Recensie Alice, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 2278

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5646653-alice
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Soms duurt het zoeken naar de volgende dvp lang en soms neem ik een gokje. Bij het zien van haar foto's hoefde ik niet lang na te denken.. moest wel lang wachten op mijn salaris. Ze is de dame van de foto's: een Slavische chick met een latina lichaam. Ze heeft een guitige blik en als ze lacht komt er een mooie blos op haar wangen. Deed qua lichaam iets aan Tiffany denken. Ze had geen make-up op dus het was even wennen. De foto waarbij ze met haar ellebogen op de grond en knieen op de bank ligt komt denk ik het meest dichtbij mijn herinnering.

Zoent lekker mee, kan wel tegen een stootje tijdens het neuken en is lekker fris. Ze pijpt ook zo lekker. Deed binnen de tijd ook niet moeilijk over een tweede ronde. Prijs is wat mij betreft te hoog voor een vaste dame - is meer voor als ik mezelf wil kietelen wanneer ik iets meer kan missen. Ik heb nog nooit anaal gedaan maar ik overweeg haar kringspier voor mijn ontmaagding. Voor een speciale aangelegenheid raad ik haar zeker aan!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had wel op de wow factor gehoopt, want dat had ik wel toen ik haar foto's zag - de wow factor was er niet voor mij omdat ze me zonder makeup op ontving. Daarom ook niet de volle 5 sterren. Nog steeds wel een fraaie dame met een lekker lijf. Oh ja nu schiet me nog iets te binnen. In het uur dat ik met haar was was ze denk ik iets van 4x naar de badkamer gelopen, duurde telkens niet lang en had ook niet het idee dat ze tijd aan het rekken was. Weet alleen niet waarom ze dat deed.
 
De zaken lopen niet zo vlot, of ik heb iets geschreven om jullie af te schrikken... ze heeft haar uurtarief op 170e gezet zie ik nu.
 
Ze zei me van de week dat ze t/m de 31ste zou blijven, dus ben benieuwd of ze er überhaupt nog is...helaas paste een afspraak niet meer in haar en mijn agenda.
 
Volgens mij hanteert deze dame doordeweeks lagere tarieven (170 p/u) zoals @tkwsnh ook al opmerkte. Zoiets zag ik ook bij Alina gebeuren. En bij Natascha ('van' Alexa) zag ik dat volgens mij ook al.
 
Helaas, ze is toch echt vertrokken. Zonde!
Had haar altijd "overgeslagen", maar na de mooie recensie van @tkwsnh toch contact gezocht...
Toen ik haar eigen foto's kreeg te zien, was ik gelijk verkocht. Helaas ging het niet qua planning, dus afwachten of ze terugkomt!
 
Bedoel je dat het een vals profiel is?

Zag haar ook al even voorbij komen ja....

Zelfde verhaal trouwens. Heb al een paar keer geen of zo verlaat dat het geen zin meer heeft een reactie gehad op een appje.

Denk dat de dames aan vakantie toe zijn, want dit gebeurt me eigenlijk nooit.

Zeker als je om 21 uur een bericht stuurt en dan om 10 uur de volgende ochtend een reactie krijgt....op een andere dag heb ik vaak niet zo'n zin meer of andere verplichtingen.

Het wordt ook een beetje burgerlijk de laatste tijd.

Voorheen waren de werktijden tot middernacht of 1 uur. Nu gaan dames vaak al rond 21 uur slapen......een mens moet toch af en toe werken en dan gehaast langs gaan vind ik niks, terwijl ik zo aan het einde van de avond prima de tijd heb.
 
Het profiel was echt (twee jaar geleden dan). Op locatie trof ik een ander persoon aan, die met wat fantasie wel op de foto's lijkt. Het is in ieder geval de boeker die het woord honey vaak gebruikt, jammer dat ie zoiets flikt.
Ah, je had haar 2 jaar geleden al eens bezocht, dacht dat het nu klopte, kwam aan en een andere dame opende de deur?

Pfff....

Heb daar wel eens voor gevreesd bij een erg leuke Zuid-Amerikaanse dame, maar toen net op tijd doorgehad dat ze een willekeurige vervanger op haar plek gezet hadden....

Weggegaan? Of dermate leuk dat je er toch voor ging?
 
Terug
Bovenaan Onderaan