Recensie Alexia, Massagesalon 93, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetisik

Stamgast
Forumpionier
330
01/07/21
249
12
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://massagesalon93.nl/masseuse/alexia/
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een mooie slanke donkere dame, dus met mooi gevormde billen maar wel een smalle taille.
Het pijpen was bovengemiddeld lekker maar wat kort vanwege de totale tijdsduur vermoed ik.
Ze is 26 jaar (zegt ze) en komt uit Portugal maar heeft van haar vaders kant Afrikaanse roots.
Neuken in meerdere standjes geen probleem, cowgirl deed ze best goed en bij doggy hoefde ik ook niks te doen, ze bewoog zelf wel heen en weer.
Zoenen zat er denk ik niet in, maar ook niet gevraagd of geprobeerd.
Bij missionaris kreeg ik wel wat de indruk dat ik niet te diep mocht stoten maar ik merkte dat ze haar poesje soms wat samenkneep wat een lekker gevoel was.
Om klaar te komen had ik toch wat moeite, ze hield haar ogen dicht wat het een beetje ongeïnteresseerd van haar kant maakte.
Nadat ik klaargekomen was vroeg ze me het hemd van het lijf en vertelde ze ook wel wat over haarzelf en leek ze zowaar helemaal ontdooid te zijn.
Ik twijfel nog over het herhalingsgevaar.
 
Volgens de link is ze van Braziliaanse afkomst. Is toch wat anders als Portugees, maar goed ze heeft niet de lichaamsbouw van een Latina.

Voor het lage bedrag dat je hebt betaald heb je toch behoorlijk veel teruggekregen als ik het zo teruglees en zit er wel potentie in mocht je een volgende keer voor wat langer gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan