Recensie Alice, Nieuwegein 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

randomthrowaway564

Vaste klant
117
26/08/21
91
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/3397461-alice
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame bezocht. Niets spectaculairs maar wel goed als je snel terecht wilt.

Appcontact
In de ochtend contact opgenomen. Reageerde vrijwel gelijk en was binnen een uur bij haar. Geeft je een adres in de buurt en een foto van de plek waar je moet wezen.

Uiterlijk
Best wel mooi. Wel, veel bodywork(inc. sili, etc.). Ziet er iets jonger uit dan de aangegeven leeftijd. Mooi gezicht, maar ook met wat work done.

De date zelf
Zoals 1 van de kinky reviews zegt, veel standjes. Wisselt wel snel van standjes, maar ze vroeg wel bij de reverse cowgirl of ik iets langer wilde dus denk niet dat ze er moeilijk over doet als je daarnaar vraagt. In dat standje is het overigens heel erg geil om aan te zien met haar lichaam. 0% GFE gehalte dus liefhebbers daarvan kunnen beter ergens anders terecht. Ook een beetje routinematig/machinaal, niet echt sprake van aftercare. Wel een aardige dame. PZC is 50e extra. Achteraf spijt dat ik het heb betaald, want maar 3 minuten gepijpt ofzo. Het neuken zelf vond ik op zich wel goed. Had er wel wat meer van willen genieten door langer te neuken. Maarja, had zelf ook haast dus ook een beetje m'n eigen schuld, denk ik.

Conclusie
Aardige dame, goed voor een no-bullshit seks partij. Verder niet echt spectaculair, behalve als je van haar lichaam houdt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan