Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
We krijgen nu ook al de CD met nep-tieten als TS op bezoek.
Was naar de plaatjes aan het kijken totdat het kwartje viel.
Volgens ad ontvangt ze in Maastricht, maar met Belgisch nummer, dus ws LAnaken/Zutendaal.
 
Adverteert Elizza in Lanaken nu ok weer als Sasha? heeft ze vorig jaar ook gedaan.
Alle specs gelijk behalve formaat penis, haarkleur en tel.nr.
Ben de foto's aam het vergelijken en zie geen verschillen
 
Extra's
  1. Anaal
Heeft iemand ervaring met Kendall
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/kendall-very-big-cock.html

Ze adverteert vaak, maar heb er nog nooit een review over gelezen.
Ik ben eens bij haar geweest in de zomer voor covid in Oostende. Was 1 van mijn beste ervaringen met een trans, ze was mega geil. Ze is niet groot, actief, kijkt niet de ganse tijd op haar gsm zoals de meest transen tegenwoordig. Haar kontje is mega lekker, ik kon er niet van blijven En een grote paal van rond de 19-20 cm, en lijkt nog groter door dat ze zo klein is.
 
Iemand ervaring met Nina in Evergem?
Hoi,heb ze al 2x bezocht en was telkens goed.Is een ladyboy die in haar transitie zit.Begint steeds met massage die niet zoveel voorstelt maar de rest die volgt is dik in orde.Niet te groot geschapen maar ook niet te klein perfect voor beginners;
 
Iemand ervaring met een van de volgende?

Alessandra tatto
Kelly of Angel???
Bij Alessandra is het dik in orde. Ik ben zelf wel enkel actief, ik kan niet spreken over haar actieve kant.
Ze komt alle afspraken na en geeft een echte gf-experience. Je kan haar echt heel geil nemen, ook op de tafel enzo. Ze komt ook vaak klaar als je haar lekker neukt, ze spuit dan meestal als je haar in missionary aan het nemen bent.
 
Zijn er al ervaringen met Jimx?
Adverteert al een tijdje maar zo te zien nog niets over te vinden 🤔

Ik ben bij haar geweest toen ze in Oostende was een maand of 2 geleden. Serie werk, zo vlug mogelijk afwerken en buiten en de ganse tijd bezig op haar gsm. Beloofd veel, maar eenmaal binnen is het kleren af, direct een condoom om bij je en zo vlug mogelijk buiten. Ze doet zelfs een condoom om bij je terwijl ze op haar gsm bezig is.
 
Ik ben bij haar geweest toen ze in Oostende was een maand of 2 geleden. Serie werk, zo vlug mogelijk afwerken en buiten en de ganse tijd bezig op haar gsm. Beloofd veel, maar eenmaal binnen is het kleren af, direct een condoom om bij je en zo vlug mogelijk buiten. Ze doet zelfs een condoom om bij je terwijl ze op haar gsm bezig is.
Ze kan wel goed multitasken dus…..
 
Iemand ervaring met haar? Ziet er niet slecht uit, maar ik heb toch mijn twijfels.
Ik ben bij haar geweest de zomer voor covid in Oostende. Was een leuke date, jonge frisse trans, knap gezichtje, mooi lichaam. Het is zij op de foto's, toen had ze wel blond haar. Geen gezaag over extra geld, alle vooraf afgesproken wensen was geen probleem. Toen ik achteraf een douche nam stond ze te kijken terwijl haar pik terug stijf kwam
 
Ik ben bij haar geweest de zomer voor covid in Oostende. Was een leuke date, jonge frisse trans, knap gezichtje, mooi lichaam. Het is zij op de foto's, toen had ze wel blond haar. Geen gezaag over extra geld, alle vooraf afgesproken wensen was geen probleem. Toen ik achteraf een douche nam stond ze te kijken terwijl haar pik terug stijf kwam
Goede GFE ervaring? Passief of actief?
 
Even de zoekfunctie gebruiken 😉


Maar ik snap het wel, ik was ook ondersteboven toen ik haar advertentie zag en ze staat bovenaan mijn lijstje.
 
Iemand ervaring met deze Sthefany?

Ik ga morgen naar Antwerpen. Twijfel of ik haar een bezoekje ga brengen. Net bij haar gehoord en ontvangt van centraal station gezien weg van centrum. Er zijn momenteel ook Johana en Talita die me triggeren. Of er moest iemand nog een goede actieve weten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan