Recensie Alice, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drazz

Newbie
24
30/10/21
60
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/profil/alice-1930/
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Momenteel zit ze in het Brusselse, zelf heb ik haar ontmoet in de Antwerpse jodenbuurt aan de achterzijde van het Centraal Station.

Ze deed de deur open in een slobbertrui, legging en plastieken sletsen. Niet echt opwindend dus.
Tegelijk had ze wel iets met die tattoos en piercings (elk zijn/haar persoonlijke smaak uiteraard), dus wilde ik er toch voor gaan.
De kamer was echt pikdonker op een heel klein nachtlampje na.

Gelukkig kon ik haar op de verlichte badkamer en tijdens de wandeling er naartoe toch even ten volle bewonderen.
Ze heeft echt wel een heel sexy lichaam.

Op de kamer bleek echter niets van hetgeen besproken werd via WhatsApp mogelijk.
Niet zoenen, niet beffen, geen pzc. Uiteindelijk werd het dus een 50€ service voor het dubbele van de prijs.

De communicatie verliep ook moeizaam, ze spreekt enkele woorden Frans en voor de rest enkel Portugees.
Volgens haar ligt het aan de persoon die de afspraken boekt.

Ach ja… you win some, you lose some.
Al heb ik jammer genoeg dit weekend vooral verloren.
Op naar beter dus. :love:
 
Die heb ik ook gehad ik heb de goedkoopste service genomen was 70 geloof ik. En ik heb er langer dan een half uur gezeten 3 standjes. I Know neuken is topsport voor mij. Ze sprak tussendoor wat Portugees. Zo'n moment zat ze in missionaris waar ik haar in een dominante positie nam en dan zei ze tegen mij. 'time'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan