Recensie Alice, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
436
06/07/21
1.242
39
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5011794-alice
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had eigenlijk een afspraak staan met andere dame, maar die wilde geen videocall doen. En ik ben het beu om, als ik een nieuwe dame probeer, weer voor niets ergens heen te rijden. Het risico dat je weer eens een compleet andere dame aantreft, ben ik een beetje beu.
Alice wilde wel een videocall doen, maar dat ging mis. Ik zag pollepels en een plafond. Maar hoorde wel haar stem...
Ik gaf aan te willen komen, maar weg te gaan als ze een andere dame was. Zij counterde met: ik geef je 200 euro als ik het niet ben.
Toen was mijn verzet gebroken :)
Toen ik binnenliep stond ze me op te wachten en zei: zie je, ik ben het. En inderdaad ze is vrijwel een op een de dame van de foto's. Die zijn een beetje opgepoetst wellicht, maar voor me stond een mooie dame met een heel prettige uitstraling. Puur natuur en met gevoel voor humor. Het uur verliep dan ook buitengewoon prettig. Ze doet echt haar best om het je naar de zin te maken. Ik heb volop genoten. Tongzoenen was vol overgave en pijpen kan ze uitstekend. Uiteindelijk ben ik door haar klaargepijpt, niet in de mond gekomen overigens, want dat is extra. En 50 euro extra daarvoor vind ik gewoon net wat teveel. Likken was ook fijn en ze gaf zich - volgens mij - ook over voor haar eigen genot. Wat ik altijd heel prettig vind. Ik keerde monter huiswaarts :) En denk haar nog wel eens te gaan bezoeken.
Voor de volledigheid: ze spreekt prima Engels en de ontvangstruimte was ook prima.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar gevraagd of ik met haar appte en dat bevestigde ze.
Overigens snap ik niet wat wel of geen booker te maken heeft met wel of geen antwoord krijgen.

Ik moest ook even doorzetten voor ze reageerde. Deze dames krijgen vaak heel veel berichten. Ze kunnen niet overal op antwoorden.
 
Ben er net geweest, kan de berichtgeving van Harold999 bevestigen: het is de dame van de foto's, ze doet alles wat er op haar advertentie staat en de communicatie is helder. Service was goed en ze doet haar best om je op je gemak te stellen. Ik persoonlijk miste een beetje een klik daarentegen; dat kan, je hebt niet met iedere dame die je zoent fire (zoals de Pointer Sisters het zo mooi zongen). Al met al best aan te raden, maar voor mij blijft dit bezoek denk ik eenmalig.

Kleine noot gezien de eerdere comments hier: afgeleid uit de appjes (die overigens snel na sturen werden beantwoord) denk ik niet dat Alice met een booker werkt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5011794-alice#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prima ervaring gehad met Alice. Ze ontving op een keurig schone en ruime locatie. Ik vind haar wel aanzienlijk minder aantrekkelijk dan op de foto's, maar dat is niet ongebruikelijk. Haar borsten zijn redelijk slap en ze is nogal bleek. Qua tongzoenen gaat ze er gelukkig volledig voor, dat is helemaal ok. Ook de sex was op zichzelf ongeremd, al merkte ik op een bepaald moment dat het wat 'saai' werd.

Vreemd, vooral voor een eerste afspraak. We hadden alle standjes uitgespeeld en er restte eigenlijk niets anders dan een hoogtepunt, een wat raar einde aan het avontuur. Heb dat niet vaak meegemaakt, ook omdat er best wel iets van een klik was. Ik denk dat ik haar fysiek toch net te weinig aantrekkelijk vind/vond, waardoor het bijna vriendschappelijk werd. Geen herhaling dus voor mij.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5011794-alice#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kort geleden Alice bezocht. Het was een oke/prima date. Ze ziet er oke uit maar de foto's op kinky geven wel een vertekend beeld, verwacht vooral niet al te veel van haar borsten, dat was een tegenvaller. Voor de rest doet ze haar best, het is een aardige dame met een goed hart. Ze kan lekker tongzoenen, pijpen zonder condoom was best lekker. Intiem was ook wel prima te noemen. All-in all een oke date, geen herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan