto's getoond van mijn reis van vorige week.

Alexandra is een lieve dame, je voelt je echt meteen welkom en op je gemak bij haar.

Op het bed kon ik haar lichaam goed bekijken in de spiegels rondom, wat een genot!

Pijpen was zeer dik oké, ik moest ze op een bepaald moment zelfs tegenhouden omdat ik anders niet aan het intiem gedeelte zou toekomen.
Aanrakingen waren geen enkel probleem.

Intiem voor doggy gekozen, waarbij ze goed begint te kreunen.

Door deze heerlijke verwennerij heb ik het niet lang kunnen volhouden en ben ik niet tot een ander standje toegekomen.

Achteraf vertelde ze me dat ze op maandag niet werkt en dat ze binnenkort even terug gaat naar Roemenië (ze komt zeker terug naar Gent).

Alexandra is echt wel een meerwaarde voor onze favoriete Gentse buurt.
Ze zal mij zeker nog terugzien en voor mij staat ze echt op dezelfde hoogte als onze andere toppers uit de nachtshift (Antonia en Stella).
 
Zaterdagnacht Alexandra ook een bezoek gebracht. Ik had met haar afgesproken dus ze wist ik langs ging komen. Als laatste klant van haar die zaterdagnacht want wist al een week of 2 van haar dat het haar laatste werknacht was voor ze naar huis vertrok. Blijf meestal minimum 2 uur bij haar. De ontvangt is zoals steeds gezellig en warm met een lange stevige knuffel. Alexandra heeft zo haar eigen vaste werkwijze dat kan ik opmaken uit de vorige resentie's. Ze begint steevast met blowjob wat ze heel goed kan met veel afwisseling na een tijd word er over geschakeld naar 69 met een korte bef beurt. Ze laat het toe maar is er geen echte fan van. Na al die jaren dat ik Alexandra ken weet ik dat ondertussen al. Overgeschakeld naar missionaris, on top , doggy met al die spiegels heb je een mooi uitzicht op haar heel mooi lichaam. Het liefste laat Alexandra je klaarkomen met een blowjob waar je in haar mondje mag klaarkomen met condoom. Voor mij behoort Alexandra tot één van de betere dvp in Gent in de nachtshift. Vriendelijk, lief en met een heel mooi lichaam. Ze ging mij laten weten wanneer ze terug naar België komt. Heb best veel contact met haar ook als ze thuis is. Het voordeel om elkaar al zo lang te kennen en mag toch zeggen dat we vrienden zijn geworden ondertussen en ik best veel over haar weet. Maar dat is niet voor hier natuurlijk. Ik kan jullie medewandelaars haar alleen maar aanbevelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan