Recensie Alice, Amersfoort (voorheen Zwolle) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
456
30/06/21
659
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5955126-alice
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is alweer 10 maanden geleden dat ik een oproep plaatste in de rubriek WHEM om info over deze dame te ontvangen. Na twee keer eerder contact met haar te hebben waarbij om verschillende redenen geen ontmoeting van kwam is het er nu na de derde keer contact toch van gekomen. Net als de eerste twee keer verliep het contact nu ook weer erg soepel en leuk. Deze keer ontving Alice in Zwolle en dat ligt goed binnen bereik. Na het parkeren even een bericht en ik kon al snel naar het bewuste onderkomen waar zij al achter de deur op mij stond te wachten.

Alice is de dame van de foto's alleen iets ouder. Ik heb wel de indruk dat de foto's wat mooier zijn gemaakt maar dat was voor mij niet storend. Dat ouder zie je overigens niet aan haar figuur want dat ziet er zeker nog prima en helemaal naturel uit. Tijdens het contact had ik Alice gevraagd om een gfe en dat had ze goed begrepen. Direct al een lekkere tongzoen te pakken bij binnenkomst. Snel even een opfrisbeurtje en weer terug waar ik direct weer werd geknuffeld. We lagen snel op bed en genoten heerlijk van elkaar, ook Alice nam veel initiatief en ik had de indruk dat zij het ook erg fijn vond.

Na het knuffelen kwam natuurlijk het echte werk ook aan bod. Na het echte werk nog even lekker opgefrist en nagepraat. Toen ik naar buiten liep was de tijd ruim voorbij en was ik blij dat ik Alice nu toch echt eindelijk had ontmoet. Jammer dat Alice altijd maar voor een paar dagen ergens neerstrijkt wat dat bemoeilijkt het maken van een afspraak. Maar als het aan mij ligt gaat er zeker een volgende afspraak komen want zij weet hoe een gfe moet worden gegeven en doet dat, voor mij althans, precies zoals ik het verwacht.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan