Recensie Alexia,Sint-Niklaas (Voorheen Beringen, Limburg) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
64
07/07/21
45
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-a-22-year-old-girl-beautiful.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond besloten om toch weer even weg te gaan op het laatste moment, mijn oog was al gevallen op haar advertentie dus ik dacht op zondagavond laat om toch even te informeren. Zonder verder nagezocht te hebben maar gewoon afgegaan op de foto's en video en dat bleek niet tegen te vallen. Haar foto's zijn niet of nauwelijks bewerkt ik vond haar zelfs mooier in het echt. Dat is toch wel vaak andersom.


Afgesproken voor een uurtje (was 150).

Ik vond haar nog knapper dan op de foto's. Ze ontving in een woonwijk in Beringen in een villa-achtige setting waar ze een kamer had (volgens mij een privehuis waar nog andere mensen aanwezig waren) zoals vaak in Belgie het geval is, en dat vind ik wel prettig. Toen ik wat te vroeg was aangekomen heb ik even gewacht en precies op afgesproken tijdstip kreeg ik reactie dat ik kon komen.

Nou, dat viel een keer niet tegen. Een Colombiaanse dame van 22, wel heel knap gezichtje en een beetje mollig , niet zo'n hele mooie borsten, maar wel een hele grote kont en echt een zandloper figuur. Een heerlijk figuur 1.59 meter. Super knap gezichtje en mooi haar. Tongzoenen bleek niet tot de opties te behoren ik heb haar wel overal gezoend maar met de tong wees ze af. Maar voor de rest wel heel tevreden over. Engels sprak ze nauwelijks maar PZC en sex in verschillende standjes vond ik behoorlijk goed. Ik vond dat ze echt goed kon pijpen. Mocht niet klaarkomen in haar mond maar toch, pijpen kon ze en ze nam het best wel serieus ze keek me ook steeds serieus aan met die grote ogen en daar hou ik van.
Na het 1e orgasme ongeveer na 30 min dacht ik, nu gaat ze me de deur uit werken, maar ze bood aan om een massage te doen. Dus geaccepteerd.

Nog een kwartier later begon ze spontaan een 2e ronde, dat kostte wel wat moeite maar het lukte bijna. Toen was de tijd om, net voordat ik een 2e orgasme voelde komen. Dat was een klein minpuntje en het Engels is eigenlijk nauwelijks mogelijk maar dat mocht de pret niet drukken. Toch wel voldaan naar huis.

Zeker wel voor herhaling vatbaar. Volgens mij ging ze morgen naar Sint-Niklaas.
 
Ben deze dame wel online blijven volgen, was iedere keer te ver weg. Ook in Amsterdam zit ze. Daar gaat ze volgende week weer terug naartoe.

Nu zit ze een aantal dagen in Geel (Belgie), dus heb ik haar weer opgezocht.

Haar pzc is zo lekker. Voor een 22-jarige dame kan ze heel goed pijpen. Beter dan de meesten. Ze gaat ook door tot het lekker hard en nat is, ze wil niet dat ik klaarkom in haar mond maar ze gaat niet zoals de meesten na 10 of 20 tellen stoppen


Bij haar profiel staat dat ze man is, dit klopt niet. Heeft ze verkeerd ingevuld. Moet ze nog gaan aanpassen.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan