Recensie Alexandra , Miss België , Belle de Jour Brussel en Lichtervelde 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietje Scramouille

Vaste klant
Forumpionier
236
08/07/21
102
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/miss-belgie-belle-du-jour.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Virede keer datik deze schoonheid bezoek en hoe meer hoe beter :)

De schone ontvangt in een wat gedateerd appartement nabij het Daillyplein, derde verdieping zonder lift. Makkelijk parkeren.
Ik was onder de charme zodra ik aankwam: ze wachtte op me in een doorzichtig zwart negligé op prachtige lingerie pj kousen en hoge hakken.
Lekker bruin terug van vakantie. Ze warmde me op door zich tegen me aan te wrijven en me te strelen terwijl ze me uitkleedde. alleen spijtig dat ze geen kussen met de tong aanvaard . Ze vindt het heerlijk dat men haar borst en tepels zorgt.
Ze knielde zich neer om mijn bio pijp beurt te bezorgen, heellekker . we gingen verder op het bed. Ik ging zitten en pijpte haar ook zonder . Ze draaide zich om en leunde naar voren zodat ik goed voor haar gaatje kon zorgen. Ze heeft en prachtige kont... Ik krijg er een stijve van als ik eraan denk.
We gingen op onze zij liggen voor een van de beste 69 met wederzijdse deepthroat.
Ze heeft me dan omgedraaid en heeft mij ook met een annulingus vereerd.
Ze bereidde me goed voor haar harde pik te ontvangen ( fijne eikel, dan wordt haar pik vrij snel dikker). Ze deed een van die rode condooms aan, later vertelde ze me dat ze met deze dikke condoms langer kon neuken zonder klaar te komen. Ze nam me in de doggy, dan liggend op het bed en vervolgens in de missionaris waar ik in haar tepels kneep wat ze apprecieerd . Ze stopte omdat ze niet wilde klaar komen te vroeg in de dag klaarkomen, maar wat kan ze goed neuken ...
Ze heeft me weer stijf gepijpd wat ze HEEL goed kan doen . Ze deed me een condoom om dat ik had meegebracht had. Ik begon haar te neuken doggy , wat een uitzicht!!!!
Ze vroeg me dan te gaan liggen ze kwam op mijn pik in cow girl . Ze beweegt heel goed en ik kon het niet lang houden vooralleer ik klaar kwam.

Lange social time in het Frans die ze perfekt beheerst : ik rade haar aan een professionele fotograaf te gebruiken , ze is veel schoner en vrouwelijk in werkelijkheid dan op haar selfies.
Enige kleine minpuntje, ze laat zich soms meeslepen door haar plezier en vergeet voor het mijne te zorgen, dus je moet haar een beetje "herkaderen"

Deze mooie en vriendelijke trans blijft in mijn top drie

Bericht bewerken/verwijderen Bericht bewerken Snel antwoord op dit bericht Beantwoorden Beantwoorden met citaat Beantwoorden met citaat Multi-Quote Dit bericht
06/12/2022, 17:15 uur #175
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
19cm en omvangrijk.
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kan bovenstaande alleen maar beamen. Doch enkele persoonlijke toetsen en opmerkingen:

Ik vind haar pik lelijk. Hij werkt. Hij is groot. Maar ziet er er lelijk uit.
Ook hangen haar billetjes nu al. De leeftijd wordt duidelijk.

Ik vindt dat de fotos precies weergeven hoe het is. Ik denk trouwens dat ze geen haar heeft en pruiken draagt. Kan ook gewoon pruiken zijn met haar.

Ze is uiterst beleefd en vriendelijk. En verliest zich in het spel. Waarop ze jou gewoon neukt.

Werkt niet meer voor halve uurtjes dus het is 1u 150 of opsodemieteren.

Kleine waarschuwing: op Hookers was er in enkele reviews geopperd dat ze de neiging wel heeft condoom af te doen midden daad.

Geen probleem voor mij want toen ik haar zag nam ik PreP maar toch zat haar pik in me zonder toen ze me aan het prone bonen was.

De recensies herinnerend had ik het verwacht maar toen ik haar er lachend erop aansprak zei ze dat het nog maar net was dat ze condoom afgedaan had terwijl ze 5min in me zat te duwen.

Als je sowieso voor bare gaat alleen een plus dus.

Kust wel een beetje te geweldig. Alsof ze iets verslind. Het woord muilen kan gebruikt worden.

Ze geeft een goede service maar is gewoonweg niet knap genoeg voor terugkomst.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan