Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe "bereiden" jullie je eigenlijk voor voor een date met een TS? Zodat alles netjes is.
Uiteraard een douche, tanden poetsen en flossen, mondwater, en alles gladgeschoren. Zowel de kin als de ballen.
Als je bedoelt: doen jullie een lavement? Nee. Ik niet. Ik ben top, geen versa of bottom. Uiteraard was ik mijn sterretje /bilspleet grondig, maar doe geen lavement.
 
Goedemorgen heren, weet iemand waar de bezetting van shemales groter is? Ik bedoel dan Antwerpen SS of duisburg Vulkenstrasse. Ik wil zaterdag een van de 2 bezoeken echter wil ik wel gaan waar er meer shemales zijn. Alvast bedankt 🙏 😁
 
Goedemorgen heren van het goede leven,
Ik wil zaterdag m'n stoute schoenen aantrekken en richting het Schipperskwartier in Antwerpen maar eigenlijk ook naar duisburg vulkenstrasse. Weet iemand welke van de 2 locaties meer shemales heeft? Ik zou graag heen willen waar de meeste zitten, om zo m'n keuze te kunnen vergroten ☺️😁 alvast bedankt!
 
Verleden week pech gehad. of misschien wel geluk. Ik had drie dames voor ogen. s'morgens whatsapp berichtjes gestuurd. Vooral waar ze ontvangen. Twee van de drie stuurde direct terug. Vriendelijk gezegd dat ik iets later
zou terug bellen als ik zeker was van de tijdstip. Een half uur voor tijd berichtjes beginnen sturen voor een afspraak en al vertrokken naar de buurt waar ze ontvangen. Twee uur later nog geen antwoord gekregen. Pech voor mij, geen verwijt aan de dames zelf. Ja ik weet dat ik maar naar eentje had kunnen gaan. Heb ze niet gelijktijdig gebeld. Ik had een volgorde. Wie uiteindelijk eerst had geantwoord zou prijs hebben. Uiteindelijk hebben ze allemaal wel geantwoord maar dan was ik allang terug thuis. Het geluk ligt hem in het feit dat ze allemaal in Antwerpen ontvingen maar dat ik vandaag zie dat eentje in Gent zit. Ze is maar twee of drie dagen in Antwerpen geweest. Voor zoiets ga ik toch opletten. Ik zal wel méér geduld moeten hebben maar ik ga alleen afstpreken met dames die al enkele weken in Antwerpen zijn. Misschien zelfs liefst enkele maanden. Dat zal de keuze wel serieus beperken maar ik denk dat dat de beste manier is om geen onaangename verassingen te krijgen.
 
de eerste Angel Albuquerque , is niet meer in Belgie ( de aankondiging die je toont is van 25/8/2022 !!! hetgeen voor transen euwen vertegenwoorgigd)
Akira https://youppie.net/showthread.php?123616-Charleroi-AKIRA-(tha%EFlandaise-cheveux-noir)
Irène https://youppie.net/showthread.php?114300-Bruxelles-IRENE-CELESTE-(latino-brune)
ik heb daarnet trouwens gechat met angel en ze is in Brussel.
Omdat ze haar ad niet dikwijls vernieuwd wilt dat niet zeggen dat ze in het buitenland zit... even checken met de dame zelf :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan