Recensie Alice, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Punisher

Wandelaar
78
02/08/21
124
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/1423870-alice
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Paar weken geleden bij deze dame langsgeweest. Ad was alleen offline toen ik een review wilde schrijven. Wegens het ontbreken van mijn vaste dames, besloten om op jacht te gaan naar een mogelijk nieuwe vaste dame voor op mijj lijst. Ondanks dat er nog geen review geschreven was, had ik er toch een goed gevoel over. Dame reageert goed en in het engels. Ontvangst is in Buitenveldert.

Bij aankomst moest ik heel voorzichtig en stil zijn, omdat ze bang was dat de buren iets zouden horen. Dit resulteerde er uiteindelijk in dat we ook heel stil sex moesten hebben.

Dame is duidelijk de dame van de fotos. Appartement is schoon en je kunt er douchen. Service is zoals zij had beloofd en is goed. Ze heeft een lekker, typisch latina lichaam. Pijpen was ok, heb beter gehad. Ze is een beetje afwachtend, dus je moet wel een beetje de leiding nemen.

Herhalingsgevaar? Misschien meer voor op de reservelijst, als al mijn andere dames weer niet aanwezig zijn.
 
Inmiddels vraagt ze 120 voor 30 minuten in haar advertentie. Zelfs toen wilde ik het nog proberen maar via de app was het ineens 150 voor 30 min en 200 voor een uur.

Dat soort bedragen betaal ik trouwens wel als het een stunner is of er extra service wordt geboden. Afgaande op de foto's en bovenstaande recensie ga ik mijn geld ergens anders aan besteden.
 
Ik ben 27 december bij Alice geweest. Ontvangst was in Amstelveen in een woonwijk. Ze was wat bezorgd vanwege haar buren, maar ik kon gewoon praten en aan luidruchtige sex doe ik toch niet, en zij trouwens ook niet. Meer stille genieters.

ik vond haar knapper/zachter dan op de foto's waar ze een beetje nors kan uitzien. Ze is trouwens erg vriendelijk. Ik verkijk me alleen altijd op de lengte van de dames die in de foto's wat meer lijkt vanwege de hakken. Maar Alice's 1,65m is nog wel ok voor mij. Ze heeft mooie natuurlijke billen en borsten dus eigenlijk vind ik haar wel heel lekker.

Tongzoenen was rustig en langdurig. Ik vond haar pijpkunsten (zc) goed (op school zou je zeggen een 8), ze werden in standje 69 trouwens beter, ik denk omdat ze zelf ook wat opgewonden werd. Ze kon genieten van uitgebreid beffen en vingeren in verschillende posities. In ieder geval genoeg dat geen glijmiddel nodig was. Tussen de orale verwennerij door ook nog cowgirl en doggy gedaan (mc) en zo klaargekomen.

Nog wat nagepraat (haar Engels is afdoende). Al met al een erg geslaagd bezoek. Had een groot gfe gehalte. Ik had volgens mij €180 betaald voor een uur en ik zie dat het tarief nu €200 is geworden. Ik zou dat er wel voor over hebben mede omdat tongzoenen en pijpen zc inbegrepen waren/zijn. Anaal zal vast extra zijn en wellicht neem ik dat een volgende keer erbij.
 
Vindt 150 euro voor een half uur zo wie zo wat aan de hoge kant.
Moet wel leuk gaan blijven natuurlijk.
De dame zelf trekt mij wel aan, ze lijkt mij vrij kinky, het bedrag wat ze vraagt houdt mij nog even tegen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan